Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

یکی از تهیه کنندگان جمعمون جمعه درباره ساختار و هدف این برنامه گفت: این برنامه حول و محور خانواده می‌چرخد ما سعی کردیم با انتخاب موضوعات مختلف در حوزه خانواده و پرسش‌هایی که مطرح می‌کنیم به رابطه بین والدین و فرزندان و همچنین روابط بین خواهر و برادران بپردازیم. نکته ویژه در زمینه موضوعات انتخابی این است که در اتاق فکر برنامه سعی می‌کنیم موضوعی را مطرح کنیم که در ذهن مخاطب ثبت شود و مطرح کردن آن‌ها در زندگی خانواده‌ها کاربرد داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته عاطفه شیوافر، در این برنامه سعی کردیم با دخیل کردن شنونده به صورت آنلاین و بازگو کردن مسائل کوچک و جزئی، اما بسیار مهم آن‌ها، ضمن مشارکت بیشتر مخاطب، ارتباطات بین اعضای خانواده را کمی بهبود ببخشیم که باتوجه به بازخورد‌هایی که از مخاطبین داریم، فکر می‌کنم رسالتمان را انجام داده‌ایم.

او می‌گوید: بخش جذابی در برنامه داریم با اجرای یک دختر کوچک به نام فاطمه، که از پدر ومادرش گِله دارد و در مورد نداشتن خواهر و برادر صحبت می‌کند و هر روز باتوجه به موضوع روایت خودش را بیان می‌کند. همچنین بخش‌های کوتاه چند ثانیه‌ای داریم که نکات کوتاهی درباره موضوع برنامه در راستای فرهنگ‌سازی در جامعه گفته می‌شود. همینطور هر روز در ارتباط با یک کارشناس خانواده سعی می‌کنیم راهکار‌های مفیدی برای خانواده‌ها ارائه دهیم.

تهیه کنندگان جمعمون جمعه گفت:  بسیار علاقمندیم که نقش نوجوانان را در این برنامه پرنگ‌تر کنیم، سعی می‌کنیم از دغدغه‌ها و کلامشان در برنامه حتما استفاده کنیم و از تمام خانواده‌هایی که در خانه نوجوان دارند دعوت می‌کنیم برای بازگو کردن هرچه بیشتر مشکلات نوجوانان، در این برنامه مشارکت کنند.

«جمعمون جمعه» به تهیه کنندگی عاطفه شیوافر و حامد مرادیان، با اجرا فاطمه عباسی، صدیقه مرادی و صاحبه عظیمی، نویسندگی ابوالفضل طاهری و با هماهنگی بابک شکری، از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۰ روی آنتن زنده رادیو جوان می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه های رادیویی رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۱۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی خلیج فارس از نگاه نوجوانان روی موج سلامت

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه «مثبت ۱۲» روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه موضوع آگاهی بخشی نوجوانان از ملیت، جغرافیا و تمدن کشور اختصاص دارد. این برنامه به مناسبت روز ملی خلیج فارس این موضوع را دستمایه قرار داده تا به نوجوانان آموزش بدهد که چگونه حافظ کشور به لحاظ جغرافیا، تمدن و ... باشند.

این برنامه با حضور سایناز مودت، روانشناس تخصصی کودک و نوجوان پخش می‌شود. برنامه "مثبت ۱۲" مجری ندارد و به این صورت است که سه نوجوان در برنامه حضور دارند و آن‌ها پیامک‌هایی که نوجوانان به برنامه ارسال می‌کنند را بازخوانی می‌کنند.

پرند مالکی، یاسمین و حسن دولابی سه نوجوانی هستند که سوالات نوجوانان را بازخوانی می‌کند. این برنامه به تهیه کنندگی فاطمه بی تقصیر ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه از رادیو سلامت پخش می‌شود.

برنامه مثبت ۱۲ به سوالات نوجوانانی پاسخ می‌دهد که دوست دارند پدر و مادرشان بیشتر درک شان کنند. برنامه مثبت ۱۲ روی سخن اش با والدین است و درباره ارتباط موثر با فرزندشان راهکار‌های ساده را در اختیار می‌گذارد.

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • معرفی فرصت‌های شغلی برای کارجویان در نمایشگاه کار دانشگاه امیرکبیر
  • مادران ۴ فرزندی الگوی عینی برای خانواده‌ها
  • بررسی ایمنی در محیط کار در برنامه فراسو
  • بررسی خلیج فارس از نگاه نوجوانان روی موج سلامت
  • رادیو یعنی گرما صمیمیت و درک هستی
  • انسیه خزعلی : الگوی ایرانی - اسلامی را در خانواده ها احیا می کنیم/ جنبش تعهد به خانواده را مطرح کرده ایم
  • برنامه «خط اول» از رادیو ورزش
  • برنامه‌های امروز رادیو ارومیه هشتم اردیبهشت
  • نماز جمعه پایگاه مردمی است