Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور اعلام کرد: سخنان رییس جمهور در خصوص مالیات اصناف و بازاریان باید هر چه سریعتر اجرا شود.

به گزارش بازارنیوز، دکتر غلامرضا حسن‌پور با بیان این مطلب ضمن قدردانی از اعتماد و حمایت آیت الله رئیسی از اصناف و بازاریان افزود: سخنان اخیر رییس جمهور در اصفهان در خصوص مالیات اصناف و بازاریان باید برای همه مسئولان فصل الخطاب باشد و بدون فوت وقت اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حسن پور اظهارداشت: ما بر پرداخت مالیات حقه توسط همه مودیان بویژه اصناف تاکید داریم، اما معتقدیم این مالیات ستانی باید بر اساس واقعیات کسب وکار صورت پذیرد، زیرا همه اذعان دارند که در سال‌های اخیر بازار از رونق کافی برخوردار نبوده است.

وی با اشاره به سفر‌های استانی خود گفت: دغدغه اصناف از مبالغ غیر متعارف مالیات بجاست و باید با اعتماد به کسبه محترم که در همه صحنه‌ها کمک حال مردم و دولت بودند، مشکل پیش آمده را رفع نمود.

وی با اشاره به نامه سازمان بسیج اصناف به معاون اقتصادی دولت نیز گفت: ورود به تراکنش‌های بانکی به عنوان مبنای درآمد بدون در نظر گرفتن برخی واقعیات موجب نگرانی است و برخلاف رای دیوان عدالت بوده که نیاز به اصلاح و بازبینی دارد.

به گفته وی همچنین اصلاح تعیین ضریب سود اصناف گوناگون مورد توجه قرار گیرد.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با اشاره به جلسات هیات اندیشه ورز بسیج اصناف باحضور معتمدین اصناف و بازار گفت: سازمان بسیج اصناف آمادگی خود را برای همکاری با دولت محترم در اصلاح موارد مذکور و مبارزه با فرار مالیاتی که مورد تاکید رییس جمهور نیز هست، اعلام می‌دارد.


/دانشجو

برچسب ها: دستور مالیاتی ، رئیس جمهور ، مالیات اصناف و بازاریان لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000RfL

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: دستور مالیاتی رئیس جمهور مالیات اصناف و بازاریان سازمان بسیج اصناف اصناف و بازاریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۸۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس‌جمهور خبر داد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ روح الله دهقانی معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار کرد: رئیس‌جمهور کارگروه تخصصی برای ساخت هواپیمای جت تشکیل داد که 8 جلسه کارگروه تشکیل شده است.

وی افزود: مسئولانی از وزارت صمت، دفاع، راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی، ایرلاین های معتبر در این جلسات شرکت کردند.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور با بیان اینکه جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت  100 نفره طراحی شود، گفت: پیش قراردادهای 10 تا 12 جت هم بسته شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات سقف ۱۸ میلیارد تومانی معافیت‌های مالیاتی برای صاحبان مشاغل
  • بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • کاهش معافیت‌های مالیاتی بودجه برمبنای احکام برنامه هفتم بود
  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور برگزار شد
  • برگزاری نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور
  • راز صفر شدن مالیات ۵۰ درصد اصناف خرد در کشور
  • راز صفر شدن مالیات 50 درصد اصناف خرد در کشور
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس‌جمهور خبر داد
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور