Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@03:08:26 GMT

سریع ترین روش فروش ماشین کارکرده چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۳۳۲۹

سریع ترین روش فروش ماشین کارکرده چیست؟

امروزه یکی از سخت‎ترین و پرمخاطره‌ترین معامله‌ها، فروش ماشین محسوب می‌شود ... - اخبار بازار -

امروزه یکی از سخت‎ترین و پرمخاطره‌ترین معامله‌ها، فروش ماشین محسوب می‌شود زیرا خودرو همانند مسکن، از سرمایه‌های ارزشمندی برای افراد محسوب می‌شود که کوچکترین اشتباه در هنگام فروش خودرو، آسیب‌های مالی جبران‌ناپذیری به آنها وارد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماشین در سال‌های اخیر به علت افزایش قیمت برای هر خانواده‌، سرمایه‌ای مهم و ارزشمند محسوب می‌شود. همچنین افراد زیادی این روزها با استفاده از خودرو کسب درآمد می‌کنند. بنابراین برخی از افراد، هزینه‌های زیادی را برای خرید خودرو صرف کرده تا در آینده از طریق نوسانات بازار، خودرو را فروخته و سود مناسب ببرند.

بررسی سریع‌ترین روش فروش ماشین کارکرده

برای  فروش ماشین کارکرده  با خاطری آسوده، در کمترین زمان و به آسانی، باید از روش فروش آنلاین خودرو توسط کارشناسان متخصص و حرفه‌ای کمک گرفت. در طی چندین سال‌ اخیر قیمت‌ خودرو در بازار با توجه به مواردی نظیر اختلاف قیمت خودرو از کارخانه تا بازار، عدم حمایت از مصرف‌کننده و تولیدکننده خودرو، نوسانات نرخ ارز و مسائل سیاسی جامعه، منصفانه نبوده، موجب افسار گسیختگی قیمت خودرو در بازار شده و هیاهوی زیادی را در بازار فروش خودرو کارکرده ایجاد کرده‌اند.

بنابراین با توجه به این موارد، برای فروش امن، سریع و آسان خودرو باید از روش فروش آنلاین خودرو اقدام کرد و با کمک از مجموعه متخصص و با تجربه، فروش سریع خودرو را انجام داد.

فروش سریع و آسان خودرو

امروزه برای فروش ماشین کارکرده روش‌‌های پیشرفته‌ای وجود دارد که نیازی به حضور فروشنده در بازار خودرو نبوده و شخص فروشنده وقت و هزینه‌ای برای انتشار آگهی فروش سریع خودرو در سایت‌های مختلف صرف نمی‌کند. در این روش، برای فروش خودرو یا خرید خودرو، متقاضی به صورت آنلاین با کارشناسان مجموعه مورد نظر، ارتباط برقرار کرده و فرآیند فروش خودرو را به صورت آنلاین انجام می‌دهد.

سپس مراحل بعدی فروش خودرو را به مشاوران مربوطه سپرده و کارشناسان این مجموعه بعد از یافتن مشتری، با مالک خودرو تماس گرفته و ادامه فرآیند فروش سریع خودرو را با بهترین حالت ممکن انجام خواهند داد.

 

خدمات فروش آنلاین خودرو

تنها با یک بار مراجعهفروش خودرو به صورت امن و مطمئننقل و انتقال آسانارائه خدمات پس از فروش خودروفروش تضمینی خودرو با قیمت منصفانهعدم پاسخ‌گویی مستقیم فروشنده با دلالان خودروصرفه‌جویی در زمان متقاضی، عدم بازدید مکرر و غیرضروریانجام فرآیند قولنامه و ارائه مشاوره حقوقی جهت انتقال سند خودرو

فرآیند فروش سریع ماشین

در اجرای فرآیند فروش خودرو، در قدم اول برای فروش سریع خودرو، ثبت‌نام و تکمیل فرم فروش ماشین دست دوم، الزامی است. در ادامه به مراحل فروش آنلاین خودرو اشاره خواهیم کرد.

