Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن ربانی زاده از مرکز یکپارچه مدیریت پاسخگویی و پایش خدمت سازمان صمت فارس بازدید کرد و طی این بازدید روند پاسخگویی به تماس‌ها، نحوه ثبت و رسیدگی به شکایات مردمی را از نزدیک بررسی و ضمن تشکر از نحوه صحیح پاسخگویی بر لزوم نظارت دقیق و جدی بر روند اجرای طرح مذکور تأکید کرد.

رئیس سازمان صمت فارس به فعالیت و خدمات دهی مرکز مذکور اشاره و گفت: مرکز یکپارچه مدیریت پاسخگویی و پایش خدمت سازمان صمت استان برای هدایت ورودی‌های سازمان به سمت خروجی‌های مناسب و پیگیری مطالبات مخاطبان سازمانی جهت تسریع در انجام امور متقاضیان، شهروندان و مراجعین این سازمان دایر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدرضا ایزدی هدف از راه اندازی مرکز یکپارچه مدیریت پاسخگویی و پایش خدمت سازمان را تسهیل و دسترسی ذینفعان به خدمات سازمان عنوان کرد.

او گفت: مأموریت این مرکز یکپارچه سازی، مدیریت و ساماندهی درگاه‌های ارتباطی وپاسخگویی به درخواست‌ها ونیاز‌های شهروندان در بخش‌های صنعت، معدن وتجارت و پاسخگویی شایسته به مردم و تکریم ارباب رجوع است.

ایزدی با تاکید بر پاسخ سریع، بی‌وقفه و درست به درخواست‌ها و شکایات مردم گفت: مراجعین به منظور حصول اطمینان از ارائه خدمات شایسته و تسهیل در امکان پیگیری درخواست خود می‌بایست درخواست یا علت مراجعه خود را در این مرکز ثبت کنند.

او گفت: کار این سامانه به گونه‌ای است که تمامی تقاضاها، مطالبات و درخواست‌های مردم از طریق شماره ۱۲۴ (مکاتبه و حضوری) که به سازمان صمت استان ارجاع و متناسب با درخواست متقاضی جهت بررسی به حوزه تخصصی ارجاع و پس از بررسی کارشناسی و دریافت کد رهگیری قابل پیگیری و به مخاطب پاسخ داده می‌شود.

ایزدی گفت: این سامانه با بهره گیری از تکنولوژی‌های روز و همچنین پوشش کانال‌های ارتباطی نظیرتلفن، نمابر، پیامک، درگاه‌های اینترنتی، پست الکترونیک، صندوق صوتی و نرم افزار‌های تلفن همراه ایجاد گردیده و هموطنان می‌توانند از طریق تماس با شماره ۱۲۴ در سراسر کشور و یا مراجعه به درگاه اینترنتی www.۱۲۴.ir از خدمات این مرکز بهره‌مند شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان فارس به پاسخگویی کارشناسان این حوزه به صورت مستمر اشاره و گفت: در حال حاضر این مرکز در محل ساختمان مرکزی صمت شهید امین زاده واقع در شیراز، بلوار چهل‌مقام فعال است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان صمت فارس پاسخگویی به مردم سامانه 124 فارس مرکز یکپارچه سازمان صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۰۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند تعویض شناسنامه در استان بوشهر تسریع می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، اسکندر پاسالار ظهر دوشنبه در نشست کارگروه تجمیع چاپ و توزیع شناسنامه بوشهر گفت: طبق قرارداد منعقده چاپ و توزیع شناسنامه‌ها بین سازمان ثبت احوال کشور و شرکت ملی پست، چاپ و توزیع همه شناسنامه‌های کشور به صورت منطقه‌ای خواهد شد.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم برای شروع این طرح در استان بوشهر فراهم شده است، افزود: از این پس همه درخواست‌های تعویض و المثنی شناسنامه استان بوشهر در شیراز چاپ و به آدرس متقاضیان پست خواهد شد.

وی، با اشاره به روند اجرای طرح تجمیع چاپ و توزیع شناسنامه‌ها، بیان کرد: در این طرح، دفاتر پیشخوان مکلف هستند قبل از اخذ درخواست، از صحت آدرس مراجعان اطمینان حاصل کنند و در صورت مغایرت آدرس نسبت به بروز رسانی آخرین آدرس محل سکونت افراد در سامانه اقدام و سپس درخواست تعویض یا المثنی شناسنامه را از متقاضیان اخذ کنند.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر، ادامه داد: پس از اخذ درخواست و تأیید توسط مأموران کنترل ثبت احوال استان بوشهر، درخواست به صورت الکترونیکی به مرکز چاپ شیراز ارسال و شناسنامه جدید پس از چاپ، پاکت گذاری و توسط مأمورین شرکت ملی پست درب نشانی، تحویل شهروندان خواهد شد.

پاسالار با تاکید بر بروز رسانی آدرس محل سکونت توسط شهروندان قبل از مراجعه به دفاتر، گفت: با توجه به اینکه بروز رسانی آدرس محل سکونت در سامانه نزدیک به ۲ ساعت زمان می‌برد، برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در دفاتر پیشخوان و معطلی افراد، متقاضیان قبل از مراجعه برای درخواست تعویض و المثنی شناسنامه، چنانچه آدرس محل سکونت آنان تغییر یافته است از طریق سامانه نسبت به بروز رسانی آدرس محل سکونت خود اقدام کنند.

وی تصریح کرد: طرح تجمیع چاپ و توزیع شناسنامه‌ها با هدف توسعه خدمات الکترونیک، سهولت خدمات رسانی به متقاضیان و افزایش رضایتمندی مردم انجام شده است.

کد خبر 6098133

دیگر خبرها

  • درخواست بیش از ۳۰ سازمان مردم نهاد انگلیسی برای توقف توحش در رفح
  • سازمان تامین اجتماعی در تحقق شعار سال نقش کلیدی دارد
  • روند تعویض شناسنامه در استان بوشهر تسریع می‌شود
  • فراهم کردن قابلیت ارائه خدمات سفر و گردشگری به زبان انگلیسی در شهر اصفهان
  • پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
  • پاسخگویی به مسائل شرعی فرصتی برای ارتباط مردم با روحانیت است
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی
  • پاسخگویی به ۳۵۷ هزار تماس مشترکین آب و فاضلاب قم