Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین کنگره ملی ۱۱ هزار شهید جامعه عشایری کشور از روز ۲۹ خرداماه به مدت سه روز در شهرکرد برگزار می‌شود.

به گزارش ایران آنلاین، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر گفت: این کنگره با تدارک ویژه‌برنامه‌هایی با حضور مهمانان کشوری و خانواده شهدای عشایر کشور برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ علی اصغر ایزدی، برگزاری شب شعر« شعرای ایل»  در نخستین روز از این کنگره در تاریخ ۲۹ خردادماه را از برنامه‌های این کنگره دانست و افزود: این برنامه در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد با حضور شاعران سراسر کشور برگزار خواهد شد.
وی، تجلیل از ۷۵شهید مدافع حرم جامعه عشایری کشور و استان چهارمحال و بختیاری با حضور خانواده معظم شهدای مدافع حرم و مسئولان استانی و کشوری را از شاخص برنامه‌های دومین روز کنگره اعلام کرد.
سرهنگ ایزدی یادآور شد: اجلاسیه این رویداد فرهنگی نیز مهمترین برنامه کنگره ۱۱هزار شهید جامعه عشایری است که در مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد با حضور هزاران نفر از آحاد مردم، خانواده معظم شهدای عشایری کشور و مسئولان همراه  با برنامه‌های متنوع فرهنگی، نمایش، سرود، مداحی برگزار می‌شود.
وی در ادامه از برپایی نمایشگاه توانمندی‌های جامعه عشایری کشور در حاشیه این کنگره ملی در محل مصلی خبر داد و افزود: بازدید از این نمایشگاه از ۲۹ خردادماه امکان پذیر است.
سرهنگ پاسدار کاظم کبیری، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری نیز از ارائه خدمت به ۳۱ هزار و ۴۹۲ نفر در استان به مناسبت استقبال از کنگره ملی شهدای عشایری خبر داد و گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون در راستای برگزاری کنگره ملی ۱۱هزار شهید جامعه عشایری کشور تعداد ۱۲۶ تیم آموزشی، بهداشتی و درمانی عمومی و تخصصی به مناطق کمتر برخوردار، سخت‌گذر و عشایری استان اعزام شدند.
گفتنی است، برنامه های این رخداد مهم فرهنگی در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد اجرا خواهد شد. ضمناً، نخستین کنگره ملی بزرگداشت ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری به عنوان یک رویداد بزرگ فرهنگی از سال ۹۸ در کشور آغاز و میزبانی این کنگره ملی به چهارمحال وبختیاری داده شد.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: هزار شهید جامعه عشایری جامعه عشایری کشور کنگره ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۸۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها

رئیس ستاد ملی دهه کرامت گفت: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقم، حجت‌الاسلام والمسلمین کمال خداداده در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: در دهه کرامت برای برگزاری جشن‌ها، خادمان دو آستان مقدس رضوی و حضرت معصومه(س) در تمام شهرها حضور پیدا خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه کنگره‌ها و همایش‌های بزرگی در سراسر کشور پیش بینی شده است، گفت: جشنواره بنیاد امام رضا(ع) در موضوعات مختلف هنری و نمایشی درحال برگزاری است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با بیان اینکه برای پیشبرد این برنامه‌ها نیازمند حمایت مردم هستیم، عنوان کرد: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند.

وی با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران یک محل جریان‌ساز و اثرگذار است، خاطرنشان کرد: حضور مردم در مسجد مقدس جمکران به مناسبت‌های مختلف نشان از عشق و ارادت مردم به حضرت حجت(عج) است.

خداداده با بیان اینکه امروز جریان فرهنگی و تبلیغی در کشور تعطیل نیست، گفت: اینکه امروز شاهد حضور خیل عظیم جوانان و دانش آموزان در اعتکاف هستیم نشان از تاثیر جریانات فرهنگی دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین یادواره شهدای کارگر شهرضا
  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد