Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیر‌کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی این اداره‌کل، گفت: از امروز تا روز سه‌شنبه وزش بادهای ۱۲۰ روزه در منطقه سیستان و وزش باد در مرکز استان شدت می‌گیرد. - اخبار استانها -

محسن حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدانبا اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی اداره‌کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: از امروز تا روز سه‌شنبه وزش بادهای 120 روزه در منطقه سیستان و وزش باد در مرکز استان شدت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواشناسی ایران 1401/03/27؛ هشدار طوفان شن در برخی استان‌ها/ احتمال اختلال در حمل‌ونقل ریلی و هواییهشدار نارنجی هواشناسی؛ طوفان گردوخاک سیستان را فرا می‌گیردهواشناسی ایران 1401/03/24؛ هشدار هواشناسی به کشاورزان/ وقوع طوفان شن در برخی مناطق کشور

 مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه منطقه اثر این طوفان سیستان، شرق زاهدان، خاش، گلشن، میرجاوه و سراوان است، گفت: در این مدت بر اثر بروز گردوخاک و وزش باد شدید، احتمال خسارت به تاسیسات و محصولات کشاورزی و تاخیر و لغو برخی پروازها نیز وجود دارد.

 وی با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی برای این پدیده، افزود: این سامانه باعث کاهش کیفیت هوا و کاهش شدید دید در این مناطق خواهد شد. توصیه می‌شود مردم از قرار گرفتن در فضای باز به مدت طولانی، از کویرنوردی در شمال غرب استان و از ترددهای جاده ای غیرضروری در جاده‌های شمالی استان پرهیز کنند.

انتهای پیام/392/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان بحران گرد و غبار در سیستان سیستان و بلوچستان بحران گرد و غبار در سیستان سیستان و بلوچستان هشدار سطح نارنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۰۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهکیلویه و بویراحمد، براساس این گزارش این سامانه تا صبح روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد.
رگبار پراکنده، رعد و برق، تگرگ و وزش باد شدید از ویژگی‌های این سامانه بارشی است.

دیگر خبرها

  • پیکر بی‌جان ۲ فرد غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا شد
  • هشدار نارنجی هواشناسی/ بارندگی در تهران و ١٢ استان
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای دوشنبه و سه شنبه | کدام استان‌ ها هشدار بارندگی گرفتند؟
  • هشدار سیل و طوفان و تگرگ به ۱۸ استان | تهران در خطر بارش‌های سیل‌آسا
  • خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور
  • صدور هشدار نارنجی در سمنان/ احتمال سیلاب نقطه‌ای در منطقه
  • هشدار نارنجی هواشناسی به کشاورزان و دامداران
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای استان فارس
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای فارس