Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@06:16:20 GMT

تاخیر در رونمایی از سانتیاگو برنابئوی جدید

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۵۵۵۴

تاخیر در رونمایی از سانتیاگو برنابئوی جدید

به گزارش "ورزش سه"، مارس 2020 در سانتیاگوبرنابئو، رئال مادرید در حضور 85 هزار هوادار توانست بارسا را با دو گل وینیسیوس و ماریانو شکست دهد. سپس به دلیل پاندمی کرونا و برگزاری بازی های لالیگا بدون حضور تماشاگر، باشگاه تصمیم به شروع بازسازی ورزشگاه گرفت و بازی های تیم اول به ورزشگاه دی استفانو در کمپ والدبباس منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

یک فصل و نیم رئال مادرید در ورزشگاه دی استفانو به میدان رفت و فصل 20-2019 توانست عنوان قهرمانی را نیز در همین ورزشگاه جشن بگیرد.

21 شهریور سال گذشته و در واقع 560 روز بعد از آن ال کلاسیکو، رئال مادرید در برنابئو و با حضور 30 هزار نفر به مصاف سلتا رفت و تا پایان فصل گذشته برنابئو در حالی میزبان بازی های خانگی رئال بود که بازسازی بخش های مختلفی از ورزشگاه ادامه داشت.

برنابئو هنوز هم با ظرفیت کامل میزبان بازی ها نیست و انتظار می رود که ظرفیت کامل استادیوم جدید، از فصل 24-2023 مورد بهره برداری قرار بگیرد. در حال حاضر افتتاح سانتیاگو برنابئوی جدید که قرار بود دسامبر 2022 باشد، به سال 2023 موکول شده است. طبق گزارش نشریه آاس، به واسطه جنگ اوکراین و روسیه، دسترسی به مواد اولیه و فلزات به خصوص برای ساخت سقف ورزشگاه سخت شده و به همین دلیل افتتاح برنابئوی جدید هفته های پایانی فصل بعد خواهد بود. فلورنتینو پرز، رئیس رئال در مصاحبه با ال چیرینگیتو نیز این مساله را تایید کرد.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۵۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)

 

دو تیم رئال سوسیداد و رئال مادرید در چارچوب مسابقات هفته سی‌وسوم لالیگا به مصاف هم رفتند که در این مسابقه رئال مادرید با نتیجه 1-0 به پیروزی رسید.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • اشتفان افنبرگ: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی خوش‌شانس بود؛ در برنابئو، فندک به سمتم پرت کردند
  • هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!
  • لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • خوش‌بینی بایرن مونیخ از رسیدن جمال موسیالا به بازی مقابل رئال مادرید
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • وینیسیوس جونیور به رکورد تعداد بازی گرت بیل برای رئال مادرید رسید
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم