Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت:علاقمندان به تماشای کسنرت بلیط را از سایت های معتبر بخرند.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،سید رسول موسوی نژادیان با اشاره به این که پس از دو سال، بار دیگر رویدادهای فرهنگی و هنری از سر گرفته شده است،  اظهارداشت: در دو سال گذشته با همه‌گیری بیماری کرونا، بسیاری از رویدادهای فرهنگی و هنری به ویژه هنرهای موسیقایی و نمایشی، دچار رکود و ایستایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این ایستایی و رکود، هنرمندانی را که از اجرای برنامه‌های هنری کسب درآمد می‌کردند با مشکلات زیادی مواجه کرد.وی افزود: در دو ماه گذشته، با کم شدن همه‌گیری بیماری کرونا و واکسینه شدن مردم، بار دیگر برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری همچون نمایش، کنسرت و... از سر گرفته شد. معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد:  اجرای رویدادهای فرهنگی هنری در راستای توجه به سبد فرهنگی مردم و ایجاد نشاط و شادابی اجتماعی صورت می‌گیرد. اما متأسفانه برخی از سودجویان را بر آن داشته تا با خرید بلیت‌های این رویدادها و فروش آن با بهای چند برابری در فضای مجازی و سامانه‌هایی همچون دیوار، برای خود درآمدزایی کنند.موسوی نژادیان ابرازداشت: این در حالی است که بلیت‌ها با شماره ملی در سامانه‌های رسمی و قانونی به فروش رسیده و برگزارکنندگان از ورود کسانی که بلیت جعلی یا با کد ملی دیگری داشته باشند، جلوگیری خواهند کرد. لذا همراه داشتن کارت شناسایی معتبر برای ورود به تالار الزامی است.وی از شهروندان و هنردوستان عزیز تقاضا داریم تحت هیچ شرایطی نسبت به خرید بلیط از سامانه‌ها غیرمرتبط و افراد ناشناس اقدام نفرمایند.انتهای پیامانتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شیراز سایت کنسرت فارس رویدادهای فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۲۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ حوزه علمیه تخصصی فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) آبادان، حوزه علمیه کوثر خرمشهر و حوزه علمیه فاطمیه اروندکنار از بین داوطلبان دارای شرایط در سطح ۲ (ویژه داوطلبین با مدرک دیپلم) و ۳ رشته مشاوره خانواده (ویژه طلاب دارای مدرک سطح ۲) طلبه می‌پذیرند.
علاقمندان برای ثبت نام می‌توانند تا ۱۵ تیرماه به سامانه paziresh.whc.ir مراجعه کنند.
همچنین و شماره ۰۹۳۶۷۹۲۴۵۲۴ در دسترس علاقمندان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد
  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • بلیت هواپیما و دیگر سامانه های حمل و نقل برای معلولان نیمه بها شد
  • امکان خرید بلیت نیم‌بها از سامانه‌های حمل‌ونقل ریلی و هوایی برای معلولان شدید
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران
  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس