Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@12:53:22 GMT

آغاز نصب دستگاه کارت خوان هوشمند در نانوایی های یزد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۴۹۱۷

آغاز نصب دستگاه کارت خوان هوشمند در نانوایی های یزد

حاتمی زاده مدیر حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی یزد گفت: در راستای هوشمندسازی یارانه نان در استان یزد از امروز نصب دستگاه کارت خوان هوشمند در نانوایی های این استان آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد علی حاتمی زاده در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با بیان اینکه از صبح امروز فرآیند نصب دستگاه کارت خوان هوشمند در نانوایی های استان آغاز شده اظهار داشت:پس از اینکه تمام نانوائیها به این دستگاه مجهز شدند و پس از شروع اجرای طرح و در زمانی که اطلاع رسانی خواهد شد دریافت یارانه به صورت هدفمند از محل پخت نان به نانوائیها پرداخت خواهد شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه در این طرح هیچ تفاوتی در قیمت نان به وقوع نمی پیوندد و نان با همان قیمت قبلی عرضه می‌شود، ادامه داد: با نصب دستگاه های کارت خوان جدید به هیچ عنوان دغدغه خرید نان برای مردم وجود نخواهد داشت و افراد به هر تعداد نانی که نیاز دارند می توانند از نانوایی ها نان تهیه کنند.

وی ادامه داد: با این طرح تمام نانواها توسط شبکه یکپارچه رصد می شوند و تمام تراکنش ها قابل رصد است و در مرحله بعد هر نانوا بر اساس پخت نانی که انجام می دهد یارانه نان را دریافت خواهد کرد .

وی با اشاره به اینکه در سطح استان ۱۱۸۱ نانوایی وجود دارد تصریح کرد: با اجرای این طرح ساماندهی بیشتری بر روی نحوه پخت و توزیع نان صورت خواهد گرفت و همچنین از قاچاق آرد و توزیع خارج از شبکه ان جلوگیری خواهد شد. 

محمد علی حاتمی زاده در پایان تصریح کرد: در این طرح، برای نانوائیها هم مبلغ ۱۵ درصد تشویقی در نظر گرفته شده است که در پایان همان روز پس از فروش نان، به حسابشان اضافه می شود .

انتهای پیام/ک

منبع: دانا

کلیدواژه: نصب دستگاه کارت خوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۴۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت افزایش سهمیه آرد در فصل گردشگری سراب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی علی جهانی در جلسه کارگروه آرد و نان سراب با اشاره به گلایه و نگرانی اهالی در مورد کمبود نان و صف‌های طولانی در فصل گردشگری نقص سامانه نانینو در کاهش خودسرانه سهمیه آرد نانوایی‌های بدون تخلف را مهمترین مشکلات نانوایان عنوان کرد.

وی افزود: واحد‌های نانوایی برای خرید ماشین آلات پیشرفته برای ارتقا و رعایت موارد بهداشتی نیازمند تسهیلات کم بهره بانکی هستند.

در این مراسم بمناسبت روز ملی گندم و نان از گندمکاران و نانوایان نمونه تجلیل شد.

 

دیگر خبرها

  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • نصب سه هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد
  • آغاز رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در مهاباد
  • آغاز نوبت اول کنکور سراسری در چهارمحال و بختیاری
  • ضرورت افزایش سهمیه آرد در فصل گردشگری سراب