Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دکتر سیدکریم موسوی در این اطلاعیه که یک نسخه آن را در اختیار ایرنا قرار داد، گفت: دخالت در امور پزشکی توسط افرادی که ادعا می‌کنند دوره های کوتاه مدت لیزر، طب سنتی و غیره دیده اند افزایش پیدا کرده و مشکلات متعدد پزشکی برای همشهریان دربرداشته است.

در این اطلاعیه آمده است: طبق قانون انجام لیزر، طب سنتی، حجامت و غیره باید فقط توسط پزشک صورت گیرد و چنین اموری توسط افراد دوره دیده غیر قانونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دادستان انتظامی نظام پزشکی گناوه و دیلم در این اطلاعیه آورده است: هر چند در برخورد با چنین افرادی جدی هستیم ولی توصیه ما مراجعه نکردن مردم به چنین مراکزی است.

وی افزوده است: انتقال بیماری های مختلف از جمله مقاربتی به علت رعایت نکردن بهداشت در این مراکز فزونی یافته و  انجام لیزر به آرایشگاه ها و حتی به منازل کشیده شده است که چنین اموری در منازل که هیچ نظارتی بر آنها نمی‌شود،  می‌تواند علاوه بر مشکلات بهداشتی و درمانی، مسائل اخلاقی را نیز به همراه داشته باشد.

به گفته موسوی ، در برخورد با چنین مراکز غیر قانونی، گاهی مشاهده می‌شود که به جای همراهی مردم، شاهد رایزنی برخی افراد به طرفداری از آنها هستیم و  جای بسی تعجب و تاسف که حتی گاهی به خاطر فشارهای رانتی، برخی مسئولان هم مجبورند بدون توجه به عواقب آن بخاطر این افراد رایزنی کنند.

موسوی در این اطلاعیه بیان کرده است: به خاطر دفاع از حقوق مردم زیر بار هیچ کس، حتی نزدیک‌ترین افراد هم نرفته و نخواهم رفت.

دادستان انتظامی نظام پزشکی گناوه و دیلم در پایان این اطلاعیه از همکاری خوب مسئولان  قضایی بویژه دادستان های شهرستان های گناوه و دیلم در سالیان گذشته و همچنین دادستان فعلی شهرستان گناوه تشکر و قدردانی کرد.

برچسب‌ها بوشهر دیلم گناوه بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر دیلم گناوه بوشهر دیلم گناوه بهداشت و سلامت گناوه و دیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۲۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد

در پی وقوع حادثه مسمومیت تعدادی در مهمانی خانوادگی و فوت یک پزشک، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و سرپرست دادسرای جنایی و جرائم امنیتی شیراز از تشکیل پرونده قضایی و ورود قاضی ویژه قتل استان به حادثه مذکور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان، افشین محمدی دره‌شوری با بیان اینکه در جریان این پرونده تاکنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه مسمومیت افراد حاضر در این مهمانی در بازداشت به سر می‌برند، اظهار کرد: دیگر عوامل، مسببان و معاونان احتمالی جرم نیز تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

وی افزود: در این حادثه در مجموع شش نفر دچار مسمومیت شده‌اند و از این تعداد یک نفر فوت شده و سایر افراد پس از اقدامات پزشکی در ساعات اولیه حادثه از بیمارستان مرخص شده‌اند.

معاون دادستان شیراز با کذب خواندن بخشی از اطلاعات و حاشیه‌های غیر موثق انتشار پیدا کرده در فضای مجازی تأکید کرد: برخی مطالب منتشر شده گمانه‌زنی و اطلاعات فاقد اعتبار است و تنها دستگاه‌های متولی و مسئول با در نظر گرفتن حقوق شهروندی افراد و وضعیت تحقیقات پرونده اجازه ارائه اطلاعات را دارند.

کد خبر 749060

دیگر خبرها

  • هشدار استقلال به خانواده ها: تست گیری فصل جدید آکادمی شروع نشده است
  • طالبان خطاب به روسیه: حکومت افغانستان فراگیر است | دخالت در امور داخلی خود را نمی پذیریم
  • طالبان: دخالت در امور داخلی خود را نمی پذیریم
  • اصلاحات جدید دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری اعلام شد
  • هشدار هواشناسی کرمان نسبت به احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • هشدار هواشناسی خوزستان درباره وقوع گرد و خاک
  • ما به انگلیس یا هر کشور دیگری درباره دخالت نظامی هشدار می‌دهیم
  • هشدار دادستان بجنورد در خصوص تکمیل پل ورودی کنارگذر شمالی
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد