Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حسن قانع در دیدار با نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برنامه‌های جدید با رویکرد فرهنگ دینی در استان فارس اجرایی می‌شود، گفت: مردمی سازی فرهنگی و مدیریت فرهنگی با محوریت تشکل‌های مردمی از برنامه‌های در دست اجرا توسط تبلیغات اسلامی فارس است.

وی ادامه داد: در گذشته موضوع راهبری فرهنگی با خلعی مواجه بود که امروز در حال جبران ان هستیم که این مهم باید اجرایی شدن سند فرهنگی استان فارس به طور حتم محقق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس افزود: در موضوع سند فرهنگی استان فارس اداره کل تبلیغات اسلامی فارس در ۱۱ برنامه به عنوان مشاور و در ۱۴ برنامه نیز مشارکت دارد.

حجت الاسلام قانع یادآور شد: گفتمان سازی دینی از جمله برنامه‌هایی است که تبلیغات اسلامی فارس برای تحقق ان فعالیت‌های خود را آغاز کرده و برنامه‌هایی متعددی در این راستا تبیین شده است.

وی تاکید کرد: در خصوص مسجد محوری نیز ورود کردیم مشکلات مساجد مشخص شده و با هماهنگی دیگر دستگاه‌ها در جهت رفع آن قدم برداشته ایم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس تصریح کرد: در مباحث فرهنگی باید هماهنگی و اتحاد بیشتری میان سازمان و نمایندگان استان فارس ایجاد شود به خصوص اینکه برخی از زیرساخت‌ها باید حمایت نمایندگان مردم را به همراه داشته باشد.

کد خبر 5517444

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی فارس حسن قانع فرهنگ سازی بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی خطبه های نماز جمعه مشهد سفر استانی کشاورزی اردبیل آمار کرونا سیدابراهیم رئیسی ویروس کرونا اصفهان سازمان تبلیغات اسلامی تبلیغات اسلامی فارس استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۸۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی لایحه برنامه پنج‌ساله هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را جهت تامین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه برنامه هفتم توسعه (اعاده شده از شورای نگهبان)، این لایحه را جهت تامین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.

نمایندگان مجلس در برخی از مواد، بر مصوبه قبلی خود اصرار ورزیدند. همچنین به پیشنهاد احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس، در ماده ۳۱ لایحه برنامه هفتم، عبارت «دولت مکلف است» به عبارت «دولت مجاز است» تغییر کرد.

متن کامل اصلاحات لایحه برنامه پنج‌ساله هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران (۱۴۰۷-۱۴۰۳) را اینجا بخوانید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد/ اعلام آمادگی نمایندگان خانه ملت برای حمایت از نخبگان
  • لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از «طرح نور» را امضا نکردند؟
  • بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • سردار رادان از نمایندگان مجلس برای حمایت از «طرح نور» تشکر کرد
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس برای حمایت از طرح نور
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب
  • نگاه ویژه شورای ششم به فعالیت‌های فرهنگی در مشهدالرضا