Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: در مجلس هشتم بیمه‌ها را بر اساس بیمارمحوری طراحی کردیم و متأسفانه دولت یازدهم آن را به پزشک‌محوری تغییر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی مقدسی، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران‌نیوز با تبیین دستاوردهای اجتماعی دولت‌ها در مسیر افق ۱۴۰۴ اظهار کرد: اهداف روشن و مبرهنی پیش روی دولت‌های مختلف قرار داده شد و در ابعاد فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی دستاوردهایی حاصل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در سند چشم‌انداز ۱۴۰۴ اهداف مدنظر مقام معظم رهبری و انتظارات ایشان ترسیم شده و در صورتی که دستگاه‌های ذیربط توجه بیشتری به هر کدام از این ابعاد داشتند حال به وضع مطلوب مدنظر امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری دست یافته بودیم.   نماینده سابق مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بر اساس سند چشم‌انداز ۱۴۰۱۴ شعاع تلألو جامعه ایرانی دستیابی به پیشرفت بوده تا چشم مستضعفان دنیا و حتی دشمنان را به خود خیره کند.   مقدسی با بیان اینکه کاستی‌هایی در راستای تحقق چشم‌انداز ۱۴۰۴ از سوی برخی دولتمردان و مسئولان صورت گرفت، یادآور شد: در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی باید دولتمردان تلاش و همت بیشتری می‌داشتند و از لحاظ اقتصادی نیز توجه به اقشار کم‌درآمد و پوشش این خانوار تحت بیمه‌های درمانی گام‌های موثری برداشته شد.   وی متذکر شد: در مجلس هشتم بیمه‌های فراگیر تأمین اجتماعی را همه‌گیر کردیم و افرادی که هیچ‌گونه پوششی نداشتند زیرپوشش بیمه‌های درمانی بردیم و این در راستای اهداف افق ۱۴۰۴ بود.   نماینده سابق مجلس شورای اسلامی تبیین کرد: به سرانجام رساندن بیمه کارگران ساختمانی، بیمه عشایر، بیمه کشاورزان گام‌های مثبتی بود که در راستای تحقق افق ۱۴۰۴ برداشته شد.   مقدسی عنوان کرد: همچنین نزدیک به ۷ میلیون نفر که از کارافتاده بودند تحت بیمه‌های از کارافتادگی قرار گرفتند و هزینه از روی دوش مردم برداشته شد و این اقداماتی بود که انجام شد.   رئیس اسبق کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در مجلس هشتم بیمه‌ها را براساس بیمارمحوری طراحی کردیم و متأسفانه دولت یازدهم آن را به پزشک‌محوری تغییر داد و اکنون به انتظارتی که مقام معظم رهبری در حوزه درمان دارند دست پیدا نکرده‌ایم و با وجود تمامی توفیقات هنوز با ایده‌آل فاصله داریم و این نیاز به عزم تخصصی و دلسوزانه دارد که باید قوای سه‌گانه به صورت منسجم وارد شوند و مسائل اجتماعی را به حداقل برسانند.   انتهای پیام/*

منبع: دانا

کلیدواژه: نماینده سابق مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۲۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اعتبار شده است

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در پاسخ به تذکر آصفری نماینده اراک مبنی بر علت اجرایی نشدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان تصریح کرد: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ به دولت ابلاغ شد و دولت مجوزی برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان پیدا کرد.

وی اضافه کرد: بر این اساس دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت ندارد اگر مشکلی در فروردین‌ماه بوده به صورت قطع در اردیبهشت‌ماه رفع شده و باید انجام شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس شورای اسلامی بر اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است که دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم صورت گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اعتبار شده است
  • مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم به شکل مطلوب برگزار خواهد شد
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • بیمه و حقوق شوراهای اسلامی ازطرح‌های پیشنهادی به مجلس دوازدهم است
  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه
  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار