Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحیرایی ظهر شنبه در جلسه ارائه گزارش اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان سمنان به میزبانی کمیته امداد سمنان ضمن بیان اینکه سال گذشته چهار هزار و ۲۱۲ درخواست مردم مورد بررسی قرار گرفته است، ابراز داشت: از این تعداد افرادی که درخواست کمک در سفر را داشتند مشخص و انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۴۷۰ مددجو کمک بلاعوض سفر رئیس جمهوری گرفتند، افزود: این افراد پنج میلیارد تومان کمک بلاعوض را از این سفر دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه به تمامی درخواست‌های مددجویان در سامانه پاسخ گویی مردم با دولت پاسخ داده شده است، تصریح کرد: این درخواست‌ها مواردی نظیر کمک هزینه درمان، کمک هزینه جهیزیه، درخواست تسهیلات ودیعه مسکن، خرید مسکن را شامل می‌شود.

بحیرایی با بیان اینکه کمک مالی بلاعوض برای امرار معاش و پرداخت بدهی نیز داده شده است، تصریح کرد: تلاش شد تا در قالب این سفر پر خیر و برکت مشکلات بخشی از مددجویان حل شود.

وی با بیان اینکه دو هزار و ۸۱۶ تسهیلات کمک بلاعوض نیز داده شده است، افزود: این مبلغ در قالب تسهیلات، کمک بلاعوض مساعدت‌های مالی، جهیزیه، درمان و لوازم ضروری زندگی بوده است.

کد خبر 5517203

منبع: مهر

کلیدواژه: کميته امداد سمنان سفر ریاست جمهوری به استان سمنان بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی کشاورزی اردبیل سفر استانی آمار کرونا اصفهان مشهد ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی سازمان تبلیغات اسلامی کمک بلاعوض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۲۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر محمدرضا طالقانی درباره رسول خادم و علیرضا دبیر و درخواست مهمش از رئیس فدراسیون کشتی | ویدئو

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین، درخواست محمدرضا طالقانی از علیرضا دبیر مبنی بر پرهیز از حواشی و دور هم جمع کردن همه خانواده کشتی کشور را در این ویدئو ببینید.

کد خبر 849571 منبع: مهر برچسب‌ها کشتی فرنگی ویژه ورزشی ورزش علیرضا دبیر

دیگر خبرها

  • درخواست اتحادیه اروپا از چین درباره ایران
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان
  • نظر محمدرضا طالقانی درباره رسول خادم و علیرضا دبیر و درخواست مهمش از رئیس فدراسیون کشتی | ویدئو
  • بررسی مشکلات ۱۵ مددجو زندان سپیدار اهواز
  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
  • تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت، تصویب شد
  • تسهیلات و کمک‌های بلاعوض دولت برای آتش‌سوزی شفت