Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها _پنجمین گروه حجاج خوزستانیاز اهواز عازم مدینه منوره شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، محمد امین یاقوت مدیر حج و زیارت استان خوزستان از اعزام پنجمین گروه حجاج خوزستانی خبر داد و اظهار داشت: این گروه از حجاج خوزستانی متشکل از 260زائر با بدرقه خانواده های آنان از پایانه خارجی فرودگاه اهواز راهی خانه وحی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاقوت اضافه کرد: امسال در مجموع 2 هزار و 70خوزستانی در قالب هشت پرواز و 15 کاروان برای انجام مناسک حج تمتع عازم خانه خدا می‌شوند.

یاقوت بیان کرد: طبق برنامه ، همه حجاج خوزستانی بیت الله الحرام تا 30خرداد 1401 (فردا) به خانه خدا مشرف خواهند شد.

وی گفت: سفر حجاج خوزستانی طبق روال سال‌های گذشته "مدینه اول" خواهند بود و حداکثر مدت این سفر معنوی 28روز خواهد بود.

تأمین داروهای مورد نیاز حجاج با ورود سه محموله دیگر به عربستانعرفات مهیای قدوم حجاج ایرانی می‌شود/ بررسی میدانی از وضعیت محل نصب چادرها

نخستین گروه زائران خوزستانی خانه خدا برای انجام مناسک حج تمتع پنجشنبه شب 26 خرداد ازفرودگاه بین المللی شهید حاج قاسم سلیمانی اهواز راهی مدینه منوره شدند.

برنامه بازگشت حجاح خوزستانی بیت الله الحرام به وطن متعاقبا" اعلام خواهد شد.

انتهای پیام /331/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حجاج خوزستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۰۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان زائران مازندران و گلستان به سفر حج

علی اسماعلی مدیر حج و زیارت مازندران عصر دوشنبه در حاشیه اعزام کاروان زائران حج عمره مفرده از فرودگاه ساری با اظهار اینکه پس از سال ها وقفه با پیگیری صورت گرفته از سوی مسؤولان حج زیارت، سفر حج عمره مفرده از سر گرفته شد، افزود: امروز دو کاروان به ظرفیت ۱۷۰ نفر از مازندران و ۸۵ نفر از گلستان روانه سرزمین وحی شدند.

وی گفت: کاروان حج عمره با یک پرواز عصر امروز از فرودگاه ساری انجام شدند.

وی هزینه سفر عمره مفرده را ۴۲ میلیون تومان بیان کرد و گفت: کارهای مرتبط با سفر حج تمتع شامل انجام آزمایشات و برپایی کلاس‌های آموزشی برای زائران در دست اقدام است و اعزام زائران نیز از روز شش تا ۱۲ خرداد انجام می‌شود.

اسماعیلی گفت: هزینه سفر حج تمتع در سال جاری تقریباً ۱۶۰ میلیون تومان تا ۱۹۰ میلیون تومان در نوسان است.

مدیر حج وزیارت مازندران به زائران توصیه کرد تا از ظرفیت معنوی سفر حج بهره گیرند و گفت: همچنین از آوردن داروهای ممنوع پرهیز کنند و باید به عنوان میهمان، قوانین مقرراتی کشور عربستان را رعایت کنیم.

کد خبر 6091859

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان زائران مازندران و گلستان به سفر حج
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • از سرگیری عمره‌ دانشجویی از هفته جاری/ دور جدید اعزام به عمره از ابتدای ماه صفر
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • نخستین گروه عمره‌گزاران ایرانی وارد مکه شدند
  • عمره گزاران ایرانی احرام پوشیدند
  • عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
  • اعزام ۸۵ زائر حج عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • انتظار ۹ ساله تمام شد/ پرواز حجاج استان سمنان در آسمان سرزمین وحی