Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ به گفته معاون اول قوه قضاییه این قانون حتما نیاز به اصلاح دارد که در این خصوص در معاونت حقوقی قوه قضاییه لایحه‌ای آماده شده که پس از طی مراحل قانونی و تصویب توسط مجلس شاهد کاهش هزینه دادرسی باشیم.

وی گفت: بودجه قوه‌قضاییه بسیار پایین است و هرسال هم نمایندگان مجلس مقداری اضافه می‌کنند اما مشکل کف بودجه در نظر گرفته شده برای قوه است که بسیار پایین دیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصدق گفت: نمایندگان مجلس یکبار بررسی کنند که با این حجم از کار در قوه قضاییه چه مقدار بودجه نیاز دارد و این بودجه را اصلاح کنند چون با بودجه‌ای که تصویب شده نمی‌شود قوه قضاییه را مدیریت کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قوه قضاییه محمد مصدق قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۰۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در صحن مجلس

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی و بعد از اتمام بررسی جداول بودجه خطاب به نمایندگان، اظهار کرد: این امکان وجود دارد که در تنظیم جداول برای ایجاد تراز، جابه‌جایی‌هایی داشته باشیم، اما این به معنای تغییر ماهیت جداول نیست و ردیفی اضافه نمی‌شود.

وی بیان کرد کرد: بر این اساس، نمایندگان به هیات رئیسه کمیسیون تلفیق اجازه دهند تا این اقدام را در راستای ایجاد تراز و رفت و برگشت‌های شورای نگهبان انجام دهند که وکلای ملت با ۴۶ رأی موافق، ۱۶ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۴ نماینده حاضر در جلسه با این موضوع موافقت کردند.

کد خبر 6092932 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • از پرونده چای دبش چه خبر؟
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در صحن مجلس
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد+ جزئیات | اظهارات مهم سخنگو درباره باغ ازگل و چای دبش؛ دستگاه قضایی در این پرونده‌ها تحت‌ هیچ فشاری نبود
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود/ سند تحول قضائیه حلال مشکلات عدلیه
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود
  • ابهامات مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • ابهامات بر سر مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • تابع فضاسازی ها تصمیم قضائی نمی گیریم
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند