Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال نساجی مازندران فصل گذشته با کسب نخستین جام تاریخ خود درگیر حواشی بود که مهم‌ترین آن خانه به دوشی و میزبانی از تیم‌ها در شهرهای مختلف کشور بود.

به گزارش مشرق، قهرمانی نساجی در جام حذفی و صید نخستین جام تاریخ باشگاه باعث می شود قرمزپوشان شهر خسته را تیمی موفق بنامیم، جامی که در نبود نادر دست نشان مربی فقید نساجی به دست آمد اما قائمشهری‌ها یاد و خاطره آقا نادر را زنده نگه داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نساجی تنها تیمی بود که فصل گذشته موفق به شکست استقلال شد و از این نظر هم رکوردار است. تیم شهرخسته در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی استقلال را در ضربات پنالتی شکست دادند. استقلالی که در لیگ برتر  بدون باخت قهرمان شد. اکنون نساجی و استقلال در اواخر مرداد در حالی باید بازی سوپرجام را برگزار کنند هیچ کدام سرمربی ندارند! 

بیشتر بخوانید:

شجاعی: یکی از سخت‌ترین جام‌های جهانی را پیش رو داریم/ درصورت تغییر سرمربی، کی روش بهترین گزینه است

نساجی در لیگ برتر شرایط متفاوتی را تجربه کرد و با ثبت ۱۵ مساوی و ۶ برد و ۹ باخت و رتبه دوازدهمی لیگ برتر را به پایان رساند. نساجی این فصل را با انتخاب دو سرمربی به پایان رساند. ساکت الهامی مربی که این تیم را قهرمان کرد به دلیل برخی اختلاف‌ها با مدیران باشگاه و مسایل حاشیه‌ای رخ داده در رختکن تیم بعد از یکی از بازی‌های لیگ از کارش برکنار شد تا اسماعیل اسماعیلی سرپرست تیم با حفظ سمت سرمربی هم شود و فصل را به پایان برساند.البته پیشنهاد سرمربیگری تیم به مسعود شجاعی هم داده شد اما این بازیکن اسبق تیم ملی آن را نپذیرفت. در نهایت فصل برای نساجی با حواشی همراه بود  که مهم‌ترینش برگزار نشدن آخرین مسابقه این تیم مقابل تراکتور تبریز بود. مسابقه‌ای که با حکم کمیته انضباطی و به دلیل اعلام نکردن ورزشگاه از سوی میزبان! ۳ بر صفر به سود تراکتور اعلام شد.

آخرین باخت بدون بازی باعث عصبانیت و ناراحی مالک و مدیران باشگاه نساجی شد به طوریکه آنها بارها اعلام کردند با این شرایط دیگر تیمداری نمی‌کنند و امتیاز باشگاه را به اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان واگذار می‌کنند! با این حال همه امیدوارند که نساجی همچنان با مالکیت حدادیان به کارش ادامه بدهد و ایزد سیف الله پور هم مدیرعامل پرانرژی در باشگاه بماند تا هرچه سریع‌تر سرمربی تیم انتخاب شود. در حال حاضر گزینه‌هایی مثل رضا مهاجری و رضا عنایتی برای سرمربیگری این تیم در محافل ورزشی مطرح می‌شوند. البته پیش از این، صحبت از حضور حمید مطهری در نساجی بود که مطهری در پرسپولیس ماندگار شد.

نساجی البته همانقدر که با قهرمانی دل هوادارانش را شاد کرد به دلیل خانه‌ به دوشی‌اش کام آنها در این فصل تلخ شد. نساجی به دلیل آماده نبودن زمین چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر در این فصل خانه به دوش بود. بارها بازیکنان، مربیان و مدیران این باشگاه از مسئولان استانی و دولتی درخواست کمک کردند این درخواست‌ها تا حدود زیادی اجابت شد اما  در نهایت اعلام شد که ورزشگاه وطنی قائمشهر برای فصل آینده آماده خواهد شد. 

فصل برای نساجی زودتر از سایر تیم‌ها آغاز می‌شود زیرا این تیم احتمالا یک هفته زودتر باید برای کسب دومین جام تاریخ خود در بازی سوپرجام به مصاف استقلال برود. قهرمانی نساجی در جام حذفی هم حواشی زیادی داشت به طوریکه باشگاه آلومینیوم اراک از ساکت الهامی سرمربی تیم شکایت کرد. الهامی مربی عجیبی است که بعد از قهرمانی در هر فصل بدون تیم می‌ماند! او دو فصل پیش هم تراکتور را در جام حذفی قهرمان کرد و به دلیل محرومیت طولانی مدت بدون تیم ماند.

نساجی احتمالا دوست دارد سوپرجام هم در ورزشگاه آزادی برگزار شود زیرا این ورزشگاه برایش بسیار خوش یمن بوده و شاید این مرتبه با حضور تماشاگرانش بتواند سوپرجام را هم کسب کند و رویای هواداران تیم شهرخسته پیروزی دوباره نساجی قرمزپوش مقابل استقلال و کسب دومین جام است.  البته نساجی در مشهد، اصفهان و تهران در فصل گذشته میزبان حریفان بوده است.

هرچند نساجی را می‌توان تیم بدشانسی دانست زیرا به دلیل تغییر تقویم لیگ قهرمانان آسیا در این فصل و برگزاری جام جهانی قطر در ماه پاییز این فصل لیگ قهرمانان آسیا برگزار نمی‌شود و فرمول حضور تیم‌های قهرمان این فصل و فصل آینده در لیگ قهرمانان آسیا نیز به سرنوشت انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و تصمیم هیات رئیسه آینده گره خورده است. 

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت فینال لیگ قهرمانان آسیا لیگ برتر فوتبال ایران نساجی قهرمان خانه به دوش ساکت الهامی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۷۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!

به گزارش “ورزش سه” ربیعی در ادامه نشست خبری پس از بازی مقابل نساجی گفت: نساجی برای اینکه سقوط نکند تلاش بیشتری نسبت به تیم ما داشت؛ در این خصوص‌ تاکیداتی داشتم و با توجه به این موضوع و اینکه بچه‌های تیم می‌دانند که من چقدر سخت‌گیر هستم، قطعا با آن‌ها برخورد خواهم کرد. انتظارم از شاگردانم خیلی بیشتر از این بود. ضریب خطای فردی ما امروز بسیار بالا بود. ناراحت باخت نیستم؛ آدم باید مردانه ببازد، تمام انرژی‌اش را بگذارد. نمی‌خواهم شکست را گردن بازیکنانم بیاندازم، توقع و انتظار خودم را گفتم وگرنه مقصر شکست قطعا من هستم! و از همه عذرخواهی می‌کنم. اما از شاگردانم انتظار بیشتری داشتم.

او ادامه داد: جدا از این، خستگی ناشی از ۱۲۰ دقیقه بازی در تبریز همراه ما بود. تیم نساجی نزدیک ۱۱/۱۲ روز فرصت استراحت داشت اما ما از بازی ۱۲۰ دقیقه‌ای به این مسابقه رسیده بودیم. ضمن اینکه اگر مصدومان را کنار بگذاریم باز هم نسبت به بازی قبل، سه بازیکن‌مان را هم در اختیار نداشتیم و امروز در لیست ۲۰ نفره ما ۴ بازیکن امید و جوانان حضور داشتند؛ سه بازیکن زیر ۲۳ سال و ۱۳ بازیکن بزرگسال که ۲ نفر از آن‌ها دروازه‌بان بودند. از این بابت اصلا گله ندارم؛ اتفاقا این جوانان باید بازی کنند و من هم امروز به یکی از بازیکنان آکادمی ذوب‌آهن بازی دادیم. دلیل شکست اصلا این موضوع نیست.

ربیعی در ادامه گفت: نساجی تلاش بیشتری کرد، انگیزه بیشتری داشت و پیروز میدان شد؛ به آن‌ها تبریک می‌گویم. حالا باید این بازی را فراموش کنیم و خودمان را برای مسابقه بعدی آماده کنیم.

ویدئو: 331638

او در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان، نساجی را دست کم گرفته بودند گفت: بعید می‌دانم. اگر چنین چیزی وجود داشته باشد باز هم مقصر منم. ولی اصلا چنین چیزی نبود، در لیگ برتر اصلا بازی آسان نداریم. این تیم هفته قبل تراکتور را برده بود و هفته قبل‌تر هم با سپاهان مساوی کرده بود. تیم نساجی تیم خوبی است؛ آن چیزی که در ریتم بازی تاثیر داشت؛ گل دقایق ابتدایی بود که خوردیم و باید زودتر خودمان را جمع و جور می‌کردیم.

ربیعی در پاسخ به این سوال که آیا با آینده‌نگری دست به جوانگرایی زده است گفت: نه نمی‌توانم بگویم دلیلش این است. بازیکن همینقدر داریم! این را هم بد نمی‌دانم که یک فضایی وجود داشته باشد که از بازیکنان بیشتر آکادمی استفاده کنیم. الان ۴/۵ بازیکن می‌توانم نام ببرم که امسال از آکادمی اضافه کردیم. اتفاقا جوان‌ها، مثل مختاری، مثل شریعت‌زاده، ارشیا و فردین، باید این را بدانند که در آینده هیج موفقیتی به دست نمی‌آید مگر با تلاش شبانه روزی و‌ پشتکار زیاد و رعایت اصول حرفه‌ای.

سرمربی ذوب‌آهن در ادامه گفت: نیامدم که شکست را گردن کسی بیاندازم، اگر می‌خواهید تیتر بزنید حتما بگویید مقصر باخت من هستم اما توقعم از بازیکنانم بیشتر بود. روزهای سختی است، در میانه جدول هستیم و نه شانس سقوط داریم و نه شانس رسیدن به بالای جدول اما این‌ها دلیل نمی‌شود. ما نباید یک دقیقه از بازی را هم از دست بدهیم. بابد با تمام قدرت و جدیت بازی را پیش ببریم. حتی اگر بسیاری از بازیکنان را با محرومیت و مصدومیت در اختیار نداریم، هیچ فرقی نمی‌کند.‌ ما یک تیم هستیم در کنار همدیگر و همه باید نهایت انرژی خود را بگذارند.

دیگر خبرها

  • امید جدید پرسپولیسی‌ها برای صدرنشین: ذوبِ شکست‌ناپذیر!
  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/ ‌رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!
  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • دومین برد متوالی نساجی با ساکت/ ذوب‌آهن باز هم در خانه شکست خورد
  • ربیعی: مقصر شکست من هستم ولی توقع بیشتری داشتم
  • شکست ذوب‌آهن در فولادشهر، بحران در خانه جدی‌تر از همیشه
  • توقف خارج از خانه ملوان و فولاد/نساجی از سد ذوب‌آهن گذشت
  • ده روسی: رم می‌تواند اولین تیمی باشد که بایرلورکوزن را شکست می‌دهد