Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی در مراسم معارفه رئیس جدید پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: امروز جنگ اقتصادی مهم‌ترین حربه و تهدید دشمن علیه کشور ماست و دشمنان تمام توان خود را در عرصه اقتصادی برای به زانو در آوردن نظام جمهوری اسلامی ایران  به پای کار آورده‌اند.

رحیمی با اشاره به نام‌گذاری سال‌ها از سوی رهبر انقلاب گفت: مقام معظم رهبری با آغاز سال جدید شعار سال، خط و مشی و راهبرد اصلی کشور را مشخص می‌کند و در سال‌های اخیر نیز محور نامگذاری‌های صورت گرفته، اقتصاد پایه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه پلیس امنیت اقتصادی علیرغم نوپا بودن آن سهم عمده‌ای در برخورد و مقابله با مفسدان اقتصادی و سوداگران بازار ارز و دلار داشته است، گفت:‌ این پلیس علیرغم نوپا بودن با تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور با قدرت و حرفه‌ای کارهای بزرگی را در برخورد با مفسدان اقتصادی رقم زده است.

۷۰ درصد مباحث اقتصادی کشور مستقیم و غیرمستقیم در تهران پیگیری می‌شود
رحیمی با بیان اینکه بالغ بر ۷۰ درصد مباحث اقتصادی کشور مستقیم و غیر مستقیم در تهران پیگیری می شود، گفت: کار پلیس امنیت اقتصادی در تهران کاری سخت، سنگین و پیچیده است و همکاران من در این پلیس با سختکوشی و صداقت پرونده‌های سنگینی را به ثمر و نیتجه رسانده‌اند.


فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه مفسدان اقتصادی اقتصاد کشور را به تباهی و فساد می‌کشانند گفت:‌ باید با کسانی که در اقتصاد کشور اخلال ایجاد می‌کنند مقتدارنه برخورد شود چراکه تخلف این افراد در حوزه اقتصادی علاوه بر مشکلات اقتصادی معضلاتی را در حوزه های دیگر نیز برای مردم ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اجازه نخواهیم داد خواب دشمنان در ایجاد نابسامانی در اقتصاد کشور تعبیر شود، گفت:  برخورد با مفسدان اقتصادی در صدر اولویت‌های کاری پلیس قرار دارد. مفسدان اقتصادی با احتکار مایحتاج مردم در حقیقت در کنار دشمنان قسم خورده این مردم در مقابل هم وطنان خود صف آرایی کرده‌اند.  مفسدان و محتکران اقتصادی در واقع ستون پنجم دشمنان قسم خورده ملت ایران هستند.

رحیمی با اشاره به اینکه دستگیری سارقان صندوق امانات بانک ملی توسط کاراگاهان زبده پلیس آگاهی پایتخت اقدامی بزرگ و تحسین برانگیز است، گفت: کشف این سرقت بزرگ مایه مباهات است و جزئیات بیشتر این پرونده به محض استرداد محکومین باقیمانده به کشور اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: الف

کلیدواژه: مفسدان اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۳۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اصغر شریفی درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز یکشنبه نهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیرهای غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین و نیمه سنگین اما با ترددهایی روان در سطح پایتخت بودیم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: ترافیک در بزرگراه‌های شیخ فضل الله – یادگار در حال حرکت است، در بزرگراه‌های آبشناسان – سردار جنگل، همت – جنت آباد و چمران - نهج‌البلاغه هم بار ترافیک روان است.

سرهنگ شریفی گفت: انتهای بار ترافیکی در بزرگراه یادگار امام (ره) تا مقطع صالحی و شیخ فضل الله از جلال آل احمد، محمد علی جناح بعد از پل شیخ فضل الله است.

وی ادامه داد: همچنین ترافیک در بزرگراه آزادراه تهران کرج در هر دو مسیر بدون مشکل و روان، همچنین ترافیک در مسیرهای شهید سلیمانی - صیاد، بابایی – نیروی زمینی، زین‌الدین صدف، علامه – شقایق، امام علی (ع) – جانبازان، شهید سلیمانی – ستاری، بزرگراه لشگری - شیشه مینا و رسالت قبل از پل سید خندان هم روان است.

سرهنگ شریفی بیان داشت: خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از شهیدان و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت است.

وی بیان داشت: هم اکنون محدوده آزادراه در محدوده غربی می‌تواند مسیر خوبی به دلیل خلوتی این محل برای تردد رانندگان باشد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در اکثر معابری که گذرگاه عابر پیاده وجود دارد و تردد عابرین پیاده را شاهد هستیم توسط تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ طرح گذرگاه عابر پیاده به منظور افزایش ایمنی این افراد اجرا می‌شود که از رانندگان می‌خواهیم به همین منظور در ترددهای خود دقت بیشتری داشته باشند و حق تقدم عبور عابرین پیاده را رعایت کنند تا عابرین پیاده بدون کمترین مشکل از مقاطع و گذرگاه‌ها عبور کنند.

کد خبر 6090543

دیگر خبرها

  • پلیس آگاهی: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران
  • مجلس به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • قالیباف به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • تهرانی‌ها در این دو منطقه بیشتر تصادف می‌کنند