Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید وحید حسینی دستیابی به وضعیت کنونی کرونا در استان را حاصل تلاش و مجاهدت شبانه روزی مدافعان سلامت در طی بیش از دو سال گذشته، در خط مقدم مبارزه با کرونا دانست و افزود: این تلاش ایثارگرانه با حمایت مسئولان و مشارکت آگاهانه مردم استان، توانست زمینه ساز بازگشت آرامش به سطح جامعه باشد.

او گفت: یکی از عوامل مهم زمینه ساز وضعیت آرام کنونی پس از بیش از دو سال بحران کرونا در کشور، گسترش پوشش واکسیناسیون سراسری در کشور بوده است و این موفقیت با تلاش دولت و مجموعه وزارت بهداشت، توانست روز‌های بحرانی کرونا را به روز‌های آبی تبدیل سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی تداوم پوشش واکسیناسیون کرونا در کشور را از مهم‌ترین اولویت‌های کنونی مجموعه سلامت برشمرد و گفت: در وضعیت کنونی، با وجود کاهش آمار‌های کرونا در کشور، اما همچنان شاهد ابتلای روزانه تعدادی از هموطنان به این بیماری هستیم و نیاز است افرادی که دز‌های واکسن خود را به طور کامل دریافت نکرده اند، در این زمینه اقدام کنند تا شاهد افزایش ایمنی فردی و عمومی در برابر خطر این بیماری باشیم.

مسئول ارشد حوزه سلامت فارس همچنین از افراد مبتلا به بیماری‌های خاص، بیماری‌های زمینه‌ای و کادر درمان خواست تا با دریافت مرحله جدید واکسیناسیون، ایمنی خود را در برابر این بیماری افزایش دهند.

او ضمن دعوت از تمامی مردم استان به تداوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، به ویژه در مواردی مانند اجتماعات و مکان‌های سربسته گفت: آرامش کنونی کرونا با مشارکت و همکاری مردم، می‌تواند به موفقیت به صفر رساندن آمار روزانه ابتلا در کشور و استان منجر شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس علوم پزشکی شیراز وضعیت زرد کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۲۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، ۶ تا ۱۳ اردیبهشت، هفته جهانی واکسیناسیون نام گذاری شده است و در این راستا مجتمع حضرت رسول اکرم (ص) نیز براساس آمار سال ۱۴۰۲ بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون ارائه کرده است.

خدمت واکسیناسیون از بدو تولد تا دوره سالمندی براساس پروتکل کشوری و به صورت رایگان انجام می‌شود.

واکسیناسیون روشی برای کنترل حذف و ریشه کنی بیماری‌های واگیردار است. واکسن با پیشگیری از ابتلا به عفونت‌ها و برخی سرطان‌ها و بیماری‌ها مانند فلج اطفال سطح کیفی زندگی را بهتر می‌کند. واکسیناسیون به نوعی آمادگی سیستم ایمنی بدن انسان را افزایش می‌دهد و نه تنها برای کودکان بلکه برای تمام سنین مورد نیاز است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • شیراز میزبان رویداد تخصصی بازساختی پزشکی آینده
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • ‌رویداد تخصصی بازساختی ـ پزشکی آینده در شیراز برگزار می‌شود
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا