Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام یحیی کمال مشاور و رئیس اداره همکاری‌ها و تعاملات معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از مرکز پژوهش‌های صدا و سیما بازدید و با حجت الاسلام عبدالله جلالی مدیر روابط عمومی مرکز پژوهش‌های صدا و سیما در خصوص نوع تعاملات دو مجموعه گفتگو کردند.

در این جلسه حجت الاسلام کمال ضمن گزارشی از بخش‌های مختلف معاونت فرهنگی تبلیغی و سایر معاونت و بخش‌های دفتر تبلیغات اسلامی، محورهای مختلف و متعدد همکاری‌های مشترک را اشاره و بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های بسیار ارزشمند این دو نهاد تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است حجت الاسلام عبدالله جلالی مدیر روابط عمومی مرکز پژوهش‌های صدا و سیما با مغتنم شمردن ظرفیت‌های گسترده دفتر تبلیغات اسلامی، آمادگی خود را هم به عنوان مرکز پژوهش‌های صدا و سیما و هم به عنوان رابط شبکه‌های سیما و استانی خصوصاً ظرفیت شبکه قرآن اعلام کرد.

گفتنی است در این جلسه در خصوص موضوعاتی چون؛ شکل گیری جلسه مسئولین بخش‌های مرکز پژوهش‌ها با معاونت فرهنگی تبلیغی و معاونت فضای مجازی جهت تعیین تفصیلی زمینه‌های همکاری و تهیه توافق نامه جامع همکاری، برنامه ریزی و اجرای مشترک استفاده از طیف گسترده‌تری از نخبگان تبلیغی در رسانه، مستند سازی از فعالیت گروه‌های تبلیغی شاخص مانند گروه جانبازان و گروه تبلیغی تخصصی بالینی با توجه به توفیق آثار رسانه‌ای قبل معاونت در سیما و آموزش‌های رسانه‌ای برای کارشناسان و مبلغان هدف، پیش از ورود آنها به عرصه رسانه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر 5517313 فاطمه علی آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه علمیه قم دفتر تبلیغات اسلامی صدا و سیما طرح های پژوهشی قرآن قرآن کریم نشست علمی حوزه علمیه سازمان تبلیغات اسلامی انقلاب اسلامی ایران فعالیت های قرآنی امام خمینی جهاد تبیین معرفی کتاب انقلاب قران پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی آیت الله خامنه ای مرکز پژوهش های صدا و سیما حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۳۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، مستند «در مرز غبار آلود» به کارگردانی سیاوش کریم پور و تهیه کنندگی نیما پورقدیمی روایتی متفاوت از فعالیت های مرحوم نادر طالب زاده در حین برگزاری کنفرانس افق نو در بیروت است.

این مستند یکشنبه ۹ اردیبهشت، ساعت ۱۴:۱۵ از شبکه دو سیما و ساعت ۱۸:۴۵ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

مستند «در مرز غبار آلود» تهیه و تولید شده در سازمان هنری رسانه‌ای اوج است.

کد خبر 6090713 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود
  • انتقاد کم سابقه خبرگزاری دولت از مرکز پژوهش‌های مجلس
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • رویکرد امتی و جهانی رسانه ملی
  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • همکاری وزارت علوم و معاونت علمی در حوزه دارایی‌های فکری
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • اختصاص ۲۵ هزار میلیارد تومان به حوزه رسانه در سال جاری