Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از بازیکنان کهنه‌کار فوتبال ایتالیا در مصاحبه‌ای از مهاجم بلژیکی آبی های لندن گفته است.

لوئیجی دی باجو معتقد است که روملو لوکاکو همان زمان که انتقالش به چلسی نهایی شد، فهمید که کار اشتباهی کرده است.

طرفداری| به گزارش فوتبال ایتالیا، روملو لوکاکو مهاجم نوک بلژیکی، دو فصل پیش عنوان قهرمانی سری آ را با اینتر به دست آورد؛ سپس در تابستان با انتقالی 113 میلیون یورویی به استمفوردبریج آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، اکنون لوکاکو مشتاق بازگشت به اینتر است. این بازیکن حتی قول کاهش دستمزد را داده تا بتواند به صورت قرضی برای نراتزوری بازی کند.

دی باجو، هافبک سابق اینترمیلان در این خصوص به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

 بسیار رمانتیک است. همه ما از روز اول این احساس را داشتیم که لوکاکو می‌خواهد سریعا به اینتر بازگردد. از نحوه صحبت کردنش، حرکاتش، حالت صورتش می‌شد فهمید که لوکاکو لباس چلسی می‌پوشد و خودش را بازیکن اینتر می‌داند. آن مصاحبه‌ای که انجام داد نیز گواهی بر همین مسئله بود.

این مهاجم 29 ساله نتوانست با تاکتیک های توماس توخل هماهنگی لازم را پیدا کند؛ لوکاکو فصل گذشته 44 بازی در همه رقابتها برای چلسی انجام داد و تنها 15 گل به ثمر رساند.

دی باجو ادامه داد:

لوکاکو هنوز هم می تواند در سری آ مؤثر باشد؛ انگیزه، علاقه‌ای که به اینتر دارد، باعث می‌شود او تلاشش را دوبرابر کند. لوکاکو احساس می‌کرد پادشاه اینتر است؛ اما در چلسی هیچگاه چنین ذهنیتی پیدا نکرد.

اخبار داغ 

درخواست عجیب گزینه استقلال: برای سگ‌هایم خانه ویلایی می‌ خواهم! رسمی / عنایتی از تیم هوادار جدا شد! ملاقات وینیسیوس جونیور و آلفونسو دیویس در میامی / عکس پپ گواردیولا خواهان جذب انزو مارسکا به عنوان کمک مربی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۶۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است

به گزارش "ورزش سه"، سسک فابرگاس، ستاره سابق آرسنال، امیدوار است کای هوارتز در این باشگاه بهترین عملکرد را داشته باشد.

فابرگاس با تمجید از این بازیکن آلمانی اعلام کرد که با دیدن نمایش او به یاد دوران حضورش در بارسلونا می‌افتد.

سسک فابرگاس در مورد کای هاورتز گفت:"او من را به یاد خودم در بارسلونا می‌اندازد، چون من این دو نقش را که او بازی می‌کند، یعنی شماره 9 کاذب و همینطور شماره 8 را بازی می‌کردم و دقیقا می‌دانم که چه حسی دارد. این اتفاق خوبی است چون او اکنون احساس می‌کند بازیکن مهمی برای تیم است، اما در عین حال، شما به عنوان بازیکن واقعا نمی‌دانید برای بازی بعدی در کدام پست بازی می‌کنید. این می‌تواند کمی شما را گیج کند.

توصیه به هاورتز؟

گاهی اوقات بهتر است فقط به یک پست بچسبیم و از آن بهترین بهره را ببریم. اما اکنون توماس پارتی بازگشته که خبر خوبی برای آرسنال است، سپس دکلان رایس، بیشتر به عنوان شماره 8، و مارتین اودگارد خواهند آمد. بنابراین فکر می‌کنم جای او از این به بعد شماره 9 باشد. این برای او و روشی که آرسنال می‌خواهد بازی کند بسیار مناسب است.

هاورتز به چلسی؟

من همیشه بازیکنان با استعداد در چلسی را می‌دیدم. همیشه می‌دیدم که او استعداد خاصی است و خوشحالم که دوباره آن را نشان دادن است. کای پسر باهوشی است، بهترین عملکرد خودش را نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد بازیکنان بازی او را به خوبی درک می‌کنند، بنابراین برای او خوشحالم.

هاورتز به عنوان شماره 9 آرسنال؟

من واقعاً آن را دوست دارم چون در این نقش خوب بازی می‌کند، او به فضاهای خالی حرکت می‌کند، می‌تواند گل بزند و زمان بندی خوبی برای دویدن دارد. او ساده بازی می‌کند. کاری را که باید انجام دهد، انجام می‌دهد. گل‌های زیادی به ثمر می‌رساند، گل‌های مهمی می‌زند، به نظر می‌رسد هواداران نیز او را دوست دارند، بنابراین او یک ستاره بزرگ برای آرسنال امسال است.

دیگر خبرها

  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • جواب پوچتینو به انتقادات: من همه‌‎کاره چلسی نیستم!
  • ۵ هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده
  • پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر
  • بسکتبال NBA | در لس آنجلس صدای جارو شنیده می شود
  • آیا بازیکنان چلسی ارق به پیراهن دارند؟ جو کول و ریو فردیناند پاسخ می دهند / زیرنویس فارسی
  • غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)