Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-01@01:53:42 GMT

فروش انواع شارژر اصلی آیفون در موبوتعمیر

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۳۲۸۵

فروش انواع شارژر اصلی آیفون در موبوتعمیر

همه‌ی ما می‌‌دانیم که امروزه استفاده از محصولات شرکت اپل در کشور ما نسبت به گذشته افزایش چشم‌گیری داشته است.

 به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، همه‌ی ما می‌‌دانیم که امروزه استفاده از محصولات شرکت اپل در کشور ما نسبت به گذشته افزایش چشم‌گیری داشته است. پس بسیار طبیعی است که لوازمات جانبی این محصولات نیز در نمایندگی‌های مختلف به صورت گسترده به فروش برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجایی که شارژر منبع تغذیه‌ی تمامی تلفن‌های همراه است، شما باید در خرید شارژر برای گوشی‌های آیفون دقت کامل را به خرج دهید چرا که در غیر این صورت به سیستم‌های مختلف گوشی شما آسیب می‌رسد و ممکن است حتی گوشی آیفون شما بسوزد.

با خرید شارژر اصلی آیفون از موبوتعمیر در کنار بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت، میتوانید از مهلت تست و بازگشت 7 روزه بهرمند شوید.

اگر می‌خواهید در مورد نحوه‌ی تشخیص شارژرهای اصلی از شارژرهای فیک بیشتر بدانید، با موبو تعمیر در ادامه همراهی کنید.

 

ویژگی‌های شارژر آیفون اصل

همان طور که گفتیم، انتخاب نادرست شارژر می‌تواند سلامت کلی گوشی شما را تهدید کند. به همین دلیل شما باید به ویژگی‌های یک شارژر اصل که توسط موبو تعمیر به شما ارائه می‌شود، توجه داشته باشید. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌ها این است که یک شارژر باید استانداردهای لازم را داشته باشد. گاهی اوقات افراد سودجو تلاش می‌کنند با تحریف این استانداردها، شارژرهای فیک آیفون را به جای شارژرهای اصلی جا بزنند اما توجه داشته باشید که داشتن اطلاعات دقیق از استاندارد شارژرهای اصل می‌تواند در این زمینه به شما کمک زیادی کند.

 شکل ظاهری شارژرهای اصل و فیک آیفون هم با یکدیگر تفاوت دارد. به همین دلیل زمانی که شما می‌خواهید دست به خرید این شارژرها بزنید، پیش از هر کاری باید آن‌ها را از نظر ظاهر بررسی کنید. علاوه بر این باید بدانید که ‌گارانتی و ضمانت اصل کالا هم می‌تواند یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی باشد که هر شارژر اصلی آن را دارا است. شما عزیزان اگر تمایل به خرید این شارژرها دارید، می‌توانید آن را از فروشگاه فروش انواع شارژر اصلی آیفون که همان موبو تعمیر است، خریداری کنید.

نکات مهم‌ هنگام خرید شارژر برای گوشی‌های آیفون

یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین نکاتی که هنگام خرید یک شارژر و یا قطعات آن باید مد نظر داشته باشید، سرعت شارژر است. بدون شک سرعت شارژر  اگر بالا باشد، می‌تواند سیستم‌های داخلی و باتری گوشی آیفون را نیز بهبود دهد و در زمان کمتری گوشی را به نهایت شارژ برساند. سعی کنید شارژرهای آیفون را از فروشگاه‌های معتبری مثل موبو تعمیر که انواع شارژرهای اصل را به فروش می‌رساند، خریداری کنید. ما همواره در تلاش هستیم که با فروش انواع شارژرهای اصلی آیفون در موبو‌ تعمیر، رضایت شما مشتریان گرامی را جلب کنیم. از وصل کردن کابل شارژر به وسیله‌هایی همچون پاور بانک‌ها و سیستم‌های کامپیوتری خودداری کنید چرا که این سیستم‌ها می‌توانند عمر کابل شارژ آیفون را کاهش دهند. هنگام خرید شارژر آیفون باید به نوع شارژر و نوع گوشی خود توجه کافی داشته باشید.

نکات مهم در انتخاب آداپتور گوش‌های ایفون

ما با فروش انواع شارژرهای اصلی آیفون در موبو تعمیر بر آنیم که بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات و لوازمات جانبی آیفون را به شما ارائه کنیم. آداپتور این گوشی‌ها هم از این قاعده‌ی کلی جدا نیست.

