Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پیام مشترک آیت‌الله سیدیوسف طباطبائی‌نژاد و سیدرضا مرتضوی آمده است: سفر پُرخیر و برکت ریاست جمهوری اسلامی حجت الاسلام سیدابراهیم رییسی و هیات دولت به استان و حضور بی‌واسطه در بین مردم و کشاورزان و بیانات امیدبخش در باره تدوین طرح جامع احیای دائمی زاینده‌رود، رفع آلودگی هوا، فرونشست و مُصوبات مهم و راهگشا از جمله تکمیل قطار سریع‌السیر و بررسی چالش‌­ها، مُخاطرات و فرصت­‌های پیش روی این استان پهناور بعنوان قلب تپنده ایران زمین، رویدادی تاریخی و نویدبخش آینده‌ای بهتر برای اصفهان بود و بر بارِ مسئولیتِ خدمتگزاران مردم استان برای حل چالش‌­ها و درخواست­‌های بحق و نجیبانه آنان افزود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این پیام اضافه شده است: اینجانبان به نمایندگی از مردم ولایتمدار و قدرشناس استان مراتب سپاس خود را از رییس جمهور، اعضای هیات دولت و سایر مقامات کشوری بابت سفر به این استان ابراز داشته و امیدواریم با همت مسئولانه و جهادی دستگاه­‌های ملی و استانی، برکات و دستاورد‌های آن موجب گشایش افق‌­های نو برای تحول، پیشرفت و بهبود شرایط زندگی مردم انقلابی و همیشه در صحنه این خطه شود.

در این پیام از تلاش‌های بی‌دریغ دست‌اندرکاران این سفر بویژه علما، اعضای خُبرگان، اعضای شورای تامین، نمایندگان مجلس، نیرو‌های نظامی و انتظامی، ائمه جمعه، دستگاه‌های اجرایی و اصحاب رسانه و نیز آحاد مردم ولایتمدار استان بخصوص کشاورزانِ زحمتکش که با بصیرت مثال زدنی خود، صحنه­‌هایی شکوهمند از فرهنگ، عزت، صبوری و ولایتمداری را در مقابل کارگزاران نظام به نمایش گذاشتند نیز قدردانی شده است.

رییس جمهور و برخی از اعضای دولت روز پنجشنبه ۲۶ خرداد در بیست و پنجمین سفر استانی خود به استان اصفهان سفر کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سفر رئیس جمهور امام جمعه استاندار اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۴۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛  فرماندار شهرستان فریدن گفت: بار مسئولیت خدمت رسانی در شهر و بویژه روستا‌ها برعهده شوراهاست که باید با اتحاد و همدلی بین همه دستگاه‌های اداری و اجرایی، مشکلات و معضلات شهرستان را برطرف سازیم.
عزیزالله عباسی بااشاره به قرارگیری ۲۸ روستا و دو شهر داران و دامنه در سطح شهرستان فریدن افزود: در سطح شهر و روستا‌های فریدن در مجموع ۱۰۶ نفر شورا مسئولیت خدمت رسانی را برعهده دارند که به مناسبت روز شورا در محل امامزادگان شهر زیارتی دامنه گردهم آمدند.

دیگر خبرها

  • از معلمان امین شهر، قدردانی شد
  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • تاکید رئیس جمهور بر فعال شدن پروژه منوریل قم
  • پیام قدردانی کودکان غزه از دانشجویان آمریکایی در دانشگاه کلمبیا
  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