فروشنده به سایت فروش سریع خودرو مراجعه کرده و در این مرحله، ثبت‌نام و تکمیل فرم فروش خودرو دست دوم را انجام می‌دهد.در ادامه، بعد از ثبت سفارش فروش آنلاین خودرو، کارشناسان مجموعه با فروشنده ارتباط برقرار کرده و زمانی را جهت بازدید از خودرو تعیین می‌کنند.کارشناسی خودرو به صورت رایگان توسط تیم متخصص انجام می‌شود.اطلاعات دقیق خودرو و مالک خودرو توسط کارشناسان مجموعه به ثبت می‌رسد.فروشنده بازه قیمتی اعلام شده بر اساس فرم تکمیل شده را مشاهده خواهد کرد.قیمت دقیق و نهایی خودرو، بر طبق گزارش کارشناسی و نظر فروشنده خودرو تعیین می‌شود.بررسی خلافی خودرو توسط تیم حرفه‌ای و متخصص انجام می‌گیرد.آگهی فروش سریع خودرو در سایت‌های معتبر توسط مجموعه به انتشار می‌رسد.کارشناسان فروش با مشتریان ارتباط برقرار کرده تا خریدار خودرو را پیدا کنند.بعد از یافتن مشتری، جلسه بازدید از خودرو توسط کارشناس هماهنگ می‌شود.در صورتی راضی بودن خریدار برای خرید خودرو و رضایت فروشنده، کارشناسی دوم خودرو برای اطمینان خریدار از سلامت خودرو انجام می‌شود.در مرحله آخر، کارشناسان حقوقی، مراحل تنظیم انتقال سند خودرو، قولنامه و دریافت وجه را انجام می‌دهند. 

نقش فعالان بازار خودرو در فروش ماشین کارکرده

فعالان یا معامله‌‌گران برای فروش ماشین دست دوم در بازار به عنوان اشخاصی که سکان خرید و فروش خودرو را در بازار در دست دارند، نقش مهمی را در یک معامله ایفا خواهند کرد. یک معامله‌گر حرفه‌ای برای فروش خودرو دست دوم باید اطلاعات دقیق از خرید، فروش و کارشناسی خودرو داشته باشد تا فروش ماشین دست دوم را به صورت درست و سریع انجام دهد. همچنین تنها برای کسب رضایت فروشنده، این فرآیند را انجام ندهد.

مدارک لازم برای فروش سریع خودرو

برگ سبز خودروکارت خودروشناسنامه و کارت ملی (مدارک شناسایی) مالک خودروبرگه معاینه فنی برای فروش ماشین دست دومبیمه نامه شخص ثالث برای فروش خودرو دست دومفاکتور فروش خودرو دست دومپرداخت خلافی و عوارض خودرو

کلام آخر

با توجه به موارد ذکر شده در مقاله، برای فروش خودرو با خاطری آسوده و مطمئن در کمترین زمان باید از روش‌های پیشرفته نظیر فروش آنلاین خودرو استفاده کرده و فروش خودرو دست دوم را با قیمت منصفانه و به آسانی از این طریق انجام داد.

"این مطلب تبلیغاتی است"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فروش ماشین کارکرده فروش خودرو دست دوم فروش ماشین دست دوم فروش آنلاین خودرو فروش سریع خودرو برای فروش خودرو محسوب می شود فرآیند فروش خودرو توسط روش فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۳۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روز خودروهای چینی +جدول

امروز (یکشنبه) قیمت فونیکس FX پریمیوم در بازار آزاد تهران ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان است.

به گزارش مشرق، بر اساس قیمت ماشین‌های چینی در بازار، قیمت جک S ۳ اتوماتیک سال ۱۴۰۳ به یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت فونیکس FX پریمیوم نیز ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان است.

بر اساس قیمت ماشین‌های چینی در بازار، قیمت جک S ۳ اتوماتیک سال ۱۴۰۳ به یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت فونیکس FX پریمیوم نیز ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان است.

قیمت فوتون تونلند ۲.۸ لیتر حوالی یک میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان شده است. همچنین قیمت لاماری ایما صفر نیز ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است. برای خرید چانگان CS ۳۵ پلاس تیپ ۳ نیز باید یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه کنید.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت جک، لاماری و فونیکس در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید:

منبع:فرارو

دیگر خبرها

  • بازار خودرو روی دور تند گرانی افتاد
  • گردش مالی ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بازار خودرو
  • فروش ماشین آلات پرابهام براساس قانون/ ۱۵۰۰ دستگاه فروخته شد
  • قیمت خودرو امروز ۱۷ اردیبهشت + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۷ اردیبهشت +جدول
  • شاهین کارکرده ۷۰۰ میلیونی شد + جدول قیمت
  • بازار خودرو روی دور تند گرانی افتاد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک، دنا و تارا + جدول
  • آغاز دور جدید فروش خودروهای وارداتی در سال جدید + جزئیات | ثبت نام جدید انجام می‌شود؟
  • بورس انرژی دسترسی نیروگاه ها به منابع مالی را سریع تر می کند
  • قیمت روز خودروهای چینی +جدول