 موبو تعمیر با فروش بهترین آداپتورهای بازار، تقریبا سطح ممتازی در زمینه‌ی ارائه‌‌ی قطعات جانبی گوشی‌های آیفون دارد. به هر حال ما نکاتی را به شما ارائه می‌کنیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید بهترین آداپتور را برای گوشی‌های آیفون خود انتخاب کنید.  پیش از هر چیزی دقت داشته باشید که بر روی آداپتور مورد نظر شما نام شرکت سازنده وجود داشته باشد. امروزه اکثر تولید کنندگان آداپتورهای فیک تلاش می‌کنند که نام شرکت تولید کننده را از روی آداپتورها حذف نمایند.

 

  همچنین گاهی اوقات ممکن است برخی از سودجویان به جای کلمه‌ی apple که همان برند شرکت تولید کننده‌ی گوشی‌های آیفون است، از کلماتی مثل apply, applge و ... استفاده نمایند. هر گاه متوجه شدید که کلمه‌ی اپل بر روی شارژر شما با غلط املایی حک شده است، شک نکنید که این شارژر یک شارژر کپی است که به درد هم نمی‌خورد.

یکی از نکات مهم دیگری که در خرید آداپتورهای آیفون باید به آن توجه داشته باشید، قرار دادن این قطعه بر روی سطحی صاف است. هنگام خرید سعی کنید آداپتور انتخابی خود را از آن قسمتی که به پریز متصل می‌شود بر روی یک سطح صاف قرا دهید. اگر آداپتور شما در همان حالت ایستاده باقی ماند، یعنی کیفیت کافی را دارد. در غیر این صورت، این آداپتور فیک است.

تاثیر شارژر فیک در باتری گوشی و اهمیت خرید شارژر اصلی آیفون از موبو تعمیر

همان طور که گفتیم، ما با فروش انواع شارژرهای اصلی آیفون در موبو تعمیر، عمر باتری و تجهیزات داخلی گوشی آیفون شما را افزایش می‌دهیم. حال می‌خواهیم بدانیم که این اتفاق چگونه رخ می‌دهد؟

شارژرهای فیک می‌توانند  آسیب زیادی را به گوشی آیفون شما بزنند. گاهی اوقات می‌بینیم که افراد هزینه‌های زیادی را برای خرید گوشی‌های اپل انجام می‌دهند اما پس از مدتی به دلیل عدم مراقبت درست از این گوشی‌ها، گوشی‌های آیفون با اختلال مواجه می‌شوند و دیگر کارایی چندانی ندارند.  به همین دلیل ما با موبو تعمیر می‌خواهیم آسیب‌های استفاده از شارژر فیک و کپی را برای شما تشریح کنیم:

خراب شدن درگاه اتصال سیم شارژر و گوشی خراب شدن باتری گوشی و کاهش عمر سایر تجهیزات آن افزایش زمان شارژ گوشی

توصیه ی موبو تعمیر به شما این است که با استفاده از انواع شارژرهای اصلی ما، سلامت گوشی خود را حفظ کنید و آن را در دراز مدت مورد استفاده قرار دهید.

راه‌های شناسایی کردن شارژر‌های اصل آیفون

مسلما برای این که بتوانید شارژرهای اصلی را از شارژرهای فیک تشخیص دهید، باید به قطعات مختلف آن‌ها و مقایسه این قطعات با یکدیگر بپردازید. یکی از راه‌ها برای شناخت شارژرهای اصلی این است که شما قسمت انتها و ابتدای کابل را با استفاده از وارنیش صیقلی کنید.  اگر با استفاده از وارنیش انتقال نیروی برق به گوشی آیفون شما قطع شد، باید بدانید که این شارژر یک شارژر فیک است.

یکی دیگر از راه‌های تشخیص شارژر فیک از شارژر اصلی این است که شما برای شارژر کردن گوشی خود زمان را مد نظر بگیرید. اگر متوجه شدید که گوشی شما بیشتر از یک ساعت در شارژ است و هنوز هم به ۱۰۰ درصد نرسیده است، باید بدانید که شارژرتان فیک است. ناگفته نماند که انواع شارژرهای اصل آیفون را می‌توانید از فروشگاه ما ( موبو تعمیر) خریداری کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شارژ آیفون شارژ گوشی موبایل شارژر اصلی آیفون ی گوشی های آیفون گوشی آیفون شما داشته باشید خرید شارژر هنگام خرید شارژر اصل یک شارژر سیستم ها ویژگی ها بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۳۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور زدن قانون ممنوعیت آیفون با پرداخت ۲ میلیون تومان برای ریجستری

دور زدن قانون ممنوعیت آیفون با پرداخت ۲ میلیون تومان برای ریجستری

دیگر خبرها

  • هشدار اپل به آیفون‌داران: مراقب آتش‌ گرفتن گوشی خود باشید!
  • دور زدن قانون ممنوعیت آیفون با پرداخت ۲ میلیون تومان برای ریجستری
  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16