Web Analytics Made Easy - Statcounter

با هدف توانمند سازی کارکنان و ارتقای کارکرد سازمانی، مدیران و کارشناسان بیمه اتکایی ایران‌معین در وبینار آموزشی انجمن حرفه‌ای صنعت بیمه شرکت کردند. در تکمیل دوره مفاهیم اولیه بیمه اتکایی که با همکاری مدیریت واحد سرمایه انسانی، آموزش و خدمات اداری و مدیریت واحد اتکایی و اموربین الملل برگزار شد، پرسنل این شرکت در وبینار مذکور حضور یافته و با مفاهیم پایه‌ای، انواع قراردادها، قانون و مقررات و سایر موارد مطرح در بیمه اتکایی به صورت تخصصی آشنا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است؛ هرچند بیمه اتکایی ایران‌معین در طول حیات ۱۸ ساله خود در حوزه اتکایی دستاورد‌های قابل توجهی داشته، حال با توجه به موافقت بیمه مرکزی مبنی بر تغییر موضوع فعالیت این شرکت از عملیات بیمه مستقیم به عملیات بیمه اتکایی، دوره‌های متنوع آموزشی همراستا با مأموریت جدید، از ابتدای سالجاری تا کنون در حوزه بیمه اتکایی و مبارزه با پولشویی برگزار شده که به تناوب ادامه خواهد داشت.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: شرکت بیمه اتکایی ایرانیان صنعت بیمه ضریب نفوذ بیمه در ایران عملکرد صنعت بیمه در سال 1401 بیمه اتکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۳۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته همکاری‌های کشاورزی ایران و آفریقا تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در جریان برگزاری دومین اجلاس همکاری‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران و کشورهای آفریقایی، کمیته همکاری‌های کشاورزی با حضور نمایندگان معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی در سالن اجتماعات سازمان مدیریت صنعتی برپا شد.

با توجه به درخواست وزرای تجارت دو کشور نیجر و آفریقای مرکزی از ایران جهت حمایت از بخش کشاورزی، نمایندگان و مدیران بخش‌های مختلف ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کشور را ارائه کرده و فریبرز عباسی، مشاور وزیر و مجری طرح توسعه سامانه‌های نوین آبیاری نیز توضیحاتی در رابطه با تجارب بخش دولتی و شرکت‌های بخش خصوصی مرتبط در حوزه آب و آبیاری ارائه کرد.

همچنین توانایی‌های ایران در زمینه‌های گوناگون مدیریت پایدار خاک و به ویژه مطالعات خاک‌شناسی و تهیه نقشه‌های مدیریت‌پذیر و تولید و صادرات کودها و اصلاح کننده‌های زیستی خاک نیز معرفی شد.

در پایان آمادگی ایران برای حضور در کشورهای آفریقایی و همکاری در اجرای پروژه‌های آب و خاک اعلام شد.

کد خبر 6092123

دیگر خبرها

  • نوسازی ۷ برابری اتوبوس های پایتخت نسبت به دوره قبل مدیریت شهری
  • کمیته همکاری‌های کشاورزی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • یک بار دیگر پادشاهی ایران در فوتسال آسیا به همگان اثبات شد
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • حضور ۲۵۰ جت نیمه سبک آموزشی در ایران/ هیچ جت شخصی مالکیت فردی ندارد
  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند (فیلم)