Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز از آغاز اقدامات اجرایی برای استقبال شایسته از گردشگران تابستانی خبر داد.

یعقوب هوشیار امروز در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به تعیین تکلیف دو موضوع مهم در هفته گذشته، گفت: اولین موضوع میدان تیر بود که دو دهه بلاتکلیف مانده بود و دیگری بحث هتل پنج ستاره در خاوران است که با نظر مساعد استاندار مقرر شد کار احداث آن شروع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از معاونت خدمات شهری در رابطه با خدماتی که در راستای نگهداشت شهری به صورت ضربتی انجام شده، افزود: از سازمان عمران شهرداری نیز به خاطر جدیت در بحث تولید آسفالت قدردانی می‌کنم.

وی گفت: دومین طرح، طرح تثبیت وضعیت خدمات شهری در مناطق است که ۱۰ محور دارد و از اول تیر به مدت سه ماه اجرایی می‌شود.

هوشیار ادامه داد: برای اقداماتی که در رابطه با بحث استقبال از میهمانان و گردشگران تابستانی داریم، ۳۳محوز تعیین شده است که اجرا می‌شود.

وی تشریح کرد: تاکسی "از من بپرس"، اتوبوس تبریزگردی، رسیدگی به وضعیت سرویس‌های بهداشتی، رسیدگی به وضعیت پارک‌ها از لحاظ اسکان، نورپردازی تقاطع‌های غیرهمسطح، تنطیف شهری، استقرار واحدهای اطلاع‌رسانی در فرودگاه و راه‌آهن، رسیدگی به وضعیت آبنماها، آمادگی مراکز تاریخی و تفریحی هم چون ائل گلی، مقبره‌الشعرا، کارواش‌های رایگان، آماده‌سازی پارک‌ها، پاکسازی روزانه پارک‌ها، رسیدگی به وسایل بازی پارک‌ها، راه‌انداز جنگ‌های شادی، موسیقی زنده محلی، جشنواره‌های محلی و فصاهای محلی، جشنواره‌های بازی‌های محلی و راه‌اندازی اتوبوس‌های شادی و فضاسازی و زیباسازی شهر، مواردی هستند در راستای زیباسازی و استقبال از میهمانان تابستانی ابلاغ شده است.

وی ابراز کرد: امیدوارم با تثبیت وضعیت خدمات شهری در سه ماه آینده وضعیت شهر را که گاهاً با دیگر شهرها مقایسه می‌شود، بهبود ببخشیم.

شهردار تبریز یادآور شد: در دوره جدید مدیریت شهری ما ۱۴۰۰ میلیاردتومان بدهی پرداخت کرده‌ایم.

وی گفت: با تشکیل سازمان حمل و نقل ریلی، وضعیت فعلی و مسیر آینده پروژه قطار شهری تبریز تا چند روز آینده مشخص و اعلام می‌شود.

وی افزود: طبق ابلاغ شورای اسلامی شهر تبریز، ما در روزهای گذشته شورای سازمان حمل و نقل ریلی را تشکیل دادیم و تغییراتی مدیریتی در سازمان به وجود آمد.

هوشیار ادامه داد: آقای وحیدکیا با رویکردی جدید به عنوان سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز منصوب شد و یک هفته مهلت داده شده تا آخرین وضعیت قطار شهری را گزارش کند.

وی اعلام کرد: با احصای مشکلات و بررسی راهکارها، می‌توانیم ضمن برآورد هزینه‌ها، زمان دقیق تکمیل خط یک قطار شهری تبریز را تعیین کنیم.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی اضافه کرد: امیدواریم با پیشبرد مسائل و موضوعات فنی بتوانیم خط یک را تا پایان امسال به طور کامل به بهره برداری برسانیم و در کنار آن مطالعات خط دو را نیز پیش ببریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سازمان حمل و نقل ریلی پارک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۱۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز

شهردار تبریز امروز در بازدید از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز گفت: در این باغ موزه هم فناوری‌های روز هویت‌ها و هم موضوع‌های روز بین المللی دست به دست هم داده اند تا این فرهنگ عمیق و وسیع به نسل‌های بعدی جامعه منتقل شود که قسمت‌های عمده پروژه باغ موزه دفاع مقدس در حوزه زیرساختی و محتوایی انجام گرفته و برای بازدید عموم مردم آماده است.

هوشیار افزود: این باغ موزه با توجه به ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد و در برخی زمینه‌ها نه تنها در تبریز بلکه در جهان نیز برای اولین بار این کار‌های هنری انجام گرفته است در نتیجه باید معرفی این پروژه عظیم را در آذربایجان  ایران و حتی در صحنه بین المللی آغاز کنیم و با توجه به آمار بالای تبریز در زمینه گردشگری شاهد بازدید‌های ۲۰۰ - ۳۰۰ هزار نفری از این باغ موزه در آینده باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد
  • استقبال دانشجویان از نخستین تور شهروندی عمران و پیشرفت شهرداری شیراز
  • نجات گردشگران مفقود شده در مسیر کوهنوردی پردیس
  • بافت تاریخی بندر بوشهر با مشارکت مردم بازآفرینی می‌شود
  • قطار پیشرفت در ایستگاه همدان
  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبرةالشعرای تبریز
  • لطفا خودخواهانه تردد نکنید!