Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست مشارکت اجتماعی جوانان و توسعه فرهنگ مهارت آموزی با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کردستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سنندج، نشست مشارکت اجتماعی جوانان و توسعه فرهنگ مهارت آموزی به همت مجمع جوانان کردستان و همراهی اداره کل آموزش های فنی و حرفه ای استان در خانه جوان سنندج برگزار شد.

فردین وکیلی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کردستان در این نشست با تشریح ظرفیت های حوزه مهارت آموزی در استان، از آمادگی کامل برای توسعه همکاری ها با سازمان های مردم نهاد جوانان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر ضرورت نگاه عملیاتی به حوزه مشارکت های اجتماعی تاکید کرد و افزود: آمادگی کامل برای تعیین و اجرای دستورکارهای ویژه در راستای بهبود فضای اشتغال جوانان کردستان وجود دارد.

وکیلی گفت: سمن های جوانان با ظرفیت های مردمی که در اختیار دارند می توانند به معرفی خدمات رایگان فنی و حرفه ای در سطح استان کردستان اقدام کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کردستان با اشاره به اهمیت شناسایی گروه های مخاطب آموزش، افزود: ترویج مهارت آموزی در بین جوانان می تواند به کاهش آمار بیکاری و رونق اشتغال منجر شود.

در این نشست دبیران سازمان های مردم نهاد جوانان و جمعی از نخبگان اجتماعی جوان استان به بیان دغدغه ها و دیدگاه های خود در خصوص مهارت آموزی و چالش های این حوزه پرداختند.

مقرر شد با تشکیل حلقه مشاورین جوان، بستر حمایت از ایده ها و طرح های آموزشی سمن های جوانان کردستان در حوزه فنی و حرفه ای ایجاد شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فنی و حرفه ای مهارت آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۲۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی در آیین آغاز این طرح گفت: این طرح در راستای مهارت آموزی، شادابی و نشاط برای ۴ هزار و ۳۰۰ دانش آموز پایه ششم ابتدایی از امروز در استان اجرا می شود. وی از توجه دولت مردمی ایران قوی به مهارت آموزی دانش آموزان خبر داد و افزود: طرح شنا گامی برای تقویت سلامت جسمی و روحی دانش آموزان برای یادگیری بهتر است. معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان نیز گفت: این طرح از امروز برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دختر و پسر در شهرستان بویراحمد رسما آغاز شد. فرشید کرمی افزود: طبق برنامه زمانبندی شده این طرح با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده است. کرمی ادامه داد: در پایان طرح مهارت آموزی شنا به دانش آموزان شرکت کننده، گواهی مهارت شنا ارائه می شود.

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • تشکیل بانک اطلاعاتی به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در مازندران
  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • ۶۰ هزار تارک تحصیل سال گذشته به چرخه آموزش بازگشتند
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای