Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@08:53:05 GMT

تاریخ و ورزشگاه سوپرجام ایران بین استقلال و نساجی

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۹۶۳۶

سازمان لیگ تصمیم دارد در صورت موافقت دو تیم نساجی و استقلال قهرمان جام حذفی و لیگ برتر این دیدار را یک هفته پیش از شروع لیگ برتر در استادیوم آزادی برگزار کند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ از آنجایی که قرار به آغاز بازی های فصل جدید لیگ برتر از 15 مرداد است احتمالا این دیدار هم 8 مرداد برگزار می شود.

جالب اینکه در این برهه از زمان نه تکلیف کادر فنی استقلال مشخص شده که در فصل اخیر قهرمان لیگ برتر شده و نه نساجی که جام قهرمانی مسابقات حذفی را بر بالای سر برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش بینی می شود نساجی هم با برگزاری بازی در استادیوم آزادی موافق باشد چون در بازی های حذفی تماشاگران نساجی نزدیک به نیمی از سکوهای آزادی را به خود اختصاص داده بودند. اتفاقا یکی از بازی هایی که نساجی در آن پیروز و به جام قهرمانی مسابقات حذفی رسید دیدار در برابر استقلال در استادیوم آزادی بود که ضربات پنالتی منجر به برتری مازنی ها شد.

   

سازمان لیگ در تلاش است نیم فصل مسابقات لیگ برتر را پیش از شروع جام جهانی به پایان برساند و بر همین اساس شروع مسابقات فصل جدید لیگ برتر از مرداد ماه حتمی است و برنامه سازمان لیگ همان طور که اشاره شد برگزاری دیدار سوپر جام یک هفته پیش از شروع مسابقات لیگ برتر است. این یک چالش جذاب و تماشایی برای کادر فنی جدید دو تیم نساجی و استقلال است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: متروپل آبادان حجت الله عبدالملکی جنگنده اف 14 سوپرجام استقلال نساجی قائمشهر متروپل آبادان حجت الله عبدالملکی جنگنده اف 14 لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۹۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود

به گزارش همشهری آنلاین، نوبت اول آزمون کارشناسی ۱۴۰۳ ساعت ۸ صبح امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه آغاز شده و داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی برای ورود به دانشگاه در جلسه آزمون حضور یافته‌اند.

در حاشیه آغاز کنکور ۱۴۰۳ محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و نیز عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص نحوه برگزاری این آزمون، اعلام نتایج آن و ... توضیح داده‌اند که در ویدئوهای زیر می‌توانید ببینید:

کد خبر 847115 منبع: صدا و سیما برچسب‌ها خبر مهم کنکور وزارت علوم تحقیقات و فناوری سازمان سنجش آموزش کشور آزمون کارشناسی

دیگر خبرها

  • تاریخ دقیق قرعه‌کشی جام حذفی ایران مشخص شد
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • پربیننده‌ترین مسابقات ورزشی تاریخ در اینترنت
  • رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: شورای تأمین تکلیف دیدارهای خانگی ما را مشخص کرد
  • تاریخ و ساعت بازی استقلال و تراکتور
  • ورزشگاه دیدار ملاثانی و سپاهان در جام حذفی تغییر کرد
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