Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@14:32:26 GMT

۲ مازندرانی در تیم ملی اسکی روی آب

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۰۵۵۵

۲ مازندرانی در تیم ملی اسکی روی آب

ملی پوشان اسکی روی آب کشورمان در حالی برای حضور در رقابت‌های آسیایی کره‌جنوبی به اردو رفتند که از ۴ ملی پوش حاضر، ۲ نفرشان از بابلسر هستند.

آرمان (امیر حسین) ماهیگیر و ابوالفضل زمانیان از استان مازندران و مهرداد الوانی و سروش سبحانی از تهران، تمرینات آماده‌سازی خود را با مربیگری حمید قدمی، ۲۸ خرداد تا ۱۰ مرداد در دریاچه آزادی تهران برگزار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شهر چونچئون کره جنوبی از ۱۷ تا ۲۲ مرداد ماه امسال میزبان مسابقات اسکی روی آب قهرمانی آسیا است.

آرمان ماهیگیر و ابوالفضل زمانیان در دوره گذشته مسابقات اسکی روی آب قهرمانی آسیا که سال ۱۳۹۸ در بانکوک تایلند برگزار شد؛ به ترتیب عنوان چهارم و پنجم را در رده سنی بزرگسالان و نوجوانان از آن خود کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اسکی روی آب تیم ملی اسکی اسکی روی آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۰۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۳۸ هزار داوطلب مازندرانی در آزمون کنکور

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون سراسری دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور از صبح پنجشنبه همزمان با سراسر کشور با رقابت داوطلبان گروه آزمایشی علوم ریاضی و علوم انسانی در حوزه‌های امتحانی مازندران آغاز شد.

محمد عباس نژاد نماینده سازمان سنجش در مازندران در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۳۸ هزار و ۵۱۰ داوطلب مازندرانی در نوبت اول آزمون سراسری دانشگاه‌ها شرکت دارند و نوبت اول آزمون سراسری دانشگاه‌ها روزهای پنجشنبه ۶ و جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در ۱۷ شهرستان و ۱۹ حوزه امتخانی در استان برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی پنج هزار و ۲۸۸ داوطلب مازندرانی شرکت دارند در آزمون گروه علوم انسانی هم که صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت برگزار می‌شود ۱۰ هزار و ۷۵۳ داوطلب مازندرانی شرکت می‌کنند.

نماینده سازمان سنجش در مازندران تصریح کرد: آزمون گروه آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی عصر پنجشنبه ۶ اردیبهشت برگزار خواهد شد. در گروه هنر یک هزار و ۷۱۰ داوطلب و در گروه زبان‌های خارجی ۳ هزار و ۳۲۷ داوطلب از مازندران حضور خواهند داشت.

عباس نژاد خاطر نشان کرد: در آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی که صبح جمعه ۷ اردیبهشت در حوزه‌های امتحانی برگزار خواهد شد ۱۷ هزار و ۴۳۲ داوطلب مازندرانی در جلسه آزمون حاضر خواهند شد.

وی افزود: ۶۰ درصد داوطلبان مازندرانی در مرحله اول آزمون سراسری زن و ۴۰ درصد مرد هستند.

کد خبر 6088287

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به بهترین نحو برگزار شد
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • رقابت ۳۸ هزار داوطلب مازندرانی در آزمون کنکور