Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل طرح استعدادیابی فوتبال دختران در رده سنی جوانان و نوجوانان با حضور مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان  و شادی مهینی سرمربی تیم ملی نوجوانان کشور در اردبیل برگزار شد.

مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسالان کشور ۲۸ خرداد با اشاره به استعدادهای خوب فوتبال بانوان در اردبیل گفت: در این دو روز که استعدادیابی فوتبال دختران انجام شد، بازیکنان خوب و توانمندی وجود داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: بی شک با حضور تیم فوتبال بانوان اردبیل در لیگ‌های فوتبال کشور شاهد درخشش و افتخارآفرینی فوتبالیست‌های بانوی اردبیلی می‌شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسالان کشور ادامه داد: انتظار می‌رود با حمایت مسئولان و اسپانسر قوی زمینه حضورتیم فوتبال بانوان اردبیل در لیگ فراهم شود.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل هم حضور سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسالان و نوجوانان در اردبیل را فرصتی بزرگ برای شناسایی استعدادهای فوتبال بانوان اردبیل عنوان کرد و گفت: این استعدادیابی با حضور خوب بانوان اردبیل برگزار شد.

صمد نوتاش گفت: رشد و توسعه فوتبال بانوان استان اولویت اساسی است و تلاش می‌کنیم با حمایت مسئولان و اسپانسر قوی زمینه حضور تیم فوتبال بانوان اردبیل در لیگ را فراهم کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی فوتبال بانوان استعدادیابی فوتبال سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان فوتبال بانوان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۴۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته

به گزارش خبرنگار، پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان، اسامی نفرات منتخب کادر فنی خارج از مدال‌آوران قهرمانی کشور و نحوه برگزاری رقابت‌های مرتبط با این گروه از سوی سازمان تیم‌های ملی اعلام شد.

بر همین اساس امیر علی بیگدلی در رده نوجوانان وزن منفی ۵۲ و آرمین یوسفی در رده سنی جوانان وزن منفی ۷۶ به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

مرحله دوم انتخابی تیم ملی رده سنی نوجوانان پسران در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

کد خبر 6091025

دیگر خبرها

  • استعدادیابی آینده سازان فوتبال در استان یزد
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • اعلام ترکیب تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان از ۱۰ اردیبهشت
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی