Web Analytics Made Easy - Statcounter

الیاس کلایی به مقام دوم پاورلیفتینگ آسیا رسید

الیاس کلایی در مجموع با مهار وزنه 435 کیلو گرمی موفق شد به مدال نقره رقابت‌های پاورلیفتینگ آسیا در رده جوانان دست پیدا کند.

به گزارش طرفداری، تیم ملی پاورلیفتینگ ایران در حالی در سی و ششمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا در هند با 9 ورزشکار حضور دارد که در نخستین روز مسابقات و در دسته 59 کیلوگرم رده جوانان الیاس کلابی به روی تخته رفت و به رقابت با سایر حریفان خود پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلابی ابتدا رقابت خود را در حرکت اسکوات شروع کرد و موفق شد با مهار وزنه 155 کیلوگرمی در این حرکت در جایگاه نخست قرار گیرد و به مدال طلا برسد. وی در ادامه در حرکت پرس سینه نیز ما مهار وزنه 85 کیلوگرم در جایگاه دوم قرار گرفت و به مدال نقره رسید و در انتها در حرکت ددلیفت موفق به مهار وزنه 195 کیلو گرمی شد تا در این حرکت نیز در رده دوم قرار بگیرد و به مدال نقره برسد.

کلابی که نخستین نماینده ایران در این رقابت ها بود موفق شد در مجموع 435 کیلوگرم را به خود ثبت کند و در  پایان رقابت ها در دسته 59 کیلوگرم در مجموع به مقام دوم برسد و صاحب گردن آویز نقره شود.

اخبار داغ 

درخواست عجیب گزینه استقلال: برای سگ‌هایم خانه ویلایی می‌ خواهم! رسمی / عنایتی از تیم هوادار جدا شد! ملاقات وینیسیوس جونیور و آلفونسو دیویس در میامی / عکس پپ گواردیولا خواهان جذب انزو مارسکا به عنوان کمک مربی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهار وزنه مدال نقره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۳۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی محمد محشری، در رقابت‌های بوکس قهرمانی امید‌های آسیا در قزاقستان، صاحب گردن آویز برنز شد.

ورزشکار مراغه‌ای در وزن ۷۵ کیلوگرم رقابت را به بوکسور ازبکستان واگذار کرد و از صعود به فینال بازماند.

محشری در اولین تجربه حضور خود در مسابقات آسیایی در یک بازی نفس گیر بازی را به جواهر اومالاتیف ازبکستانی دارنده مدال طلای قهرمانی آسیا و جهان واگذار کرده است.

تیم ملی امید بوکس ایران برای نخستین بار در مسابقات آسیایی این رده سنی شرکت کرده بود که با کسب سه مدال برنز به کار خود پایان داد.

مسابقات آسیایی قزاقستان، سومین دوره پیکار‌های رده سنی امید بود.

دیگر خبرها

  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز
  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند