Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، آیت‌الله سید احمد حسینی خراسانی عضو فقهای شورای نگهبان و نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در دیدار با کارآفرینان صنعت پوشاک کشور، ضمن استماع نظرات و مشکلات پیش‌روی کارآفرینان حوزه پوشاک کشور، نکاتی را به منظور رفع این مشکلات بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار که ۴ ساعت به طول انجامید، امین حسین رحیمی وزیر دادگستری، عزت الله اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، معاونین وزرای اقتصاد و صمت، معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و دو تن از معاونین دستگاه قضایی حضور داشتند.
 


آیت‌الله حسینی خراسانی در این دیدار طی سخنانی با بیان اینکه در مقدمه ابن خلدون قید شده که ایرانیان دارای هوش و استعداد سرشاری هستند و این نشان می‌دهد که در ادوار مختلف، ایرانی‌ها به این ویژگی‌ها مشهور بوده‌اند، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها بر موضوع " ما می‌توانیم" تاکید کرده‌اند و بارها به جهان اثبات شده که ایران اسلامی و ملت مسلمان ایران می‌توانند و باید در دنیا سرآمد باشند.

وی افزود: وقتی ما می‌توانیم در بسیاری از حوزه‌ها سرآمد باشیم، چرا در صنعت خودروسازی، صنعت راه و ساختمان، صنعت کشاورزی، صنعت نساجی و پوشاک و ده‌ها صنعت دیگر، الگو و ممتاز نباشیم؟ ما می‌توانیم با توجه به توانمندی‌هایی که در کشورمان و در میان جوانان این مرز و بوم وجود دارد، در تمام این حوزه‌ها هم سرآمد دنیا باشیم.

عضو فقهای شورای نگهبان تاکید کرد: ظرفیت و استعداد بالایی که مردم ایران دارند، با بهره‌مندی از آیات قران کریم و معارف ائمه (علیهم السلام) و همچنین با فرصت فراهم آمده به برکت انقلاب اسلامی و خون شهیدان عزیز، به دست آمده است و این توانمندی می‌تواند بسیاری از مشکلات کشور را رفع و صنایع را متحول کند.

آیت‌الله حسینی خراسانی اضافه کرد: رسول گرامی اسلام (ص) در حدیثی فرموده‌اند که اگر دانش در ثریا باشد یعنی دورترین نقطه از دسترس بشر، مردانی از فارس (قوم سلمان فارسی) به آن دست خواهند یافت. نبوغ و استعداد فوق العاده ایرانیان در حوزه‌های گوناگون و ظرفیت بالایی که کشورمان در حوزه‌های مختلف دارد، یک واقعیت غیرقابل انکار است و امروز تمام دنیا به این نبوغ و ظرفت بالا اذعان دارد.

 

وی در بخش پایانی سخنان خود خاطر نشان کرد: امیدوارم مشکلات پیش روی کارآفرینان و صنعتگران کشور با همت مسئولان اجرایی هر چه سریعتر حل شود تا در حوزه‌هایی که دچار عقب افتادگی هستیم نیز به جایگاه والای خود برسیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آیت الله حسینی صنعت پوشاک حسینی خراسانی آیت الله حوزه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۲۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۴ میلیارد پوشاک قاچاق در رودبار

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان، سردار حسین حسن‌پور گفت: پلیس با تمام توان با قاچاقچیان و اخلالگران نظم و امنیت اقتصادی مقابله می‌کند.
وی با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترل نامحسوس خودرو‌های عبوری در شهرستان رودبار به یک دستگاه خودرو باری نیسان مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۲ هزار و ۶۰۱ دست انواع پوشاک خارجی قاچاق کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان، ۲۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: متهم ۴۸ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • مسئولان مشکلات کارگران را مورد توجه قرار دهند
  • کشف ۲۴ میلیارد پوشاک قاچاق در رودبار
  • حرکت علمی باید همراه با روح تمدنی انقلاب اسلامی باشد
  • روح تمدنی انقلاب اسلامی در مباحث علمی جاری شود
  • پس از عملیات «وعده صادق» نگاه دنیا به ایران تغییر کرد
  • دیدار معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با آیت الله حسینی بوشهری
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند