Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@21:34:26 GMT

هنیه: اجازه نمی‌دهیم خون شهدای فلسطینی پایمال شود

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۷۹۳۹

هنیه: اجازه نمی‌دهیم خون شهدای فلسطینی پایمال شود

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در واکنش به اقدام جنایتکارانه صهیونیست ها در به شهادت رساندن ۳ جوان فلسطینی در «جنین»، گفت: اجازه پایمال شدن خون شهدای فلسطینی را نمی‌دهیم.

به گزارش مشرق، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس به صورت تلفنی با خانواده‌های شهدای جنین «یوسف صلاح»، «براء لحلوح» و «لیث ابو سرور» گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، اسماعیل هنیه در جریان این تماس تلفنی جنایت ترور ۳ جوان فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست در شهر جنین را به شدت محکوم واعلام کرد: صهیونیست‌ها با یک نقشه از پیش طراحی شده این جنایت را مرتکب شدند.

بیشتر بخوانید:

شهادت سه فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیستها

رئیس دفتر سیاسی حماس در ادامه گفت: جنایت ترور ۳ جوان فلسطینی در ادامه سلسله جنایات مختلف این رژیم علیه ملت فلسطین اتفاق افتاد. شهدای فلسطینی همواره در مسیر دفاع از فلسطین و قدس و مسجدالاقصی حرکت کردند و راه مقاومت را برگزیدند.

اسماعیل هنیه همچنین یادآور شد: جنایت ترور ۳ جوان فلسطینی در جنین، ما را به یاد سالروز شهادت فؤاد حجازی، عطا الزیر و محمد جمجوم انداخت؛ کسانی که درست در چنین روزی به شهادت رسیدند. پر واضح است که مسیر شهدا همچنان ادامه خواهد داشت و ما اجازه پایمال شدن خون آنها را نخواهیم داد.

گفتنی است، نظامیان رژیم صهیونیستی روز جمعه گذشته با یورش به شهر جنین واقع در کرانه باختری، ۳ جوان فلسطینی به نام‌های یوسف صلاح، براء لحلوح و لیث ابو سرور را ترور کرد و آنها را به شهادت رساند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت اسماعیل هنیه فلسطین اسرائیل خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت ۳ جوان فلسطینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۷۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت جایگاه خانواده برای جوانان تبیین شود

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی در نشست شورای جوانی جمعیت سمنان گفت: تحقق جوانی جمعیت در کنار پشتوانه‌های قانونی نیازمند فرهنگ‌سازی در بین جوانان است و انتظار می‌رود بخش های مختلف در توجیه و تبیین اهمیت جایگاه ازدواج و فرزندآوری به ویژه برای نسل جوان نقش‌آفرینی کنند.

وی با اشاره به آمارهایی در زمینه سقط جنین به دستور پزشکان، افزود: گزارش‌هایی وجود دارد که پزشکان دستور به سقط جنین می‌دهند، اما در بررسی‌های بیشتر مشخص می‌شود جنین مشکلی ندارد و نیازی به سقط نبوده است.

امام جمعه سمنان اظهار کرد: شنیده شده دستگاه‌های انجام آزمایش غربالگری دوره بارداری معیوب است، باید این موضوع بررسی و در صورت صحت، مشکل این تجهیزات برطرف شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با اشاره به اقدام‌های ارزشمند دولت سیزدهم در تحقق جوانی جمعیت، گفت: واگذاری زمین به خانواده‌های مشمول قانون جوانی جمعیت از جمله اقدام‌های سودمند در این زمینه است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • شهادت ۲ فلسطینی در غرب جنین/ درگیری‌های مسلحانه مقاومت با اشغالگران در طولکرم
  • درگیری در جنین و شهادت ۲ جوان فلسطینی
  • نیروهای فلسطینی، عناصر اشغالگر را در «طولکرم» هدف قرار دادند
  • جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی/مقابله با حملات اشغالگران
  • جلوگیری نظامیان صهیونیست از ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی
  • جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی/مقابله باحملات اشغالگران
  • اهمیت جایگاه خانواده برای جوانان تبیین شود
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه؛ شمار شهدای جنگ غزه به 34هزار و 305 شهید رسید
  • تعداد شهدای غزه به ۳۴۳۰۵ نفر رسید
  • فریادهای خاموش: روایت‌های ناگفته از حمله به نورشمس | گزارش تصویری