Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، طاهره زحمتکش در حاشیه نشست تخصصی با حوزه معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: در ایام آموزش غیرحضوری بخشی از اهداف آموزشی دانش‌آموزان تحقق نیافت، لذا برای جبران آن در همان ایام برای دانش‌آموزان پایه‌های اول و دوم کلاس‌های جبرانی برگزار شد.

وی با بیان اینکه پس از حضوری شدن کلاس‌ها از فروردین جاری کلاس‌های جبرانی در ساعات خارج از مدرسه برای سایر پایه‌های دوره ابتدایی برگزار شد، یادآور شد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده این برنامه در تابستان نیز در قالب طرح جبران و تثبیت یادگیری دانش آموزان اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان افزود: این طرح برای دانش آموزان دارای سطوح عملکرد تحصیلی نیاز به آموزش و تلاش بیشتر و قابل قبول و با هدف مداخله آموزشی و جبران یادگیری دانش آموزان دارای افت تحصیلی اجرا می‌شود.

طاهره زحمتکش اضافه کرد: این طرح برای تمام دروس است، اما دانش‌آموزان دوره اول ابتدایی دارای سطوح عملکرد نیاز به آموزش و تلاش بیشتر و قابل قبول در دروس فارسی و ریاضی و دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی دارای سطوح عملکرد نیاز به آموزش و تلاش بیشتر و قابل قبول در دروس فارسی، ریاضی و علوم تجربی در اولویت قرار دارند.

او یادآور شد: این کلاس‌ها در مدارس و یا پایگاه‌هایی که برای اجرای طرح ایجاد می‌شود، دایر خواهد شد و مدت زمان اجرای طرح ۲ هفته تا چهار هفته بستگی به نیاز دانش‌آموز به آموزش است، ضمن اینکه برای اجرای طرح از معلمان زبده و کارآزموده بهره گرفته می‌شود.

زحمتکش ابراز امیدواری کرد: با اجرای اقدامات و فعالیت‌های اثر بخش توسط دست اندرکاران امر، شرایط بهبود، ارتقا و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان بیش از پیش فراهم شود.

کد خبر 5517763

منبع: مهر

کلیدواژه: مدرسه آموزش و پرورش کرمان کلاس درس بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی خطبه های نماز جمعه سفر استانی مشهد کشاورزی اردبیل آمار کرونا سیدابراهیم رئیسی ویروس کرونا اصفهان سازمان تبلیغات اسلامی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۷۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدرسه‌ای در یزد با رویکرد تحول و نوآوری، علاوه بر تعلیم و تربیت درس زندگی نیز به دانش آموزان می‌آموزد.

همه برنامه‌های این مدرسه به سمتی پیش می‌رود که دانش آموزان را با زندگی بهتر آشنا کند.

نظافت این مدرسه با خود دانش آموزان است وهر دانش آموز خودش را مسئول زیبایی مدرسه می‌داند.

در خیلی از برنامه‌ها همه‌ی کار‌ها به دست خود دانش آموزان انجام می‌شود و اداره برنامه‌ها و کار‌ها را بچه‌ها با همکاری یکدیگر انجام می‌دهند.

نکته قابل توجه این است که در برنامه‌های این مدرسه دانش آموزان حق انتخاب دارند تا با سلیقه خود انتخاب کنند و معلمان مدرسه در همه برنامه‌ها با دانش آموزان همکاری و مشارکت دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از چهارشنبه/۲۴۰ هزار ردیف استخدامی معلمان در دولت سیزدهم
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه آغاز می‌شود
  •  تقویت یادگیری، هدف تغییر در نحوه طراحی سوالات امتحانات نهایی
  • این غذا‌ها انرژی‌تان را بیشتر می‌کند
  • طرح «هر مدرسه یک نهالستان» در دماوند اجرا شد
  • هیچ دانش‌آموزی نباید از تحصیل باز بماند
  • کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مبتدیان
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد