Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، علی افروس، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و واحد اهواز از طراحی و ساخت بردهای الکترونیکی شیرهای هیدرولیک برای شرکت فولاد اکسین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز بعد از کشورهای آلمان، آمریکا، ایتالیا و لهستان خبر داد.

 افروس در خصوص ساخت بردهای الکترونیکی گفت: پس از بازدید اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز از شرکت فولاد اکسین خوزستان، تأمین و تعمیر بردهای الکترونیکی در دستور کار دانشگاه قرار گرفت و تیم تخصصی به سرپرستی  حامد سقائی عضو هیأت علمی واحد اهواز و دو تن از فارغ التحصیلان مهندسی برق دانشگاه محسن البوغبیش و مهرگان زارع تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز با تکیه بر دانش مهندسی، استفاده بهینه از تجهیزات سخت افزای، نرم افزاری و حمایت مادی و معنوی دانشگاه اقدام به طراحی و ساخت بردهای الکترونیکی کردند که فرآیند بومی سازی بُردهای الکترونیکی با موفقیت به پایان رسید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان اظهار کرد: قیمت تمام شده بردهای الکترونیکی ساخته شده در مقایسه با نمونه های وارداتی کمتر بوده و مناسب شرایط آب و هوایی استان خوزستان است. پیش بینی می‌شود بومی‌سازی بردهای الکترونیکی، مسیر رفع مشکلات سایر کارخانه‌های فولادی را هموار و اشتغالی پایدار در کشور ایجاد کند.

انتهای پیام/

زهرا سلیمانی کد خبر: 1144588 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی ساخت بردهای الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۲۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در بخش برادران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با حضور تیم‌هایی از واحد‌های دانشگاهی بروجرد، اراک، همدان و سنندج برگزار شد.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد متشکل از عباس نقوی، سیدحسین موسوی، محسن ظفری و هادی چنور در این مسابقات شرکت کرده بود که در پایان تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک به مقام نخست رسید و تیم‌های بروجرد و سنندج به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در بخش انفرادی این مسابقات عباس نقوی از واحد بروجرد به مقام دوم رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد سمنان میزبان نخستین مسابقه ملی «طراحی و دوخت»
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • مسیر تحولی دانشگاه آزاد، امید آفرین است
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد