Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@22:44:13 GMT

ولوو XC90 2021 در مقابل آکورا MDX 2022

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۹۱۵۱

ولوو XC90 2021 در مقابل آکورا MDX 2022

خودرو XC۹۰ دارای چراغ‌های جلویی و جلوپنجره معروف ولوو بوده که شکلی اسپرت به آن داده؛ MDX نیز دارای چراغ‌های جلو و عقب باریک، جلوپنجره برجسته‌ای که آکورا آن را "پنج ضلعی الماسی" می‌نامد و سقف کوتاهتر از ولوو است.

در نمای داخلی، MDX ویژگی های اسپرت و XC۹۰ امکانات سنتی، اما لوکس دارد. روی داشبورد ولوو یک صفحه نمایش لمسی ۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ اینچی به کار رفته که از سال ۲۰۱۶ روی این خودرو نصب و تاکنون چندین مرتبه در سخت افزار و نرم افزار بروز شده؛  MDX نسبت به XC۹۰ به دلیل داشتن جالیوانی و شارژر گوشی هوشمند، اسپرت‌تر به نظر می‌رسد، همچنین دارای فضای بار بیشتری در کابین است.

    آکورا از یک صفحه نمایش لمسی نصب شده روی کنسول برای کار با صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی ۱۲.۳ اینچی استفاده می‌کند. XC۹۰ نسبت به بسیاری از شاسی‌بلند‌های لوکس رقیب، خانواده‌پسندتر است و می‌توان بین ظرفیت شش و هفت سرنشین یکی را انتخاب کرد، اما با این حال، MDX فضای بیشتری دارد.

XC۹۰ حجم بار بیشتری نسبت به اکثر شاسی بلند‌های لوکس سایز متوسط دارد: ۱۵.۸ فوت مکعب پشت صندلی ردیف سوم، ۴۱.۸ فوت مکعب پشت ردیف دوم و ۸۵.۷ فوت مکعب با هر دو ردیف عقب تا شده؛ در مقابل، MDX فضای بیشتری را ارائه می‌دهد و دارای فضای بار ۱۸.۱ فوت مکعبی در پشت صندلی ردیف سوم، ۴۸.۴ فوت مکعب در پشت صندلی‌های ردیف دوم و ۹۵ فوت مکعب در پشت صندلی‌های جلو است.

    تمام نسخه‌های MDX دارای یک موتور ۳.۵ لیتری V۶ با قدرت ۲۹۰ اسب بخار هستند و فقط تریم S، با قدرت ۳۵۵ اسب بخار اواخر امسال عرضه می‌شود.     در XC۹۰ پیشرانه پایه T۵ یک موتور چهار سیلندر توربوشارژ ۲۵۰ اسب بخاری است؛ محبوب‌ترین T۶ یک سوپرشارژر دارد که قدرت را به ۳۱۶ اسب بخار افزایش می‌دهد و T۸، پلاگین هیبریدی موتور‌های الکتریکی را با مجموع ۴۰۰ اسب بخار به ترکیب اضافه می‌کند. باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت خودرو تولید خودرو پشت صندلی فوت مکعب اسب بخار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۹۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۱۰۰ میلیون فوت مکعب گاز از مشعل‌های گازی کشور

مرتضی شاه میرزایی معاون وزیر نفت گفت: موضوع اصلی ما خوراک صنعت پتروشیمی ها است و ما وظیفه داریم راهبرد رهبر انقلاب به سرانجام برسد.

او افزود: صنعت پتروشیمی با سرمایه‌گذاری در بخش بالادستی توانسته خوب عمل کند چرا که در گذشته هیچ سرمایه‌گذاری انجام نشد،امروز ما بیش از ۷۵ مجتمع پتروشیمی در کشور به صورت فعال داریم که مجموع تولید این مجموعه‌ها بالای ۹۳ میلیون تن در سال است. امسال تلاش ما این است که با جهش بلندی از مرز ۱۰۰ میلیون تن تولید عبور کنیم.

معاون وزیر نفت اضافه کرد: حدود ۱۰۰ میلیون فوت مکعب تاکنون از مشعل‌ها جمع آوری شده و طی دو سال و نیم آینده دیگر هیچ مشعلی در پالایشگاه‌ها کشور نخواهیم دید. برای مشعل‌های صنعت پتروشیمی هم برنامه ریزی شده و در حال حاضر نیمی از مشعل‌های صنعت پتروشیمی خاموش است. باقی مانده نیز مطابق برنامه تا ۳ سال آینده جمع آوری شود.

مهمترین راهبرد صنعت پتروشیمی تکمیل زنجیره ارزش پتروشیمی‌ها است و از این لحاظ بی نیاز شویم.

وی با اشاره به تنوع سبد محصولات پتروشیمی ایران با بیش از ۵۵۰ گرید مختلف تصریح کرد: صنعت پتروشیمی ایران همکاری و سرمایه‌گذاری‌های مطلوبی با کشورهای همسو از جمله روسیه و کشورهای حوزه آسیای میانه در قطب‌های توسعه‌ای به‌ویژه در مناطق ماهشهر، چابهار و جاسک دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۱۰۰ میلیون فوت مکعب گاز از مشعل‌های گازی کشور
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/ حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • ژرار دوپاردیو سرانجام بازداشت شد/ بازجویی برای اتهامات جنسی
  • بروز مشکلات تنفسی در خوزستان در پی گرد و غبار
  • افغانستان حقابه را می دهد؟
  • سند بسیار مهم درباره سفره‌های آب زیرزمینی؛ چرا همه سکوت کرده‌اند؟!
  • در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی
  • ۶۴ درصد حجم سدها پر شد/ بارش‌ها چقدر بالا رفت؟
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • استحصال ۴۸۷ میلیون متر مکعب آب با اجرای عملیات آبخیزداری در کرمانشاه