Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@11:21:18 GMT

طرح آبرسانی به ۱۲۸ روستای ایلام در حال اجرا است

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۲۸۶۶

طرح آبرسانی به ۱۲۸ روستای ایلام در حال اجرا است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جمال شاکرمی روز یکشنبه در نشست ستاد محرومیت زدایی شهرستان، ملکشاهی گفت: سپاه همواره یار و همراه دولت‌ها در راستای اجرای طرح‌های مختلف بوده است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات فراوانی در استان در راستای کنترل و هدایت آب‌های روان انجام شده است، گفت: ۵ پروژه در شهرستان ملکشاهی در این زمینه انجام شده و یک پروژه نیز با نگاه و روحیه جهادی همه دستگاه‌ها در دست اقدام و پیشرفت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با اشاره به اینکه پروژه ۱۶ کیلومتری آسفالت در این شهرستان به مناسبت آزادسازی مهران آماده افتتاح است، ابراز کرد: در حوزه ابهای روان و هدایت به اراضی کشاورزی حدود ۱۰۰۰ هکتار تحت پوشش قرار گرفته که کار نوینی در راستای ایجاد اشتغال در منطقه است.

سردار شاکرمی گفت: در حوزه آبرسانی نیز کار با جدیت با ایجاد قرارگاه دنبال شده است، شبکه مهر ملکشاهی به طول ۸۵ کیلومتر در حال پیشرفت است و در روزهای آتی به پایان رسیده و تحویل داده می‌شود، در روستای اما شبکه در حال انجام است و یک مخزن یک هزار متر مکعب نیز در دست اقدام است و مقدمات کار انجام شده است.

وی با بیان اینکه با فضای همدلی مصمم هستیم که در کنار دولت و مسئولان استان اقدامات لازم در راستای محرومیت زدایی و خدمت به مردم منطقه انجام شود، در این راستا نیز طرح آبرسانی به ۱۲۸ روستا از روستاهای استان با اعتباری بالغ بر ۵۰۷ میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با اشاره به اینکه این جلسه فتحه بابی برای رهایی شهرستان از بن بست‌ها و محرومیت‌ها خواهد بود، خاطرنشان کرد: امید است که با همراهی و همدلی مجموعه استان بتوانیم خدمات ارزنده‌ای در راستای محرومیت زدایی و توسعه مناطق محروم به مردم ارائه شود.

کد خبر 5518349

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه ایلام محرومیت زدایی آبرسانی بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی خطبه های نماز جمعه مشهد سفر استانی کشاورزی آمار کرونا سیدابراهیم رئیسی اردبیل ویروس کرونا اصفهان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۲۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به ۵۱۱ روستای فاقد آب شُرب سالم در کرمانشاه ظرف ۳ سال

دریافت 267 MB کد خبر 6095317

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۹۵درصدی پروژه آبرسانی به جوانرود باهدف کاهش تنش آبی این شهرستان
  • آبرسانی به ۵۱۱ روستای فاقد آب شُرب سالم در کرمانشاه ظرف ۳ سال
  • آب به روستای توانه در نهاوند رسید
  • بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل
  • پیشرفت ۹۵ درصدی طرح‌های تامین آب شرب ۷ روستای شهرستان چایپاره
  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • اجرای سایت الگویی عدس دیم در منطقه مرگور و سیلوانا شهرستان ارومیه 
  • طرح جهاد آبرسانی برای ۱۹۸ روستای استان مرکزی
  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید