Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@19:06:38 GMT

تفاوت خرید خانه در بخش اروپایی و آسیایی استانبول

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۲۵۹۱

‍‍‍‍‍‍

برای خرید ملک در شهر استانبول ترکیه، دو گزینه کلی خرید ملک در بخش اروپایی و خرید ملک در بخش آسیایی را دارید. اگر تصمیم به خرید ملک در استانبول داشته باشید، باید بگوییم که خرید خانه در بخش آسیایی این شهر برای ایرانیان به مراتب بهتر و مناسب تر خواهد بود. با توجه به قیمت مناسب تر املاک در بخش آسیایی و همین طور نزدیکی به مراکز تفریحی، مراکز خرید و مهم تر از همه نزدیک تر بودن حال و هوای این منطقه با روحیات و فرهنگ ایرانیان؛ می توان به جرات گفت که خرید ملک در بخش آسیایی استانبول، بارها مقرون به صرفه تر و مناسب تر به نظر می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر ایرانیان علاقه مند به خرید خانه در مرکز شهر استانبول هستند و این باعث می شود تا دسترسی بهتری به تمام نقاط آن داشته باشند. به طور کلی خرید خانه در ترکیه، به عنوان یکی از روش های بسیار سریع و موثر برای اخذ اقامت این کشور به حساب می آید.

در ادامه با ما همراه باشید تا ببینیم در بخش آسیایی شهر استانبول چه محله هایی قرار داشته و چطور می توان بهترین ملک را در این محله ها خریداری کرد.

محله های آسیایی استانبول

اگر تصمیم گرفته اید که برای اخذ اقامت ترکیه در یکی از محله ها و مناطق آسیایی شهر استانبول، نسبت به خرید ملک اقدام کنید؛ لازم است که شناخت نسبی در خصوص محله های آسیایی استانبول به دست بیاورید.

محله های آسیایی استانبول شامل بخش هایی در آتاشهیر، بیکوز، چکمه کوی، کادیکوی، مال تپه، کارتال، پندیک، سلطان بی لی، شیله، توزلا، عمرانیه، اسکودار و ... هستند.

همان طور که احتمالا می دانید قسمت آسیایی شهر استانبول در بخش شرقی آن قرار گرفته است. مشهورترین مناطق آسیایی استانبول را باید منطقه و محله کادیکوی بدانیم. اگر در محله کادیکوی برای خرید ملک اقدام کنید، به لحاظ دسترسی به مراکز مهم شهر و همین طور مجاورت با محل انتقال از مسیر دریا، در شرایط بهتری قرار خواهید داشت.

یکی از خیابان های مشهور و پرطرفدار محله کادیکوی، خیابان بغداد است. این خیابان از بهترین خیابان های بخش آسیایی شهر استانبول به حساب می آید. در خیابان بغداد، می توانید به راحتی به مغازه های مختلف دسترسی داشته باشید و این رفت و آمد شما به این مراکز را ساده تر می سازد.

املاک ایرانی در استانبول

برای آن که بتوانید به بهترین شکل املاک ایرانی در استانبول را انتخاب کرده و برای خرید آن ها اقدام کنید، لازم است که حتما از مشاوره حرفه ای در این خصوص بهره برده و دقت داشته باشید که پیش از بررسی کامل ملک و سند آن، به هیچ وجه پای معامله نرفته و مبلغی برای آن پرداخت نکنید.

قیمت آپارتمان در استانبول

قیمت آپارتمان در استانبول بسته به محله های مختلف آن ، تا حدود زیادی متغیر است. در برخی از محله های استانبول می توانید ملک را با قیمت پایین تری خریداری کرده و در برخی از محله ها به لحاظ متراژ و هزینه زمین، مبالغ بالاتری در نظر گرفته می شود.

