Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، و به نقل از روابط عمومی باشگاه ۹۰ ارومیه، یحیی بهاری در خصوص اتفاقات هفته‌های پایانی لیگ دسته دوم فوتبال، اظهار داشت: اتفاقات شبه‌دار و مشکوک زیادی در هفته‌های پایانی مسابقات رخ داد، از مردود اعلام کردن گل سالم تیم ۹۰ در مقابل رقیب خود (ون پارس) گرفته تا محروم کردن ۳ بازیکن تاثیرگذار تیم ما، کسر ۳ امتیاز دیدار مقابل شهید قندی و همچنین گل‌های مشکوکی که ون پارس در ۲ مسابقه مقابل شاهین بندرعامری و ایمان سبز شیراز به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل ۹۰ ارومیه با تاکید بر اینکه همانند سال گذشته احتمال وجود تبانی و زدوبند در این دیدارها وجود دارد، تصریح کرد: عملکرد برخی تیم‌ها که سابقه تبانی در لیگ دو را دارند و در تعیین تیم‌های صعود کننده به لیگ یک نیز تاثیر به سزایی آفریدند باید مورد بررسی قرار بگیرد تا حق هیچ تیمی ضایع نگردد. فدراسیون فوتبال و تمامی کمیته‌های زیر‌ مجموعه این نهاد باید هر چه سریع‌تر و با تمام دقت اتفاقات رخ داده در سه چهار هفته پایانی لیگ دو را زیر نظر گرفته و موارد مشکوک را مورد بررسی و تفحص قرار دهند. 

بهاری با اشاره به اینکه سکوت در خصوص اتفاقات دیدار ون پارس و ایمان سبز خیانت بزرگی به فوتبال کشور است، گفت: با توجه به مدارک و مستنداتی که در اختیار داریم امیدواریم کمیته اخلاق همانند فصل گذشته به موضوع تبانی در این  این فصل نیز ورود کرده و حق را به حقدار برساند. مردم ارومیه به خصوص قشر جوان با تیم ۹۰ زندگی می‌کنند و در ورزشگاه شهیدباکری نیز نشان دادند که از پرهوادارترین تیم‌‌های فوتبال ایران است. امیدوارم با تلاش مدیران فدراسیون فوتبال هیچ حقی از تیم ۹۰ ضایع نشود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ دسته دو نود ارومیه 90 ارومیه یحیی بهاری ون پارس فدراسیون فوتبال کمیته اخلاق تبانی در لیگ دو شهید قندی شاهین بندر عامری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۱۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا در دومین نشست خود که امروز در بانکوک، برگزار شد، تصمیمات کلیدی را به عنوان بخشی از تلاش‌های خود برای تضمین ادامه پیشرفت هر دو رشته ورزشی اتخاذ کرد.

در نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون که در آستانه برگزاری دیدار فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ تایلند برپا شد، مهدی تاج، نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در آغاز صعود تیم‌های ملی جمهوری اسلامی ایران و تایلند به فینال این مسابقات را تبریک گفت و از میزبانی فدراسیون فوتبال تایلند، قدردانی کرد.

تاج، رئیس کمفته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون در این جلسه گفت:به دومین جلسه کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا خوش آمدید. در ابتدا می‌خواهم به هر دو دو تیم فینالیست رقابت‌های جام ملت‌های آسیا تبریک بگویم و به ازبکستان و تاجیکستان هم به دلیل تیم‌های قوی که داشتند تبریک می‌گویم. امیدوارم فینال و بقیه مسابقات به بهترین شکل به انجام برسند. از صمیم قلب از فدراسیون فوتبال تایلند و همکارانم در کنفدراسیون فوتبال آسیا بابت تلاش‌های گسترده و میزبانی خوب تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد:جام ملت‌های آسیا یک مثال خوب دیگر از رشد و شکوفایی در فوتسال آسیاست. مفتخرم اعلام کنم ما در نحوه برگزاری مسابقات فوتسال و فوتبال ساحلی تصمیم گیری خواهیم کرد. این تصمیمات و تغییرات متضمن درخشش تیم‌های آسیایی در عرصه جهانی است و رشد فوتسال و فوتبال ساحلی در قاره ادامه دار خواهد بود.

تاج خاطرنشان کرد:خوشحالم اعلام کنم فوتبال ساحلی و فوتسال جام جهانی در قاره آسیا برگزار شد و تیم‌های آسیایی هم درخشش زیادی در این مسابقات داشته و دارند. همزمان مسابقات در سطح جهانی، سیمنار‌ها و دوره‌ها مورد حمایت ماست. در بخش داوران، تیم‌ها و بازیکنان مشخص است که آسیا در فوتسال طلایه دار است. اطمینان دارم به کمک به فدراسیون‌های عضو در این حوزه به پیشرفت ادامه خواهیم داد تا استاندارد‌های موجود را ارتقا دهیم. امروز در جلسه مشتقانه منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستم. الان تریبون را برای حضور و غیاب به معاون دبیرکل کنفدراسیون واگذار می‌کنم.

در این جلسه پیرامون رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال هم بحث و تبادل نظر شد و بر این اساس با توجه به آماده سازی تیم‌ها برای جام جهانی فوتسال بانوان فیفا که قرار است در سال ۲۰۲۵ آغاز شود، کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا، فرمت، تاریخ مسابقات و مقررات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۵ فوتسال بانوان AFC را که به صورت چهارساله برگزار می‌شود، تصویب کرد.

بحث درباره شیوه برگزاری فعلی مسابقات جام ملت‌های مردان فوتسال آسیا هم از دیگر موارد مطرح شده در جلسه امروز کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • ما به انگلیس یا هر کشور دیگری درباره دخالت نظامی هشدار می‌دهیم
  • اتفاقات باورنکردنی در فوتبال پایه؛ کمک داور گل را رد کرد و کتک خورد!
  • مهدی دادرس: استقلال نمی تواند به محرومیت حسینی اعتراض کند!
  • پایداری شبکه گاز خراسان جنوبی در برابر سیلاب
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • بررسی بازی‌های جام حذفی فوتبال
  • تلاش‌ها برای پیدا شدن جسد فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد