Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@00:26:52 GMT

آخرین خبر از رتبه‌بندی معلمان

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۰۲۱۹

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: احکام اعضای هیأت‌های ممیزی رتبه‌بندی معلمان صادر شده است و جلسات مقدماتی هیأت‌های ممیزی در استان‌ها و مناطق در حال برگزاری است. ناطقان: صادق ستاری‌فرد سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در خصوص آخرین وضعیت رتبه‌بندی معلمان، اظهار کرد: منتظر ابلاغ آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان توسط رئیس‌جمهور هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: احکام اعضای هیأت‌های ممیزی صادر شده است و جلسات مقدماتی هیأت‌های ممیزی در استان‌ها و مناطق در حال برگزاری است.

ستاری‌فرد با بیان اینکه زیرساخت‌ها و تمهیدات اجرایی بررسی مستندات و مدارک معلمان در حال انجام است، افزود: سامانه‌ای از سوی مرکز نیروی انسانی آموزش و پرورش تعریف شد که مدارک و مستندات فرهنگیان در آنجا تجمیع شود و اجرای رتبه‌بندی به محض ابلاغ، اجرا شود.

وی در پاسخ به این پرسش که عنوان شده بود رتبه‌بندی در پایان فصل بهار اجرا می‌شود، گفت: بررسی‌های کارشناسی رتبه‌بندی در هیأت وزیران انجام شده است و اکنون در مرحله ابلاغ است که ان‌شاءالله به‌زودی ابلاغ می‌شود. منبع: خبر انلاین برچسب ها: رتبه بندی ، معلمان ، آخرین وضعیت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: رتبه بندی معلمان آخرین وضعیت رتبه بندی معلمان هیأت های ممیزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۰۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و ‎پیشکسوتان را ابلاغ کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی بهادری جهرمی با انتشار پیامی در فضای مجازی، نوشت: به‌ منظور تکریم، حمایت و پشتیبانی سازمان‌یافته، مؤثر و مستمر از ‎قهرمانان و ‎پیشکسوتان، اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به تصویب هیئت وزیران رسید.

سخنگوی دولت تصریح کرد: این اساسنامه که به تأیید شورای نگهبان رسیده است، امروز برای اجرا ابلاغ شد.

دیگر خبرها

  • محکومیت یک عضو شورای شهر مشهد ابلاغ شد
  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد
  • چرا پخش سریال حشاشین پس از انتشار ممنوع شد؟/ ممیزی سریال‌های خارجی پسینی است
  • دولت اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و ‎پیشکسوتان را ابلاغ کرد
  • قالیباف ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد
  • افت ۴ پله‌ای رتبه علمی ایران
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی با رتبه‌بندی آنها
  • تحقق ۱۲۹ مصوبه از سفر اول دولت سیزدهم به خراسان رضوی
  • نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