Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعداد زیادی از شهروندان با مراجعه به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تماس هاس زیـادی با این دستگاه یا پلیس فتای یزد اعلام کرده اند که پیامکـی را از سوی "سازمان هدفمندی یارانه ها" با عنوان «پیرو اصلاح نظام توزیع یارانه ها، خانوار شما مشمول دریافت یارانه نشده است. برای ثبت نام و فعال سازی مجدد به نشانی "https://mcllssgov.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sbs" مراجعه کنید.»

سرپرست مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد ضمن تاکید بر اینکه عموم مردم مراقب پیامک‌های جعلی ثبت نام یارانه باشند، گفت: شهروندان از طریق مراجع رسمی پیگیر یارانه خود باشند.

ابراهیم زینل پور با بیان اینکه در چند روز گذشته شاهد مراجعه تعدادی از همشهریان در خصوص ارسال پیامک های جعلی در این اداره کل هستیم در این خصوص به ایلنا گفت: افراد سودجو با ارسال پیامک به همشهریانی که یارانه آنها قطع شده، به منظور ثبت نام و برقراری مجدد یارانه، آنان را به لینکی هدایت کرده و با دریافت اطلاعات کارت بانکی شامل شماره کارت، رمز دوم، تاریخ انقضا کارت و ... اقدام و با این روش کلاهبرداری می‌کنند.

سرپرست مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد اضافه کرد: پیام های ارسالی از شماره های شخصی در خصوص قطع یارانه، کلاهبرداری است و مردم فریب این پیامک ها را نخورند و به هیچ عنوان بر روی لینک ارسالی کلیک نکنند.

وی با بیان اینکه  با توجه به عدم واریز یارانه برای برخی از دهک‌های اعلامی این احتمال وجود دارد تا در روزهای آینده شاهد استفاده جملاتی همچون ثبت‌نام یارانه، ویرایش اطلاعات یارانه‌بگیران، جاماندگان یارانه معیشتی و... توسط افراد سودجو و کلاهبردار باشیم، گفت: بهترین راه مقابله با این افراد افزایش آگاهی است.

زینل پور راه های رسمی برای بررسی و اطلاع از وضعیت یارانه ها استفاده از تلفن گویای 09200006369 و سامانه تلفنی 0216369 عنوان و تاکید کرد: ثبت اعتراض به قطع یارانه و دهک بندی خانوارها باید در سایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نشانی "hemayat.mcls.gov.ir" انجام پذیرد و صرفا هموطنان از طریق همین سایت می توانند از نتیجه اعتراض خود آگاه شوند.

وی اضافه کرد: همشهریانی که قصد اطلاع از  وضعیت یارانه خود را دارند نیاز به نصب هیچ گونه نرم افزار موبایلی ندارند.

سرپرست مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در پایان خاطرنشان کرد: کارمندان بخش امور اجتماعی اداره های تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ها نیز پاسخگوی سوالات همهشریان گرامی در خصوص یارانه ها می باشند.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: طرح هدفمندی یارانه ها پیامک های قطع یارانه دهک بندی یارانه ها کار و رفاه اجتماعی اداره کل تعاون اجتماعی اداره یارانه ها پیامک ها ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۹۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقب پیامکهای جعلی یارانه کمک معیشتی باشید

به نظر می رسد در روز های جاری، مجددا شاهد ارسال پیامک های جعلی در خصوص یارانه کمک معیشتی هستیم، که لازم است مردم مراقب این پیامک های جعلی باشند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در روزهای اخیر همزمان با برنامه های تازه دولت در خصوص طرح کالابرگ الکترونیک و یارانه نقدی شاهد ارسال گسترده پیامکهای جعلی در خصوص یارانه از سرشماره های ناشناس هستیم.

به عنوان مثال یکی از این پیامکها  در ادامه قابل مشاهده است.

در پیامک زیر از مخاطب خواسته شده برای مشاهده یارانه معیشتی  از طریق لینکی در داخل پیامک قرار داده شده پیگیری انجام شود. این درحالی است که به وضوح یک لینک مشکوک با ادرسی نا معتبر در این پیامکها  قرار داده شده که احتمالا  هدف ارسال کنندگان ان سود جویی از مردم است.

از سوی دیگر باید به این نکته نیز توجه داشت که بعد از اردیبهشت 1401 و حذف ارز 4200 تومانی، یارانه معیشتی که از سال 1398 برقرا شده بود حذف گردیده و به صورت یکجا یارانه های نقدی 300 و 400 هزار تومانی به حساب یارانه بگیران واریز میشود.

پیشتر از سوی مسئولان نیروی انتظامی درخصوص لینکهای آلوده و  مشکوک که در قالب پیامک ارسال میشود هشدار داده شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار؛ این پیامک‌ها درباره یارانه کمک معیشتی جعلی است | تصویر پیامک را ببینید
  • مراقب پیامک‌های جعلی یارانه کمک‌ معیشتی باشید
  • هشدار؛ مراقب پیامک‌های جعلی یارانه باشید
  • این پیامک ها درباره یارانه کمک معیشتی جعلی است/ تصویر پیامک را ببینید
  • مراقب پیامکهای جعلی یارانه کمک معیشتی باشید
  • ۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند
  • نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری باید تک رقمی شود
  • ببینید | ادعای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره یک وعده مهم در دولت سیزدهم!
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رئیس جمهور معیشت مردم است
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است