Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@16:03:22 GMT

به زودی مشعل گاز در یکی از میادین خاش روشن می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۵۵۵۶

به زودی مشعل گاز در یکی از میادین خاش روشن می شود

ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار خاش با اشاره به اینکه پروژه های بزرگی در این شهرستان در دست اجرا بوده که نشانگر توجه دولت سیزدهم به مناطق محروم است و هم اینک خاش به برکت نظام و نگاه ویژه دولت به کارگاه سازندگی تبدیل شده است.

به گزارش ایسنا- صاحب گل صالحی در کمیته برنامه ریزی مشترک شهرستان های زاهدان، خاش، میرجاوه و تفتان به میزبانی شهرستان خاش ضمن خیر مقدم و ابراز خوشنودی از میزبانی کمیته برنامه ریزی۱۴۰۱  با حضور مهندس بیجار معاون هماهنگی امور عمرانی، دکتر عرب رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، حسین زهی نماینده خاش، مدیران، معاونین و کارشناسان استانی، رئیس شورای اسلامی استان، فرمانداران و رؤسای شوراهای اسلامی زاهدان میرجاوه و تفتان؛ بیان کرد: اعتبارات شهرستان خاش از ابتدای سال ۱۴۰۰تا پایان سال حدود 19.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 درصد افزایش یافته و اعتبارات حوزه آب، راه ،عمران شهری و روستایی، آموزش از اولویتهای مهم در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان قرار دارند.

وی ادامه داد: کمیته برنامه ریزی تعیین کننده خط مشی و سند توسعه و نقشه راه هر شهرستان است.

صالحی اظهار داشت: تمامی مدیران دستگاه‌های مرتبط باید در راستای تحقق برنامه‌های این کمیته و جذب اعتبارات ابلاغی به ویژه بهره وری از اعتبارات ملی تلاش کنند.

فرماندار خاش ادامه داد: با توجه به عنایت دولت و سیاست شورای برنامه ریزی، انتظار می رود که پروژه های پر اهمیت که بر اساس نیاز و درخواست مردم احصا شده، در اولویت توزیع اعتبارات استانی قرار گیرد.

وی گفت: تقاضای راه اندازی کارگروه تخصصی عمران و پیشرفت پروژه ها، با توجه به حمایت و نگاه توسعه ای استاندار و همدلی نمایندگان مردم در مجلس و سایر مسئولان استانی، شهرستان خاش با اجرای طرح و پروژه های بزرگ عمرانی، خدماتی، کشاورزی و ... به کارگاه سازندگی تبدیل شده و ابر پروژه هایی در بخش راه آهن، آب، گاز و ... در این شهرستان در دست اجراست که جای تقدیر دارد و با تلاش مضاعف مدیران دستگاه‌های اجرایی در جلب تخصیص و اعتبارات عملکرد شهرستان بیش از پیش ارتقا خواهد یافت.

صالحی بیان کرد: خط انتقال گاز به خاش تکمیل شده و به زودی مشعل گاز در یکی از میادین این شهر روشن می شود و خط راه آهن زاهدان _ خاش تا ۱۵ تیر ماه به پایان خواهد رسید.

صالحی اظهار داشت: بهره مندی از سهم اعتبارات ملی برای برخی پروژه های شاخص و مهم؛ اهتمام جدی در اتمام پروژه های نیمه تمام از جمله انتقال آب شرب از کارواندر به خاش، جاده دوبانده خاشزاهدان و خاش ایرانشهر، خط راه آهن، گازرسانی همزمان شهر و ۱۲۰ روستا از برنامه های شاخص دولت در منطقه است.

وی افزود: در زمینه اجرای طرح های عمرانی و نیمه تمام و توسعه شهری و روستایی، علیرغم تنگناها و محدودیت های مالی همواره شاهد حمایت‌ها و خدمات بی دریغ دولت سیزدهم بوده ایم، بنابراین با همراهی سیاست ها و برنامه ریزی های آن توجهات این دولت را ارج می نهیم و زمینه لازم در جهت عملیاتی شدن آن را فراهم خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی کمیته برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۵۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان انتظار تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ به زودی

شما شهروندان عزیز در مورد تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ به حساب فروشندگان، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس اجتماعی ارجاع داده شد.

 

دغدغه روز/

تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ فروشندگان را به دردسر انداخت

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ به حساب فروشندگان، در لینک زیر مشاهده کنید.

تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی ۴ روز آینده

معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تسویه دولت با فروشندگان متصل به طرح کالابرگ طی چهار روز آینده خبر داد.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • مشهد شهری فرا ملی اما با اعتبارات محلی است
  • افزایش ۹ برابری توزیع عوارض بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان یزد
  • اعتبارات مولدسازی باید به صورت بهینه استفاده شود
  • پایان انتظار تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ به زودی
  • انصراف قالیباف از نمایندگی مجلس جدی است؟ /برنامه ریزی ۵ ساله برای ورود به انتخابات ۱۴۰۸ /دولت رئیسی علیه قالیباف دست به کار شد
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت سیزدهم برای بهبود وضع هوا و کاهش سوختن گازهای مشعل
  • تخصیص اعتبارات لازم برای حوزه میراث‌فرهنگی شهرستان گرمی
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود