Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده تبریز در لیگ دسته سه فوتبال کشور با کسب برد پرگل خانگی به صدر جدول صعود کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، هفته پانزدهم از رقابت‌های مرحله دوم لیگ دسته سه فوتبال کشور عصر روز گذشته (شنبه) با پیروزی نمایندگان تبریز پیگیری شد.

در این دیدارها تیم مدعی ستاره اتحاد (صدرا) تبریز در دیداری پرگل و یک‌طرفه موفق شد میهمانش سردار بوکان را با ۷ گل درهم بکوبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان مصطفی بابازاده با این برد خانگی ۳۱ امتیازی شده و توانستند به صدر جدول برسند.

آرتام، دیگر تیم تبریزی نیز در این هفته در زمین اتحاد کامیاران با حساب یک بر صفر به پیروزی رسید تا پس از هفته‌ها طعم برد را بچشد.

این تیم که برای بقا تلاش می‌کند با کسب سه امتیاز خارج از خانه ۱۲ امتیازی شد تا به سه هفته باقی مانده امیدوار شود‌.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۱۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره گل بایرلورکوزن در فرانکفورت

قهرمان زودهنگام فصل جاری بوندس‌لیگا تیم ششم جدول را در هم کوبید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دیدار ماقبل پایانی هفته سی‌و‌دوم بوندس‌لیگای آلمان، امشب (یکشنبه) از ساعت 19 به وقت تهران، تیم فوتبال بایرلورکوزن قهرمان زودهنگام مسابقات میزبان خود اینتراخت فرانکفورت را با نتیجه 5 بر یک شکست داد تا روند شکست‌ناپذیری خود در فصل جاری را ادامه دهد.

گرانیت ژاکا (12)، پاتریک شیک (44)، اسکیل پالاسیوس (58 - پنالتی)، جرمی فریمپونگ (77) و ویکتور بونیفاسه (89 - پنالتی) برای لورکوزن گلزنی کردند و اوگو اکیتیکه در دقیقه 32 تنها گل اینتراخت را به ثمر رساند.

با این نتیجه، شاگردان ژابی آلونسو، تنها دو هفته دیگر با ثبت رکورد یک فصل بدون شکست در بوندس‌لیگا فاصله دارند. اینتراخت اما با قبول این شکست خانگی تثبیت سهمیه‌اش در فصل آتی لیگ اروپا را یک هفته دیگر به تعویق انداخت، چرا که فاصله این تیم با فرایبورگ رده هفتمی نسبت به هفته قبل به چهار امتیاز کاهش یافت و این در حالی است که دو هفته دیگر از مسابقات باقی مانده است.

شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند

 

در جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا بایرلورکوزن 84 امتیازی، بایرن مونیخ 69 امتیازی، اشتوتگارت 67 امتیازی، لایپزیگ 63 امتیازی و دورتموند 60 امتیازی تیم‌‌های اول تا پنجم هستند که حضورشان در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا قطعی شده است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • برنامه ۴ بازی باقیمانده استقلال و پرسپولیس
  • نکونام به دنبال طلسم شکنی مقابل ذوب آهن
  • نساجی به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • جشنواره گل بایرلورکوزن در فرانکفورت
  • مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید؛ چشمک روخی بلانکوس به سهمیه لیگ قهرمانان
  • منچسترسیتی - وولورهمپتون؛ ترکیب رسمی
  • پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره
  • رکورد جدید هالند: پنجمین بازیکن تاریخ لیگ برتر با ثبت ۱۰+ گل در بازی‌های خانگی و خارج از خانه
  • ساکت الهامی به دنبال طلسم شکنی برابر پرسپولیس
  • عددی بی‌سابقه برای الهلال در لیگ حرفه‌ای