Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علم و فناوری خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، طی حکمی از سوی ناصر باقری مقدم؛ قائم مقام بنیاد ملی نخبگان، مسئول ایجاد و مدیریت شبکه سراسری مجمع خیران نخبه‌پرور کشور منصوب شد.

در متن حکم باقری‌مقدم خطاب به حبیب شریف آمده است: احتراما نظر به ضرورت اجرایی سازی اقدام ملی ۳-۱-۲ سند راهبردی کشور در امور نخبگان مبنی بر «ساماندهی و گسترش پشتیبانی‌های مستقیم و غیرمستقیم مادی اجتماع نخبگانی در قالب بورس، جایزه‌های مقطعی و پژوهانه از سوی سازمان‌های دولتی، بخش خصوصی و نهادهای عمومی وقف و خیریه»، همچنین توجه به حوزه علم و فناوری توسط افراد نیک‌اندیش و با توجه به تجربه موفق جنابعالی در بنیاد نخبگان فارس در زمینه راه‌اندازی سازمان مردم نهاد مجمع خیران نخبه پرور فارس و اقدامات شایسته‌ای که در این زمینه انجام پذیرفته است و با عنایت به مراتب تعهد و کارآمدی که از آن برخوردارید جنابعالی را به مدت سه سال به عنوان مسئول ایجاد و مدیریت شبکه سراسری مجمع خیران نخبه پرور کشور منصوب می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایسته است با اتکال به خداوند متعال، در راستای تحقق اهداف مذکور از طریق هم افزایی با روسای محترم بنیادهای نخبگان استانی و بنیاد ملی نخبگان و برنامه‌ریزی‌های مشخص و هدفمند نسبت به توسعه فعالیت‌های مشابه مجمع خیرین نخبه پرور فارس در سایر استان‌ها اقدام فرموده و گزارش‌های فصلی در خصوص پیشرفت کارها در استان‌های مختلف را به اینجانب منعکس فرمایید.

بدیهی است همکاران در بنیاد ملی نخبگان و روسای بنیادهای نخبگان استانی همکاری شایسته را با جنابعالی مبذول  خواهند داشت.
توفیق جنابعالی را در انجام این مسئولیت خطیر از خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجمع خیران نخبه پرور انتصاب مجمع خیران نخبه پرور بنیاد ملی نخبگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۳۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی، سید مصطفی موتورچی دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» در احکامی جداگانه اعظم بروجردی، الهام چرخنده و وفا طرفه را به عنوان هیات داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه های مسجد» منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است: «با سلام و تحیات الهی برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» مرهون کوشش و جوشش تلاشگرانی است که از آغاز شکل‌گیری این رویداد، بر مدار آرمان‌های شهدا و امام راحل کوشیده‌اند. هنرمندان متعهد و جوان این عرصه چشم انتظار حضور معنوی و تأثیرگذار شما هستند که با اندیشه مبارک و تجربه گران‌سنگ خود ظرفیت‌های پیدا و پنهان هنر آنان را مورد مهر و ستایش قرار دهید. از این رو سرکار عالی را به عنوان عضو هیات داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» منصوب می‌نمایم، امید است با همراهی شما بتوانیم گام موثری در برگزاری موفق این جشنواره برداریم.»

پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد» از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

کد خبر 6093454

دیگر خبرها

  • اعطای بسته حمایتی یک میلیارد تومانی به ۱۰۰ استاد منتخب شاگردپرور
  • ۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به حج عمره اعزام می‌شوند
  • لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • مجمع جهانی گفتگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای انتقال مواضع فرهنگی ایران به نخبگان
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • پیش‌نویس لایحه جامع حمایت از نخبگان ایرانی آماده شد
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد/ اعلام آمادگی نمایندگان خانه ملت برای حمایت از نخبگان
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • اعطای جایزه ملی البرز به ۱۶۰۰ نخبه علمی