Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت: اردوهای استعدادیابی تیم جوانان در حال برگزاری است و به همین دلیل حضور 13 بازیکن استقلال در اردوی این تیم سو ظن است

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در خصوص اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان ایران صحبت هایی کرد.

به گزارش طرفداری، در شرایطی که قرار است اردوی استعدادیابی تیم ملی زیر 20 سال در روزهای 26 و 27 خرداد با حضور حدود 85 بازیکن برگزار شد و قرار است از اول تا 4 تیر نیز 125 بازیکن در قالب سه گروه استعدادیابی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

البته همزمان با برگزاری این اردوهای استعدادیابی، 2 روز قبل این بحث مطرح شد که عبدالمصد مرفاوی که به تازگی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی جوانان معرفی شده است، 13 بازیکن از باشگاه استقلال را به اردوی این تیم دعوت کرده است.

غلامرضا جباری، سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال درباره این موضوع به فارس گفت:

مراحل استعدادیابی برای انتخاب نفرات تیم زیر 20 سال در حال انجام است و تاکنون بازیکنی برای حضور در اردوی این تیم انتخاب  و معرفی نشده است که مرفاوی 13 بازیکن را از استقلال به اردوی تیمش دعوت کند. متاسفانه برخی افراد دچار سوء ظن شده‌اند. پس از پایان استعدادیابی، لیست تیم جوانان اعلام خواهد شد و برای نفرات دعوت شده به اردو فراخوان خواهیم داد تا در اردو شرکت کنند. شاید از بین حدود 200 بازیکن که در استعدادیابی حضور دارند، این تعداد بازیکن استقلالی باشند اما این امر به معنی حضور در تیم ملی جوانان نیست. 

او درباره زمان برگزاری اردوی تیم ملی جوانان عنوان کرد:

اولین مرحله اردوی تیم جوانان از 7 تا 14 تیر، دومین مرحله 18 تا 28 تیر و سومین مرحله اردوی این تیم نیز از یک تا 10 مرداد برگزار  می‌شود. 10 مرداد نیز به تورنمنت کافا می‌رویم. 

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا سرپرست و مربیان تیم جوانان مشخص شده‌اند، توضیح داد:

مشغول بررسی نفرات هستیم و احتمال دارد قبل از آغاز اولین مرحله اردو، سرپرست تیم جوانان معرفی شود. درباره مربیان هم قرار است صمد مرفاوی اسامی نفرات مدنظرش را امروز به ما اعلام کند تا در کمیته فنی بررسی شوند. در صورت تایید اسامی معرفی شده توسط سرمربی تیم جوانان در این کمیته، آنها فعالیت خود را در تیم جوانان آغاز می‌کنند.

اخبار داغ 

درخواست عجیب گزینه استقلال: برای سگ‌هایم خانه ویلایی می‌ خواهم! رسمی / عنایتی از تیم هوادار جدا شد! ملاقات وینیسیوس جونیور و آلفونسو دیویس در میامی / عکس پپ گواردیولا خواهان جذب انزو مارسکا به عنوان کمک مربی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال تیم ملی جوانان اردوی این تیم تیم جوانان اردوی تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۴۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی

محمدعلی گرایی ‌به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌روابط عمومی فدراسیون کشتی؛ با درخواست کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن 82 کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • شوک به تیم ملی والیبال
  • یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • استعدادیابی آینده سازان فوتبال در استان یزد
  • دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان
  • ستاره استقلالی از تیم ملی خط می خورد؟