Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-28@09:43:43 GMT

خرید و فروش دلار به تعویق افتاد؟

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۸۸۶۱

خرید و فروش دلار به تعویق افتاد؟

معامله گران تصور کنند که فعالیت در شرایط کنونی پرریسک است و بهتر است که خرید و فروش های خود را به تعویق بیاندازند.

بازار ارز تهران در اولین روز هفته جاری شاهد پیشروی قیمت دلار بود. معامله گران افزایشی دیروز توانستند نرخ دلار را یک کانال افزایش دهند .
قیمت دلار سرگیجه گرفت

با این حال روز گذشته دبیرکل کانون صرافان کشور از حضور نرخ توافقی معاملات دلار در کانال 29 هزار تومانی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری فارس به نقل از این مقام مسوول عنوان کرد: بر اساس معاملات صورت گرفته در بازار توافقی، در حال حاضر هر دلار ۲۹ هزار تومان برای خرید صرافان و 29 هزار و 300 تومان برای فروش است.

این در حالی است که در روز‌های پایانی هفته گذشته رئیس کانون صرافان کشور نرخ خرید و فروش دلار توافقی را در بازه‌ای مشابه اما در کانال 30 هزار تومانی اعلام کرد. برخی از تحلیلگران ارزی معتقدند که هرچه تعداد نرخ‌های خرید و فروش دلار در بازار بیشتر باشد معامله گران دچار سردرگمی خواهند شد و از طرفی دلار با سرگیجه همراه می شود.
تعویق خرید و فروش دلار در بازار ارز؟

عده ای از معامله گران می گفتند که روز گذشته با وجود تحریم های جدید آمریکا علیه ایران و... اسکناس آمریکایی آرایش صعودی آنچنانی به خود نگرفت.

برخی از معامله گران تصور می کنند که فعالیت در شرایط کنونی پرریسک است و بهتر است که خرید و فروش های خود را به تعویق بیاندازند چرا که بازارساز در شرایط کنونی در حال قدرت نمایی است.

با این حال عده ای دیگر می گفتند که دلار همچنان پتانسیل رشد را دارد. به باور آنها با نرخ تورم در شرایط حال حاضر؛ بازارساز تنها با عرضه ارز نمی تواند قیمت ها را به صورت میان مدت مدیریت کند.

 

اقتصادنیوز

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: خرید و فروش دلار معامله گران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۸۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب سالن زیبایی گران‌فروش در بولوار وکیل‌آباد مشهد

به گزارش قدس خراسان، محسن صیادی اظهار کرد: در ادامه گشت‌های مشترک مدیریت بازرسی اصناف و تعزیرات حکومتی، امروز هشتم اردیبهشت ماه، تعداد ۵ پرونده تعزیری برای صنف بانوان آرایشگر تشکیل شد و یک سالن زیبایی به دلیل تخلفات گران‌فروشی، عدم نصب نرخ‌نامه و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در محدوده بولوار وکیل‌آباد مشهد پلمب شد.

منبع: شهرآرا

دیگر خبرها

  • پلمب سالن زیبایی گران‌فروش در بولوار وکیل‌آباد مشهد
  • بهترین کپی ترید فارکس باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ بررسی جامع
  • سیگنال مهم دبی و عربستان به دلار تهران
  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • دلارهای خانگی روانه بازار شدند | روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا
  • دلیل اهمیت تقویم اقتصادی فارکس
  • ۲ نفر حین فروش دینار تقلبی در مراغه دستگیر شدند
  • معامله گران گاز از حالا نگران زمستان آینده اروپا شدند