Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد عرب اول گفت: توزیع اعتبارات استان در سال ۱۴۰۱ بر اساس توجه به رشد هشت درصدی اقتصادی و سند آمایش است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، مهرداد عرب اول؛ رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان در کمیته برنامه ریزی مشترک شهرستان های زاهدان، خاش، میرجاوه و تفتان بیان کرد: توزیع بخشی از اعتبارات ۱۴۰۱ در جلسه اخیر شورای برنامه ریزی و توسعه استان با ریاست استاندار و حضور اعضای شورا و نمایندگان صورت گرفت و طی هفته ای که گذشت پروژه های مهم شهرستان ها احصا شد و در کمیته برنامه ریزی مصوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امسال توزیع سه هزار و ۹۶۰ میلیارد تومان اعتبار بین ۲۶ شهرستان و ۱۳۰ دستگاه اجرایی انجام شد، بنابراین تمام تلاش بر این است که این مهم به بهترین شکل صورت گیرد که البته با محدودیت هایی نیز رو به رو هستیم.

این مقام مسئول ادامه داد: طبق دستور رئیس جمهور و الزام دولت باید در توزیع اعتبارات به ایجاد زمینه رشد هشت درصدی اقتصادی توجه ویژه شود که این مهم مورد عنایت قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: همچنین بر اساس سند آمایش چهار فصل آب، راه، انرژی و عمران شهری و روستایی در اولویت استان است و در توزیع اعتبارات با توجه ویژه به این فصول پیش خواهیم رفت‌.

عرب اول با بیان این که امسال ظرفیت خوبی در قانون ایجاد شد، گفت: بر این اساس ۲۲ هزار میلیارد تومان اعتبار به حوزه محرومیت زدایی اختصاص یافته است که با توجه به شاخص های سیستان و بلوچستان می توانیم سهم قابل توجهی از این بخش برای استان بگیریم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت استقرار ادارات در شهرستان های تازه تاسیس خاطرنشان کرد: پروژه و پارک های اداری و تامین و تجهیز دستگاه های اجرایی در تقسیم بودجه امسال مورد توجه ویژه قرار گرفته است و توزیع اعتبارات و ابلاغ تخصیص با حساسیت ویژه پیگیری می شود.

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان توزیع اعتبارات برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۵۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی درآذربایجان غربی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، دکتر مظلومی در خصوص تامین، تدارک و وضعیت توزیع کود در سال ۱۴۰۲ (افزایش ۲۷ درصدی نسبت به پنج سال گذشته و ۱۷ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱) ابراز خشنودی کرد و افزود: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آمادگی دارد نیاز کودی استان درکشت بهاره را تهیه و تامین کند.

او گفت: برنامه ابلاغی پارسال، تامین، تدارک و توزیع ۱۱۸ هزار و ۵۲۵ تن انواع کودهای ازته، فسفاته و پتاسه بود که با برنامه‌ریزی مناسب و تمهیدات لازم اجرا شد.

 

 

دیگر خبرها

  • دفاع دانشجویان از مردم فلسطین نشان‌ می‌دهد حرف حق جای خود را باز می‌کند
  • اردبیل در شاخص بهره وری نیروی کار پنجم کشور است
  • رشد اقتصادی اردبیل بالاتر از میانگین کشوری است
  • نشست اقتصادی ایران و افغانستان در زاهدان
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی درآذربایجان غربی
  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند
  • امسال برای اشتغال فارغ‌التحصیلان برنامه ریزی شده است
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • مردم سیستان و بلوچستان باید از ثروت‌های استان بهره‌مند شوند
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود