Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@21:41:11 GMT

استقلال در آستانه جذب یک لژیونر

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۲۱۱۵

استقلال در آستانه جذب یک لژیونر

آفتاب‌‌نیوز :

شرایط استقلال تهران در فصل نقل و انتقالات به نسبت سایر تیم‌های مدعی لیگ برتر بحرانی‌تر و مسوولان این تیم تا کنون از استخدام یک مربی با دانش برای تیم قهرمان عاجز بودند. این موضوع بعد از خداحافظی ناگهانی فرهاد مجیدی از تیم شکل گرفت و هنوز پایانی برای آن مشخص نیست.

تمرکز مسوولان استقلال بر روی استخدام مربی و بی‌توجهی به جذب بازیکنان تاثیرگذار داخلی، موجب شده تا آنان چشم به استخدام ستاره‌های سابق تیم که اکنون در خارج از ایران شاغل هستند داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی‌ آجورلو و مسوولان دیگر باشگاه استقلال اکنون در نبود مربی خود اقدام به استخدام بازیکن خواهند کرد و در این راه نیز چند بازیکن شاغل در خارج از ایران را هدف قرار داده‌اند. یکی از این بازیکنان کاوه رضایی است که سابقه بازی در تیم فوتبال استقلال تهران را در کارنامه دارد. بازیکنی که با یک فصل بازی در این تیم به لیگ بلژیک رفت تا در تیم شارلوا بازی کند.

انتقالی که چندان هم موفق نبود و رضایی در ۲ فصل گذشته بیشتر با مصدومیت دست به گریبان بود.

البته برخی گمانه‌زنی‌ها جذب این بازیکن منتفی می‌دانند، زیرا استقلال با وجود مهاجمانی مانند آرمان رمضانی، ارسلان مطهری، یامگا و سجاد شهباززاده نیازی به رضایی ندارد.

از تیم پرسپولیس تهران و ذوب‌آهن اصفهان به عنوان دیگر تیم‌هایی یاد می‌شود که خواهان به خدمت گرفتن مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: استقلال کاوه رضایی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۲۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)

علیرضا نیکبخت واحدی به مانند دوران بازی در دوران مربیگری هم نگاه‌ها را به خود معطوف می‌کند.

به گزارش ورزش ‌سه, از هفته دهم لیگ سه فوتبال کشور که مرحله نهایی خود را پشت سر می‌گذارد، تیم‌های شادکام و خورشید طلایی چالوس ظهر امروز از ساعت ۱۳ در ورزشگاه تختی مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان نیکبخت واحدی با نتیجه سه بر صفر حریف خود را شکست دادند. 

نکته قابل توجه مسابقه اینکه دو گل شادکام با تعویض‌های علیرضا نیکبخت واحدی سرمربی این تیم رقم خورد و ناصر ترابی و علی دهقان پس از ورود به زمین توانستند برتری تیمشان را به شکل قابل توجهی افزایش دهند.

اما آنچه که تیم شادکام را طی ماه‌های اخیر بیشتر مورد توجه اهالی فوتبال قرار داده، حضور نیکبخت واحدی ستاره سابق تیم ملی و سرخابی‌های پایتخت به عنوان سرمربی این تیم است؛ واحدی که در دوران بازی به شدت به دلیل چهره، قامت بلند و تیپ خاصش مورد توجه اهالی فوتبال قرار داشت و حتی در یکی از مصاحبه‌ها خودش را به عنوان یکی از محبوب‌ترین چهره‌های جهان فوتبال معرفی کرد، حالا در دنیای مربیگری هم همان‌قدر خاص و منحصر به فرد است و لنز دوربین عکاسان را در زمین فوتبال به عنوان چهره ویژه مسابقه و بالاتر از بازیکنان به راحتی جلب خود می‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)
  • مربی اسبق استقلال عزادار شد
  • کاپیتان تیم ملی ایران، یک سال دیگر لژیونر می‌ماند
  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!
  • گل اول سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم
  • ادعای رلوو: منچستریونایتد علاقه‌مند به استخدام ژاوی بود!
  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد
  • مربی لژیونر ایرانی در راه لیورپول