خرید خانه در مرکز شهر استانبول

خرید خانه در مرکز شهر استانبول به طور معمول به دلیل نزدیکی به مراکز مهم با هزینه بیشتری همراه است. با این همه با توجه به مزایایی که برای خرید خانه در مرکز شهر استانبول مطرح است، هنوز افراد و خانواده های زیادی به خرید ملک در این منطقه، علاقه نشان می دهند.

به نظر می رسد که خرید خانه در مرکز شهر استانبول به دلیل نزدیکی به مراکز خرید، با مزایای زیادی همراه باشد و به همین دلیل بیشتر خانواده های ایرانی، علاقه مند به خرید ملک در این مناطق هستند. به طور مثال خرید ملک در خیابان استقلال و شیشلی استانبول، با هزینه به مراتب بیشتری همراه بوده و در عین حال شما از مزایای زندگی در این محدوده به لحاظ جذابیت های شهری و ... برخوردار خواهید بود.

 

قیمت خانه در ترکیه استانبول

در صورتی که بخواهید قیمت خانه در ترکیه استانبول را با هزینه های کمتری همراه سازید، توصیه می کنیم که به دنبال خرید ملک در بخش آسیایی استانبول باشید. به این شکل می توانید خانه ای با شرایط بهتر و در عین حال هزینه کمتر خریداری کنید. این در حالی است که اکثر خیابان های بخش اروپایی شهر استانبول، قیمت بالاتری دارند و برای خرید آپارتمان یا خانه در این مناطق، هزینه و بودجه بیشتری باید در نظر گرفته باشید.

سخن پایانی

با دریافت مشاوره پیش از اقدام به خرید ملک در استانبول، می توانید هزینه های خود را مدیریت کرده و بهترین آپارتمان یا خانه متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید را خریداری کنید. مشاوران گات ترکی، بهترین خدمات مشاوره خرید ملک و اخذ اقامت ترکیه را ارائه داده و این فرصت را دارید که از این طریق، بهترین تصمیم گیری برای خرید خانه در شهر استانبول ترکیه را داشته باشید.

منبع: الف

کلیدواژه: آسیایی شهر استانبول آسیایی استانبول خرید ملک در بخش خرید ملک بخش آسیایی داشته باشید برای خرید محله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۲۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاوت فرمانداری ویژه با فرمانداری عادی چیست؟

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمدرضا دشتی اردکانی در ارتباط زنده با خبر ۲۰ شبکه یزد گفت: اختیارات فرمانداری ویژه بیشتر از فرمانداری عادی و کمتر از استانداری است. سمت فرماندار ویژه، معاون استاندار است و می‌تواند در جلسات معاونان استاندار شرکت کند

وی افزود: سطح مدیران ادارات اردکان مثل مسکن و شهرسازی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، راه و ترابری، امور اقتصاد و دارایی، کار و امور اجتماعی، اطلاعات و بازرگانی به معاونت اداره کل ارتقا می‌یابد. بقیه ادارات با تشخیص وزیر کشور می‌توانند به این مساله ارتقا یابند.

نماینده اردکان در مجلس ادامه داد: این مساله امروز از سوی معاون اول رئیس جمهور به وزارت کشور ابلاغ شده و امیدواریم فرمانداری ویژه اردکان در خردادماه افتتاح شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • علت تفاوت قیمت زیاد در انواع مختلف قهوه چیست؟
  • تفاوت فرمانداری ویژه با فرمانداری عادی چیست؟
  • با یک میلیارد تومان در کجای تهران می‌توان خانه خرید؟/ جدول قیمت
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان
  • چهار دلیل برای فرار از خرید پوکو X5 پرو
  • نرخ خرید بازار مسکن؛ با ۵ میلیارد تومان صاحب‌خانه شوید +جدول
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • معمای کیفیت سکه های حراجی بانک مرکزی
  • برخی کشورهای اروپایی طالب خرید خودروهای ایرانی هستند
  • لزوم ایجاد خانه‌های صنایع‌دستی در فارس