Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@18:37:40 GMT

توزیع ۵۵۰۰ بسته معیشتی در رزمایش همدلی و احسان گیلان

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۲۸۸۴

توزیع ۵۵۰۰ بسته معیشتی در رزمایش همدلی و احسان گیلان

ایسنا/گیلان معاون ستاد اجرایی فرمان امام گیلان، با بیان اینکه در مرحله هشتم رزمایش همدلی و احسان اقدام به توزیع ۵۵۰۰ بسته معیشتی برای خانواده های کم برخودار کردیم، گفت: ارزش هر بسته ۴۰۰ هزار تومان است.

مجتبی امیریان در حاشیه رزمایش همدلی و احسان در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: امروز فاز اول مرحله هشتم رزمایش همدلی و احسان اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اقدام به توزیع ۵۵۰۰ بسته معیشتی برای خانواده های کم برخودار کردیم، افزود: ارزش هر بسته ۴۰۰ هزار تومان است.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان گیلان این بسته ها را شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه، قند و شکر، حبوبات و... دانست و خاطرنشان کرد: این رزمایش با همکاری گروه های مردمی در سراسر استان اجرا می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ستاد فرمان اجرایی امام رزمايش رزمایش همدلی و احسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۲۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین رزمایش دریایی ۹ روزه برگزار می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، در بیانیه اداره ایمنی دریانوردی شانگهای آمده است: نیروی دریایی چین از روز چهارشنبه اول ماه می (۱۲ اردیبهشت) به مدت ۹ روز متوالی در آب‌های شرقی رزمایش برگزار خواهد کرد.

بر اساس این بیانیه، ورود کشتی‌های غیر مرتبط از ساعت ۷ صبح روز اول ماه می (۱۲ اردیبهشت) تا ساعت ۹ صبح روز ۹ می (۲۰ اردیبهشت) به محل برگزاری این رزمایش در آب‌های شرقی چین ممنوع است.

گفتنی است؛ رزمایش دریایی مشترک کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۴ ایران، روسیه و چین پیش تر (اسفند ۱۴۰۲) در آب‌های دریای عمان برگزار و برخی از طرح‌های عملیاتی آن به اجرا در آمد.

هدف از برگزاری این رزمایش تحکیم امنیت و مبانی آن در منطقه و گسترش همکاری‌های چند جانبه میان کشورهای شرکت‌کننده و نشان‌دادن حُسن نیت و توانایی این کشورها در حمایت مشترک از صلح جهانی، امنیت دریایی و ایجاد جامعه دریایی با آینده‌ای مشترک عنوان شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • چین رزمایش دریایی ۹ روزه برگزار می‌کند
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بیش از ۱۰۰ همت سرمایه گذاری در گیلان اجرایی می شود
  • رزمایش دریایی شناورها، گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین