Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@04:54:44 GMT

فرار رو به جلوی شرکت برق چرام با پرداخت بیمه

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۳۵۶۳

فرار رو به جلوی شرکت برق چرام با پرداخت بیمه

در شرایطی که مشکلات برق در شهر چرام سبب گلایه های شهروندان شده است و این شهروندان خواستار حل مشکلات بودند اما برق چرام راهکار حل مشکلات را در پرداخت بیمه می داند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس: روند مصرف برق در ایران همانند بسیاری دیگر از حامل‌های انرژی، منطقی نیست و متاسفانه عادت‌های منطقی در این زمینه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

، هرچند نهادهای ذی ربط با استفاده از ابزار فرهنگ سازی مداوم و ابزار قیمتی باید این روند مصرفی را به کانال منطقی هدایت کنند، اما افزایش تولید برق به عنوان حلقه ای برای هدایت اقتصاد کشور در مسیر توسعه یافتگی، نیز اهمیت ویژه ای دارد.

در کنار مدیریت مصرف و توجه به اصلاح آن،  باید مشکلات احتمالی که در اثر خاموشی برق سبب ایجاد خسارت به شهروندان می شود مورد پیگیری قرار گیرد، در این راستا تعدادی از شهروندان در شهر چرام از مشکلات و خاموشی های برق گلایه داشته و عنوان کردند: مشاهده می شود برق در موارد مختلف مانند وزش باد و یا در روزهای زمستان در شرایط بارانی قطع می شود.

این شهروندان ادامه دادند: بر اثر نوسانات برق وسایل  لوازم برقی خانگی ما دچار سوختگی می شود و پیگیری جبران خسارت ها با یک روند طولانی اداری مواجه می شود.

شهروندان چرامی عنوان کردند: در این شرایط اقتصادی و بالا بودن قیمت ها و هزینه ها امکان خرید مجدد و تعمیر وسیله برقی وجود ندارد.

در همین رابطه  رئیس شرکت برق شهرستان چرام  با اشاره به اینکه مشترکینی که به علت نوسانات برق  خساراتی به لوازم خانگی انها وارد شده است گفت: سالانه  قراردادهایی  با بیمه ها می بندیم که در سال ۹۹ با بیمه کوثر این تفاهم نامه انجام گرفته بود.

باقری اصل افزود: مشترکان خسارت‌دیده با رهنمایی ها صورت گرفته  سایت اینترنتی فرم پر کرده و مدارک انها گرفته شده و کارشناسان بیمه خسارات را پیگیری می‌کنند و بعد از برآورد شدن خسارات، بیمه آن را پرداخت کند.

 وی تصریح کرد: حتما باید مشترکین خشارت دید در سامانه اینترنتی حتما ثبت نام کرده باشند و اگر این امر رخ داده نشده خسارتی به انها پرداخت نمی شود.

باقری اصل با اشاره به اینکه خسارات سه ماهه اول ۱۴۰۰ مشترکان پرداخت شده است افزود: خسارات سه ماهه دوم در حال بررسی بوده و بعد از پرداخت ۶ ماهه دوم واریز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۱ تاکنون قرارداری وزارت نیرو با هیچ بیمه ای قراردادی نبسته است بیان کرد:ما نیز منتظر هستیم این قرار بسته شود اما اگر مشترکی خسارت دیده باشد به سایت مراجعه کرده و ثبتنام کرده و به محض منعقدشدن قرار درخواست ها به درگاه بیمه انتقال خواهد یافت.

در شرایطی که رئیس شرکت توزیع نیروی برق شهرستان چرام به پرداخت خسارت در اثر نوسانات برق تاکید  می کند اما هیچ اشاره ای در خصوص علت مشکلات و راهکارهای حل آن ذکر نشده است و تنها مشترکان خسارت دیده  را  به سمت پرداخت بیمه حواله می دهد که این موضوع خود نیازمند طی یک روند طولانی اداری است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۳۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، با ابلاغ رسمی بیمه مرکزی از ۱۷ تیرماه سال ۱۴۰۲ صدور کد یکتای بیمه‌نامه شخص ثالث منوط به مفاصاحساب عوارض آزادراهی و بزرگراهی شد و در صورت بدهی بیمه‌گذار، سامانه سنهاب کد یکتا صادر نمی کرد.

بیشتر بخوانید: شرط صدور بیمه شخص ثالث لغو شد؟

بیمه مرکزی البته تأکید کرده بود که بدهی جریمه‌های راهنمایی و رانندگی ربطی به بیمه‌ها ندارد و فقط بدهی عوارض آزادراهی و بزرگراهی در صدور بیمه‌نامه شخص ثالث بررسی می‌شود.

این بخشنامه البته واکنش های متعددی را درباره کاهش آمار بیمه شخص ثالث را به همراه داشت و نامه ‌نگاری هایی درباره لغو این شرط با وزیر اقتصاد انجام شده بود.

برهمین اساس نیز رئیس کل بیمه مرکزی در بخشنامه ای به صنعت بیمه شرط صدور بیمه نامه شخص ثالث بعد از تسویه بدهی عوارض آزادراهی را لغو و تأکید کرد: شرط اخذ مفاصاحساب بدهی‌های ناشی از عوارض آزادراهی از متقاضیان خدمات بیمه شخص ثالث توسط شرکت‌های بیمه گر لغو شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229051 برچسب‌ها پرداخت عوارض آزاد راهی

دیگر خبرها

  • قوانین کارگر وجود دارد اما اجرا نمی‌شود 
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • لغو شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • بلایی که انفجار مهیب چاه فاضلاب بر سر شهروندان تبریزی آورد | فیلم
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان