Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@19:50:29 GMT

قیمت لوله آذین و تعیین آن با توجه به کاربرد آنها

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۰۲۱۴

قیمت لوله آذین و تعیین آن با توجه به کاربرد آنها

درصد تخفیف لوله آذین برای افرادی که در زمینه ساخت و ساز فعال هستند بسیار مهم است. بیشترین درصد تخفیف را از بازرگانی تامین پایدار بخواهید.

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز آنلاین بازرگانی تامین پایدار، وقتی صحبت از قیمت لوله آذین به میان‌ می‌آید، منظور، ویژگی‌هایی همچون انبساط طولی بالا، وزن پایین محصولات، بدون ایجاد سر و صدا برای انتقال آب، بدون نیاز به عایق بندی، عدم عبور نور از لوله، دارا بودن خطوط راهنما در تمام طول لوله، مقاوم در برابر خوردگی، اسید و باز و ضربه و شرایط نامساعد محیطی، عایق حرارت و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را باید مد نظر قرار دهید قیمت لوله آذین نسبت به تمام این مزایایی که گفته شد، کاملاً مقرون به صرفه است.

انواع تولیدات لوله آذین لوله‌های تک لایه

لوله تک لایه یکی از مهم‌ترین عناصر در تأسیسات ساختمان است که با نام‌های لوله پلی ‌پروپیلن، لوله تک لایه PP، لوله سفید و لوله سبز در بازار شهرت دارد. این مدل از لوله آبرسان دوام و ماندگاری بسیار بالایی دارند و کمتر دچار خرابی و پوسیدگی خواهند شد. لوله‌های تک لایه در سه نوع لوله تک لایه PP، لوله تک لایه PPRC 3 و لوله تک لایه پکس  (PEX) تولید می‌شوند و از نظر برند می‌توان به لوله آذین، لوله تک لایه ۲۰ اتمسفر صبا و لوله سفید دسته‌بندی کرد.

مزایای استفاده از لوله آذین تک لایه عدم عبور نور از لوله و در نتیجه جلوگیری از رشد میکروارگانیسم‌ها مقاومت بسیار بالا در مقابل ضربه و شرایط تخریب محیطی عایق حرارتی و الکترونیکی بسیار عالی مقاوم در برابر اسیدها و بازها و عوامل شیمیایی دیگر به هیچ وجه داخل این لوله ها رسوب نمی‌گیرد در تمام موارد مصرف چه آب سرد و چه گرم مورد مصرف قرار می‌گیرند محصولات  پلی پروپیلن

محصولاتی هم‌چون: لوله تک لایه، لوله فویل دار، بوشن، بوشن تبدیل، زانویی نود درجه، زانویی چپقی نود درجه، زانویی تبدیل نود درجه، زانویی چهل و پنج درجه، سه راهی، سه راهی سه کنج، سه راهی تبدیل، درپوش، لوله خم، لوله خم دو سر بوشن، پل بست دار، چهار راهی، زانویی بوشن فلزی دیواری، زانویی مغزی فلزی دیواری، بوشن یکسر فلزی، مغزی یکسر فلزی، زانویی یکسر بوشن فلزی، زانویی بوشن فلزی زوج، زانویی یکسر مغزی فلزی، مهره ماسوره بوشن فلزی، مهره ماسوره تلفیقی بوشن فلزی، مهره ماسوره تلفیقی مغزی فلزی، سه راهی بوشن فلزی، سه راهی مغزی فلزی، سه راهی بوشن فلزی دیواری، سه راهی مغزی فلزی دیواری، مهره ماسوره دو طرف جوش، سیر مغزی برنجی، شیر فلکه دو طرف جوش چهل و پنج درجه، شیر فلکه بوشن فلزی چهل و پنج درجه، شیر فلکه کامل، بالا تنه شیر فلکه، بست لوله، بست زوج لوله، درپوش رزوه دار پایه کوتاه ساده، درپوش رزوه دار پایه کوتاه ارینگ دار، درپوش پایه بلند پلاستیکی و شابلون.

کاربرد لوله آذین

استفاده از لوله اتصالات آذین در لوله کشی آب سرد و گرم، گرمایش شوفاژ، لوله کشی پکیج و سیستم‌های آبرسانی و نصب پمپ در ساختمان و صنعت در بخش لوله‌کشی صنعتی و آزمایشگاهی در محیط‌های اسیدی و بازی مختلف مناسب هستند. پایداری مناسب لوله آذین در مواجهه با مواد شیمیایی نسبت به استحکام کم لوله‌های فلزی و از سویی قیمت ارزان آنها در مقایسه با سایر لوله‌های فلزی موجب شده است که استفاده از لوله آذین به غیر از ساختمان در صنایع آزمایشگاهی  کشاورزی  موادغذایی با استقبال مواجه شود.

قیمت لوله آذین

مزایای استفاده از لوله آذین دارای سطوحی صاف و ظاهری شفاف و زیبا به لطف بهره‌گیری از مواد اولیه با کیفیت. دارا بودن انبساط طولی زیاد پایین بودن وزن محصولات آذین لوله که از ویژگی‌های مهم آن است زیرا در آسان بودن ساز و کار لوله‌کشی نقش بسیار بسزایی دارد. امکان نصب دقیق و ساده لوله‌ها و اتصالات با توجه به خطوط موجود روی لوله‌ها و زاویه‌های گوناگون اتصالات عاری بودن از ایجاد سر و صدا ناشی از انتقال آب که بی نیازی از عایق بندی صدا را به ارمغان می‌آورد. حداقل ضایعات به هنگام استفاده عدم عبور نور از لوله و در نتیجه جلوگیری از رشد میکروارگانیسم داشتن خطوط راهنما در تمامی لوله و اتصالات برای بالا بردن کیفیت و سرعت فرآیند لوله‌کشی  دارای استانداردهای لازم جهت مصرف آب گرم و سرد  مقاومت فوق العاده در مقابل مواد شیمیایی در مقایسه با بسیاری از پلیمرها استقامت در برابر بازها و اسیدها به طوری که رسوب نمی‌گیرند و هرگز نمی‌پوسد. زیبایی ظاهر و شفافیت بالا و همچنین عایق الکتریکی عالی مقاوم در برابر ضربه و شرایط نامساعد محیطی دریافت قیمت لوله آذین از بنگاه‌های‌ کارآمد

اگر قصد دارید تا از لوله‌های آذین در پروژه خود استفاده کنید و یا از قیمت لوله آذین آگاهی یابید می‌توانید با متخصصین گروه بازرگانی تأمین پایدار به مدیریت مهندس آقایی تماس حاصل فرمایید.

 این گروه در تمامی زمینه‌های ساختمانی می‌تواند نیازهای شما را بر طرف سازد. این مرکز، همچنین می تواند تمامی مایحتاج شما در انواع مصالح ساختمانی را در داخل کشور و به قیمت درب کارخانه فراهم سازد. همچنین برای مشاوره و اجرای تمامی پروژه‌های مهندسی خود می‌توانید از این گروه کمک بگیرید و  بیشترین درصد تخفیف لوله آذین را از این بازرگانی دریافت کنید.

آدرس : تهران، شادآباد، بهاران 2، بلوک 13، پلاک 51

شماره تماس: 02166143881  -  02166146974  –  09124603196 (مدیریت)

آدرس وبسایت: www.markazei.com

ایمیل: info@markazi.com

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لوله سفید استفاده از لوله مغزی فلزی شیر فلکه لوله کشی لوله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۰۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگر‌های لمسی ضد میکروبی در راه است

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از نیواطلس، اگر وسیله‌ای وجود داشته باشد که نیاز فوری به ضد میکروبی شدن داشته باشد آن صفحات نمایش لمسی عمومی است که همه با انگشتان آلوده خود به آن دست می‌زنند.

مس ویژگی‌های شناخته شده‌ای دارد از جمله خاصیت میکروب کشی در صورت تماس با آن ولی مات و رسانای الکتریکی نیز هست دو ویژگی که استفاده از آن را برای پوشش دهی صفحه لمسی جذاب نمی‌کند.

اکنون دانشمندان موسسه تحقیقات و مطالعه پیشرفته کاتالان در اسپانیا، مؤسسه علوم فوتونیک (ICFO) و شرکت کورنینگ ماده نوینی به نام «سطح مسی نانوساختار شفاف» (TANCS) با در نظر گرفتن این محدودیت‌ها ابدع کرده اند.

محققان کار خود را با قرار دادن یک لایه مسی به ضخامت ۳.۵ نانومتر بر روی یک لایه شیشه‌ای آغاز کردند. در فرآیندی به نام بازپخت حرارتی سریع، آنها آن لایه را تا دمای ۳۹۰ درجه سانتیگراد (۷۳۴ درجه فارنهایت) گرم کرده، آن را به مدت ۱۰ دقیقه در آن دما نگه داشته و سپس سرد کردند.

انجام این کار باعث شد که لایه قبلی یکنواخت به تعداد بی شماری از نانوذرات مس با فواصل مساوی تبدیل شود.
لایه تغییر یافته به دست آمده، کیفیت ضد باکتریایی مس را حفظ کرد، اما شفاف، دارای رنگ خنثی و از نظر الکتریکی نارسانا شد.

در نهایت برای دوام بیشتر و حفاظت از محیط زیست، لایه‌هایی از دی اکسید سیلیکون و فلوروسیلان‌ها (مواد شیمیایی دفع کننده آب و روغن) به لایه بالایی افزوده شد.

در آزمایش‌هایی که در شرایط خشک دنیای واقعی انجام شد، مشخص شد که این ماده نوین ۹/۹۹ درصد از باکتری‌های استافیلوکوکوس اورئوس را در عرض دو ساعت از بین می‌برد.

همچنین پس از اینکه به مدت دو سال دو بار در روز با پاک کننده‌ها تمیز شد، دست نخورده و موثر باقی ماند.

مجریان این طرح می‌گویند اگرچه هنوز برای عرضه تجاری این محصول تحقیقات بیشتری لازم است، اما این دستاورد گام مهمی در زمینه ساخت صفحه نمایش لمسی ضد میکروبی برای نمایشگر‌های عمومی یا شخصی است.

نتایج این تحقیقات در نشریه Communications Materials منتشر شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خانه‌دار شدن کارگران واجد شرایط استان یزد با تسهیلات ارزان قیمت
  • تولید کنندگان مبلمان فضای باز
  • کاربرد ها و راهنمای خرید لوله استیل مانیسمان
  • تامین ۷۰ درصدی لوله و اتصالات کشاورزی از تولیدکنندگان داخلی
  • قیمت جدید دام زنده؛ گوشت قرمز چند است؟
  • معیار تعرفه خدمات مهندسی نباید قیمت ماست باشد
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • نمایشگر‌های لمسی ضد میکروبی در راه است
  • ارزیابی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم کامل شد
  • بهبود معیشت مشاغل کارگری راهی مؤثر برای مقابله با قاچاق است