Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مازندران از آغاز ثبت‌نام بدون کنکور مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی ‌کاربردی مازندران از امروز ۲۹ خردادماه خبر داد و گفت: نسبت به سال گذشته ۳۷ رشته جدید در مقطع کارشناسی ناپیوسته افزوده شده است.

عبدالرضا شیخ الاسلامی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آغاز ثبت نام کارشناسی ناپیوسته از امروز ۲۹ خرداد، اظهار کرد: متقاضیان از طریق ورود به سایت سازمان سنجش و انتخاب دانشگاه جامع علمی کاربردی می‌توانند ثبت نام خود را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ۱۳۰ کد رشته کارشناسی ناپیوسته در سال جاری مشخص شده که نسبت به سال گذشته ۳۷ رشته جدید افزوده شده است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مازندران خاطرنشان کرد: رشته های فناوری آی تی، سیستم‌های رایانه‌ای، مدیریت فناوری اطلاعات و محتوای دیجیتالی از جمله رشته های افزوده شده در سال جدید است.

شیخ الاسلامی گفت: نزدیک به ۲۵۰۰ رشته کارشناسی ناپیوسته و ۲۵۰۰ رشته کاردانی نیز تعیین شده است.

وی با اشاره به اینکه ۲۱ مرکز فعال در سطح استان وجود دارد گفت: هفت هزار دانشجوی فعال مشغول تحصیل در دانشگاه ها هستند و امسال رشد بیش از ۳۰ درصدی نیز پیش بینی می شود.

رئیس دانشگاه علوم کاربردی استان مازندران افزود: بیشتر دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاه جامع علمی کاربردی به دلیل کاربردی بودن رشته های ارائه شده و پس از فارغ التحصیلی شاغل شده و همچنین کارمندان نیز برای ارتقا در این دانشگاه ادامه تحصیل داده و مهارت می آموزند.

شیخ الاسلامی ادامه داد: همچنین تک درس های مورد نیاز در رشته های خاص نیز در این دانشگاه به صورت دوره های آموزشی کوتاه مدت ارائه می شود.

وی گفت: عمده رشته های دانشگاه جامع علمی کاربردی در حوزه مدیریت خدمات، فرهنگ و هنر و کشاورزی است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مازندران در پاسخ به میزان شهریه در سال جدید نیز گفت: شهریه های مراکز دانشگاه علمی کاربردی در سطح استان هزینه های بسیار کمتر از سایر دانشگاه‌ها و مراکز  آموزش عالی دارد و برای دانشجویان به صرفه است.

شیخ الاسلامی تاکید کرد: شرایط پذیرش بدون آزمون در این دانشگاه، از طریق دفترچه کنکور سراسری و انتخاب قسمت دانشگاه علمی کاربردی بوده و با توجه به معدل بالای ۱۲ جذب دانشجو صورت می پذیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی ثبت نام کارشناسی ناپیوسته استان مازندران دانشگاه جامع علمی کاربردی کاربردی استان مازندران کارشناسی ناپیوسته شیخ الاسلامی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۱۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پیگیری‌ها برای راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی در دانشگاه رازی

سجاد دادفر با اشاره به ظرفیت‌های تاریخی و گردشگری فراوان کرمانشاه، گفت : کرمانشاه استانی سرشار از ظرفیت‌های گردشگری در حوزه‌های مختلف طبیعت گردی، روستاگردی، فرهنگی، تاریخی، دفاع مقدس و مذهبی است. 

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه تاکید کرد: با وجود اینکه ظرفیت‌های گردشگری کرمانشاه در حوزه گردشگری بسیار زیاد است، اما متاسفانه تاکنون رشته گردشگری در کرمانشاه راه اندازی نشده است. 

وی به توجهی که در سال‌های اخیر به مقوله گردشگری در کرمانشاه شده اشاره کرد و گفت: باتوجه به اینکه استاندار کرمانشاه، گردشگری را به عنوان اولویت توسعه استان معرفی کرده و از طرفی در سطح کلان کشوری نیز نوع نگاه از اقتصاد نفتی به سمت شاخص‌های دیگر تغییر یافته، ما نیز در دانشگاه رویکرد توجه به گردشگری را در دستور کار قرار داده ایم. 

دادفر از آغاز پیگیری‌ها برای راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی در دانشگاه رازی خبرداد و افزود: پروسه اخذ مجوز راه اندازی این رشته از وزارت علوم را آغاز کرده ایم و امیدواریم با پیگیری و حمایت مسئولین استانی در ماه‌های آینده آن را به سرانجام برسانیم. 

وی تاکید کرد: در کنار اقداماتی که برای اخذ مجوز راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی آغاز شده، فراهم کردن زیرساخت‌های لازم همچون جذب اساتید این رشته در دستورکار قرار گرفته است. 

وی افزود: باتوجه به اینکه در این استان حدود ۴۲۰۰ اثر تاریخی از ادوار مختلف وجود دارد و این استان را به یکی از غنی‌ترین استان‌های کشور در حوزه آثار تاریخی تبدیل کرده، طی سال‌های گذشته رشته باستان شناسی در دانشگاه رازی ایجاد شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری حذف می‌شود
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • تولید بیشتر توت فرنگی با روش علمی
  • هشدار رئیس دانشگاه آزاد به ناهنجاری در انتخاب رشته دانشگاهی
  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • آغاز پیگیری‌ها برای راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی در دانشگاه رازی
  • گام‌های بلند دانشگاه علمی کاربردی برای اشتغالزایی در کردستان + فیلم
  • وزیر علوم : موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد